Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weer zwanger...gemengde gevoelens

<<

Anoniem123

Bericht 29 Apr 2014 17:47

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Gefeliciteerd met je zwangerschap. En de gemengde gevoelens kan ik mij ook voorstellen. :hug: Ik sluit me voor de rest helemaal aan bij Chiq.
<<

Anoniem187

Bericht 29 Apr 2014 19:36

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Dat lijkt mij inderdaad een heel rot dubbel gevoel. Ondanks dat, wil ik jullie wel van harte feliciteren. Hoe moeilijk ook, maar geniet er van!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 29 Apr 2014 20:00

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Wat ontzettend spannend en fijn dat er met begrip wordt gereageerd door de verloskundige. Dat zal vast wel al een drempel zijn geweest. Ik kan me alleen maar aansluiten bij voorgaande woorden, het zal heel dubbel zijn, het gemis is er écht niet minder om. Ik hoop dat je kunt genieten van deze zwangerschap, gefeliciteerd in elk geval!
L2014 & H2017
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 29 Apr 2014 20:15

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Verder sluit ik me bij de rest aan. Snap dat het een dubbel gevoel is.
J. 07-11-2012
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 29 Apr 2014 21:16

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Vlindertje er is hierboven al zoveel door de rest gezegd, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Heel dubbel voor jullie inderdaad, je zit nog midden in de verwerking van de geboorte en het afscheid van jullie kleine mannetje.
Toch wil ik je van harte feliciteren met deze zwangerschap. Ik hoop dat je de zorgen op een gegeven moment een beetje los kunt laten en er van kunt genieten.
<<

vlindertje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 16 Sep 2013 17:03

Bericht 29 Apr 2014 21:33

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

dank jullie wel voor jullie lieve woorden, doen me echt goed!
26-01-14 Jaysen mijn mooie vlindertje........ je leeft voort in mama`s hart

Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Apr 2014 21:52

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest.
Verder wil ik je heel erg veel geluk wensen!
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 29 Apr 2014 22:06

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Lieve Vlindertje, ook ik wens je een goede zwangerschap toe. Nee, dit is niet te vroeg. Wat is überhaupt te vroeg? Moet je persé voor een bepaalde tijd in je verdriet blijven zitten? Is dat wat mensen willen zien? Kwel je zelf hier niet mee, dat is echt niet nodig. Deze zwangerschap komt misschien wel op het juiste moment om jullie verder te helpen, om weer door te gaan met het leven. Begrijpelijk dat je onzeker bent of het deze keer wel goed zal gaan. Sterkte de komende tijd en hopelijk kun je er steeds meer van gaan genieten :hug:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 30 Apr 2014 10:14

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Ik wens je heel veel succes tijdens deze zwangerschap en hoop dat je op een gegeven moment kunt genieten. Laat de wereld maar lekker kletsen.
04-2014
10-2015
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:58

Bericht 30 Apr 2014 10:23

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Gefeliciteerd vlindertje met je zwangerschap en ook ik sluit me aan bij de rest. Het is je ontzettend gegund
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 30 Apr 2014 10:23

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Allereerst gefeliciteerd! En te vroeg? Welnee! Je hebt ook nog 8 maanden te gaan, dit wondertje ligt niet direct in je armen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het ook heel beangstigend vind, hopelijk kun je toch ook genieten van je zwangerschap. Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe, dat alles nu voorspoedig mag verlopen zonder al te veel zorgen en onzekerheden.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 30 Apr 2014 10:36

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Gefeliciteerd, en geef je ook nog een hele dikke :hug:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 30 Apr 2014 22:10

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Eens met veel van bovenstaand.

Gefeliciteerd met jouw zwangerschap en hopelijk mogen jullie nog heel lang van dit wondertje gaan genieten.
<<

Anoniem275

Bericht 30 Apr 2014 22:14

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

het lijkt me logisch dat het dubbel voelt..
gefeliciteerd met je zwangerschap! ik hoop dat alles nu goed mag verlopen en je er ook wel van kunt genieten.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Apr 2014 23:16

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Ik sluit mij bij de rest aan: dat het dubbel voelt lijkt mij een natuurlijke reactie en in dit geval niet vreemd. Hopelijk kun je toch gaan genieten van deze zwangerschap en mogen jullie straks een prachtig kindje in jullie midden verwelkomen en natuurlijk gefeliciteerd!
Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Mei 2014 13:28

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Logisch dat dit dubbel voelt. Maar of je nu al zwanger bent of over een jaar het blijft dubbel. Die gevoelens houd je toch.

In ieder geval gefeliciteerd! hopelijk mag alles nu wel goed gaan.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Mei 2014 16:16

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Hoe gaat het nu vlindertje?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

vlindertje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 16 Sep 2013 17:03

Bericht 12 Mei 2014 16:59

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Gaat wel redelijk knilis, de bekende kwaaltjes zijn wel weer terug, overgeven valt wel mee, wel hele dag door wat weeig.
Kwa gevoelens gaat het ook wel redelijk, wel veel last van onzekerheid en angst dat het weer mis gaat, maar ik probeer positief te blijven.

Vanmorgen voor de 1e keer bij verloskundige geweest en al een kloppend hartje mogen zien, dat was een opluchting. ik bekijk nu alles stap voor stap, nu denk ik zo deze echo was goed er is een kloppend hartje, het 1e positieve nieuws! en nu op naar stap 2 de 2e echo,

probeer ook echt positief te blijven maar is soms best lastig. ik blijf hopen dat het ons deze keer wel gegund
26-01-14 Jaysen mijn mooie vlindertje........ je leeft voort in mama`s hart

Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Mei 2014 22:34

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Wat fijn Vlindertje, dat je in ieder geval al een kloppend hartje hebt gezien. En die onzekerheid, dat is zo logisch... Krijg je straks extra echo's?
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 13 Mei 2014 06:40

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Wat fijn dat je eerste echo in ieder geval goed is. Nu stapje voor stapje op naar de volgende echo's. Zal echt heel spannend zijn, met name straks de 20 weken echo natuurlijk. Ik hoop dat alles goed blijft gaan :hug:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 13 Mei 2014 08:32

Re: Weer zwanger...gemengde gevoelens

Wat geweldig dat je een kloppend hartje heb gezien op de echo!! Zoals je zelf al zegt± het eerste positieve nieuws is binnen, en ik ga heel hard voor je duimen dat je deze zwangerschap zal uitdragen en straks bevalt van een kerngezond kindje!
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers