Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe deze broek combineren

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Apr 2014 19:09

Hoe deze broek combineren

Een hele tijd geleden heb ik deze broek gekocht. Hij zit super en denk dat het met de juiste combinatie ook heel leuk staat. Maar wat kan ik er in hemelsnaam op aan doen. De broek is lichtbruin met andere kleur bruin met een printje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 30 Apr 2014 19:12

Re: Hoe deze broek combineren

Poeh ik vind het nette een hobbezak :redface:

Maar ik zou er iig pumps onder trekken en een getailleerd jasje.

Edit ik bedoel het nit gemeen hoor, maar ik vind hem gewoon niet zo leuk. Je hebt voor de rest een prachtig figuur.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Apr 2014 19:43

Re: Hoe deze broek combineren

Ja zoals ik `m nu aan heb vind ik `m ook niet zo leuk. Daarom dat ik combineer tips vraag dat het dan een stuk leuker wordt.
<<

Anoniem147

Bericht 30 Apr 2014 19:45

Re: Hoe deze broek combineren

Ik ben het eens met AM. De broek flatteert je mooie figuur echt op geen enkele manier.

Ik zou als je hem wel wil dragen in ieder geval kiezen voor iets wat je langer maakt. Dus hoge hakken en inderdaad een strak jasje erop.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Apr 2014 19:47

Re: Hoe deze broek combineren

De broek lijkt me wat te lang voor pumps. Ik heb geen idee hoe je dit het beste kunt combineren...ik houd echt wel van baggy broeken maar deze broek vind ik niet mooi. Te lang, te fladderig en geen leuke kleur/print. Sorry.
<<

Anoniem130

Bericht 30 Apr 2014 19:49

Re: Hoe deze broek combineren

Met een vuilniszak eromheen? :)))
<<

Anoniem286

Bericht 30 Apr 2014 19:58

Re: Hoe deze broek combineren

Hemdje, lage allstars en een sjaaltje ofzo?
<<

Anoniem44

Bericht 30 Apr 2014 20:05

Re: Hoe deze broek combineren

Sorry, maar ik vind het echt geen mooie broek, lijkt me ook lastig om er nog wat van te maken.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 30 Apr 2014 20:10

Re: Hoe deze broek combineren

Oh bah nee, ik zou een broek aantrekken die je figuur beter laat uitkomen!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 01 Mei 2014 17:01

Re: Hoe deze broek combineren

Ik vind het ook echt geen mooie broek, je hebt vast mooiere! :ja:
<<

Anoniem124

Bericht 01 Mei 2014 19:45

Re: Hoe deze broek combineren

Iek!weg doen!
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 01 Mei 2014 19:46

Re: Hoe deze broek combineren

OE nee sorry ik vind hem ook niet mooi, die kleur vind ik ook nietszeggend dus ik zou je niet goed kunnen vertellen hoe je hem zou moeten combineren.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 02 Mei 2014 17:27

Re: Hoe deze broek combineren

Ik vind m wel wat hebben maar hij lijkt wel wat aan de grote kant ofniet? Hoe zit hij als je de broekpijpen wat omslaat en er een korter model van maakt? Dan zou ik lekker zomers met sneakers of slippers en een effen strak hemptje met een sjaaltje of spijker giletje
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers