Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schimmelinfectie

<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 29 Apr 2014 06:20

Schimmelinfectie

Hoe lang duurt dat bij jullie meestal? Heb er nu sinds vrijdag last van, erg vervelend die jeuk en branderig gevoel. Thuis gaat het wel maar op mijn werk is het echt heel vervelend.
Ondanks zalfjes lijkt het niet veel minder te worden. En dan moet ik ook nog ongesteld worden...
Tips?
<<

Anoniem83

Bericht 29 Apr 2014 06:52

Re: Schimmelinfectie

Even langs de huisarts. Vaak zonder te hoeven kijken krijg je al wat mee. Je kan anders zelf nog even proberen met canesten gyno, die is er in inbrengcapsule of zalf.
<<

Anoniem 49

Bericht 29 Apr 2014 07:02

Re: Schimmelinfectie

Even de huisarts bellen, krijg je waarschijnlijk zo een receptje mee.
Ik was er binnen 2 dagen door de inbrengcapsules weer vanaf.
<<

Anoniem253

Bericht 29 Apr 2014 07:47

Re: Schimmelinfectie

Ik heb een keer zo'n ei gehad van de huisarts om in te brengen. Het werkte goed en was er heel snel weer vanaf.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 29 Apr 2014 09:05

Re: Schimmelinfectie

De huisarts om fluconazol vragen. Dit is een pil die je gewoon oraal kan innemen, werkt super. Ik heb echt een hekel aan die vieze eieren en zalfjes.
Afbeelding
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 29 Apr 2014 14:57

Re: Schimmelinfectie

Jup heb van Canesten al vaginale pillen en zalf en miconazol zalf maar echt werken doet het niet. Irritant !
<<

Anoniem83

Bericht 29 Apr 2014 15:12

Re: Schimmelinfectie

Liz schreef:De huisarts om fluconazol vragen. Dit is een pil die je gewoon oraal kan innemen, werkt super. Ik heb echt een hekel aan die vieze eieren en zalfjes.


Dit krijg ik ook altijd, ik vind die inbrengeieren ook niet echt fijn.
<<

Anoniem 146

Bericht 30 Apr 2014 14:09

Re: Schimmelinfectie

Inbreng eieren?

Ik heb wel eens een tube zalf gehad. Die zalf moest ik met een soort -hoe heet zo'n ding ook alweer- inbrengen.
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 01 Mei 2014 12:29

Re: Schimmelinfectie

Heb nu een tablet fluconazol gehad bijde huisarts. Hoop dat dit werkt

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers