Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerste menstruatie na miskraam

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 29 Apr 2014 16:57

Eerste menstruatie na miskraam

Eind maart heb ik een miskraam gehad. Omdat ik deze moest opwekken met pillen, is me aangeraden een eerste menstruatie af te wachten. Vorige week meen ik mijn eisprong gehad te hebben, waarna ik verwachtte op zijn vroegst aankomende zaterdag ongesteld te gaan worden. Gisteren begon ik ineens hevig te bloeden. Een tampon hield t nog geen half uur, tot ik 2 uur later een klein stolsel kwijt raakte. Sindsdien bloed ik nauwelijks meer, meer als de laatste lichte dagen van een menstruatie, terwijl ik voorbereid was/ben op een hevigere menstruatie dan normaal.
Ik weet dat 't vooral even afwachten is of dit door gaat zetten, of dat ik volgende week opnieuw hevig ga bloeden, maar ben toch ook wel benieuwd naar ervaringen.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem123

Bericht 29 Apr 2014 17:15

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Misschien dat er idd bij jou nog wel wat komt, het lijf kan soms zo vaag en raar doen na een miskraam. Vooral als er nog wat achter is gebleven wat er nog uit moet.

De menstruatie nadat ik die pillen heb gehad was ook heftig, maar ik heb sowieso altijd al heftige menstruaties en toen was het nog een tikkie erger.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Apr 2014 17:11

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Dank je voor je reactie. Bij jou was t dus wel heftiger dan normaal, lijkt me op zich ook redelijk logisch. Hier blijft t bij een beetje bloeden. Ik vraag me af of dit ook kan komen doordat we sex gehad hebben (de dag voor de bloeding voor t eerst weer, ben na de miskraam heel lang blijven bloeden en daarna om mijn eisprong te mijden) en dat mijn echte menstruatie nog komt, maar ergens lijkt me dat ook wel ver gezocht, zo heftig gaan bloeden na de sex, en dan niet meteen, maar bijna een dag erna. Ik wacht maar rustig even af wat er nog komen gaat.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem123

Bericht 30 Apr 2014 17:20

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Ja dat lijkt mij ook stug. Dat het bij mij heftiger zou worden wist ik wel want tijdens de echo die je na de pillen krijgt zag de gyn nog wat verdikt slijm zitten. Dus dat moet er dan toch een keer uitkomen. Misschien kun je de dokter even hiervoor bellen om dit na te vragen?
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Apr 2014 17:37

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Bij mij zei de gynaecoloog ook dat er nog wel wat stolsels zaten die er met een menstruatie uit zouden komen. Ik ben nu op vakantie, dus even niet zo handig om de dokter te bellen, maar dat ben ik zeker wel van plan als t volgende week niet doorgezet heeft.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Apr 2014 19:33

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Ik ben ook altijd wel vrij heftig ongesteld, maar na mijn mk's is het nog heftiger. Beide keren duurde het een paar dagen langer dan normaal voor het op gang kwam, maar verder was het wel vergelijkbaar met mijn normale cyclus. Wat jij nu ervaart, herken ik iig niet. Vervelend dat je het nu net op vakantie hebt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Apr 2014 20:13

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Ook bij jou redelijk vergelijkbaar met normaal, alleen heftiger. Ik ben normaal best licht ongesteld, alleen de eerste 2 dagen wat heftiger, maar zelfs dat nu dus niet, alleen t eerste begin. Inderdaad vervelend zo, op vakantie, 't begon maandag toen we in Legoland waren, heel handig :(.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Apr 2014 20:22

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Ik heb geen ervaring met een menstruatie na een miskraam opgewekt met tabletten. Heb wel tabletten gebruikt, maar die werkten niet. Heb alle keren een curettage gehad. Ik denk dat het een achtergebleven stolsel is van de miskraam. Is volgens mij heel normaal dat er bij de eerste menstruatie nog wat resten mee kunnen komen.

Je cyclus kan sowieso ook ontregeld zijn na een mk. Eerste keer duurde bij mij 80 dagen. Keer erop rond de 40, en daarna normaal.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 01 Mei 2014 09:23

Re: Eerste menstruatie na miskraam

Ik denk eerder dat je lichaam nog wat restjes heeft opgeruimd na de miskraam.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers