Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 29 Apr 2014 20:22

Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Volgende week moet ik weer aan het werk en zal F. naar het kinderdagverblijf gaan.
Thuis gebruiken we Jumbo standaard voor haar, maar op het kinderdagverblijf hebben ze Nutrilon standaard of Friso standaard.
Welke van deze 2 lijkt het meest op de Jumbo voeding?
2012 2014
<<

Anoniem144

Bericht 29 Apr 2014 20:24

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Het lijkt mij weinig verschil maken.
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 29 Apr 2014 20:42

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Ik zou gewoon je eigen voeding meenemen, lijkt me niet goed voor de darmpjes om opeens op een ander merk over te gaan toch?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 29 Apr 2014 20:43

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Mag je niet je eigen voeding meenemen? Anders zou ik de ingrediënten eens naast elkaar houden, dan kun je ook zien wat er het meeste op lijkt..
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 29 Apr 2014 20:48

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Dat maakt niet uit. Ik zou nutrilon kiezen, deze is duurder dan Friso en de opvang is al duur genoeg.
M:21072011
J :08012014
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Apr 2014 20:50

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Wat een rare redenatie Happydobby, je kiest toch gewoon wat het beste is voor je kind, niet het duurste omdat je al genoeg betaald voor kinderopvang? En als het niet uit maakt waarom zou je dan voor het duurste kiezen? Dan maakt het toch gewoon niet uit? Waarom moet de kinderopvang op kosten gejaagd worden omdat jij de duurste wil omdat je al genoeg betaald? Stel nou dat iedereen dat zou doen, dan zouden straks de kosten van kinderopvang misschien wel weer omhoog gaan!
<<

Anoniem51

Bericht 29 Apr 2014 20:54

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Ik zou inderdaad naar datgene kijken wat als samenstelling het meest overeen komt, en niet naar wat het duurste is omdat de opvang toch ook al duur is. Dan heb je echt geen idee waar je het over hebt. Qua voeding niet en qua redenen waarom de opvangkosten zo duur zijn trouwens ook niet.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 29 Apr 2014 21:01

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Bij ons hebben ze aangegeven dat ze liever hebben dat iedereen eigen voeding meebrengt omdat ze moeilijk met iedereen rekening kunnen houden. De een kan niet tegen dit, de ander heeft een allergie voor dat. Eigenlijk vind ik dat wel fijn.
Hebben ze er niks over gezegd of heb je geen kennismakingsgesprek gehad?
<<

Anoniem51

Bericht 29 Apr 2014 21:07

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Wij leveren wel voeding, Nutrilon 1, 2 en 3 standaard en Friso 1, 2 en 3 standaard. Hypoallergene flesvoeding, forte voeding, voeding voor kindjes met krampjes of een allergie etc vragen we aan ouders om van thuis mee te nemen. Ik weet overigens niet welk huismerkvoeding op Nutrilon lijkt (kruidvat, maar verder geen idee) en welke op Friso.
<<

Patsy

Bericht 30 Apr 2014 05:55

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Een vriendin van mij vertelde dat Nutrilon dezelfde samenstelling heeft als voeding van Jumbo en Kruidvat, Friso zou hetzelfde zijn als de voeding van Ah en Etos.
<<

Anoniem123

Bericht 30 Apr 2014 06:16

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Gaat ze vaak naar het kdv? Als ze bv 1 dagje gaat zou ik het wel aandurven om een merk van daar te gaan gebruiken. Als ze meerdere dagen zou gaan zou ik zelf voeding meenemen. Of zelf overgaan op 1 van de merken die zij gebruiken.
<<

Anoniem123

Bericht 30 Apr 2014 06:21

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Pompoen schreef:Wat een rare redenatie Happydobby, je kiest toch gewoon wat het beste is voor je kind, niet het duurste omdat je al genoeg betaald voor kinderopvang? En als het niet uit maakt waarom zou je dan voor het duurste kiezen? Dan maakt het toch gewoon niet uit? Waarom moet de kinderopvang op kosten gejaagd worden omdat jij de duurste wil omdat je al genoeg betaald? Stel nou dat iedereen dat zou doen, dan zouden straks de kosten van kinderopvang misschien wel weer omhoog gaan!


Mee eens. Het beste voor je kind staat bovenaan ipv de prijs wat je betaald.
<<

Anoniem103

Bericht 30 Apr 2014 07:51

Re: Thuis huismerkvoeding, maar welke op kdv?

Katrien schreef:Een vriendin van mij vertelde dat Nutrilon dezelfde samenstelling heeft als voeding van Jumbo en Kruidvat, Friso zou hetzelfde zijn als de voeding van Ah en Etos.


Dat klopt niet. Jumbo en kruidvat is hetzelfde maar nutrilon niet. Etos een AH is ook hetzelfde maar Friso niet.

Mijn kinderen reageerden echt niet goed op verschillende soorten melk maar als het voor jouw kindje wel werkt dan maakt het weinig uit welk merk je neemt.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers