Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mystery ticket, zou jij dat doen?

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 28 Apr 2014 09:35

Mystery ticket, zou jij dat doen?

Ik zag net op twitter een actie van KLM voorbij komen. Je kunt dan een ticket boeken voor €99 en dan krijg je een ticket naar 1 van de 5 vermelde steden maar bij het boeken weet je niet naar welke stad. Dat hoor je een dag later en aan het eind van de week vlieg je daar dan heen voor een weekend. De 5 steden van deze week zijn Oslo, Gothenburg, Warschau, Geneve en Barcelona! http://klmf.ly/1hu0OGZ

Het is dat ik op dit moment geen tijd en geld daar voor heb maar anders had ik het gelijk gedaan! Hou wel van zulke verrassingen / spontane acties! En zo ga je toch een stad ontdekken waar je uit jezelf misschien niet zo snel naar toe zou gaan. Weet alleen niet of ik deze week zou willen meedoen want in Oslo ben ik al heel vaak geweest, zul je net zien dat ik dan ticket daar naar toe krijg.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 28 Apr 2014 09:39

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Wow wat een leuk iets! Misschien is mijn vriend daar wel voor te porren, een weekendje spontaan weg :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Apr 2014 09:40

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Dat is leuk! Zijn dit soort deals vaker? Ik zou het wel willen doen, vriend krijg ik wel mee, alleen dit weekend kan helaas niet...

Edit: ik zie het al, elke week. Dat gaan we in de gaten houden! :banaan:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem119

Bericht 28 Apr 2014 09:48

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Haha ja leuk he! :)

Afbeelding


Helix, ja iedere maandag worden er 5 nieuwe bestemmingen bekend gemaakt.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Apr 2014 09:49

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Marin schreef:Haha ja leuk he! :)


Helix, ja iedere maandag worden er 5 nieuwe bestemmingen bekend gemaakt.


I like! :thumbup:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 28 Apr 2014 09:55

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Gaaf! Zit daar de overnachting ook bij in?
10.04.17
<<

Anoniem119

Bericht 28 Apr 2014 09:58

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Nee alleen de heen- en terugvlucht!
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 28 Apr 2014 09:58

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Hé dat is leuk!
2019
2022
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 28 Apr 2014 10:18

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Anders kan het natuurlijk helemaal niet uit qua prijs, logisch!
Dit lijkt me echt een keer erg leuk om mijn vriend mee te verrassen :)
10.04.17
<<

Anoniem40

Bericht 28 Apr 2014 10:23

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Lijkt me superleuk! Ik zou dan alleen een beetje bang zijn dat de vluchttijden niet zo goed zijn. Want ze zeggen dat je voor 19 uur vliegt en terug na 10 uur. Maar dan kan het natuurlijk alsnog vrij slecht uitpakken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 28 Apr 2014 12:10

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Wel grappig! Alleen jammer dat die tijden zo rot zijn (vertrek vrijdag voor 19:00, aankomst maandag na 10:00)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Apr 2014 13:39

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Oh wat leuk!
<<

Anoniem187

Bericht 28 Apr 2014 14:22

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Ohhh dat vind ik leuk! Alleen moet je dan ook nog razendsnel een betaalbaar hotel in 1 van die plaatsen vinden, dat vind ik dan weer een beetje lastig.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 04 Mei 2014 18:06

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Wat leuk en goedkoop! :) Alleen moet je dus meteen de vrijdag erop vertrekken? Als je vrij hebt is het te doen maar anders wordt het lastiger natuurlijk.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem130

Bericht 04 Mei 2014 18:10

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Ik vind het wel leuk!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Mei 2014 18:19

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Ik vind het een leuk idee maar omdat ik gebonden ben aan schoolvakanties niets voor mij helaas. Anders zou ik het misschien wel overwegen.
<<

Anoniem185

Bericht 04 Mei 2014 18:51

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Ik denk dat het op zich niet zo heel veel scheelt. Als je last minute een hotel moet regelen ben je natuurlijk best veel geld kwijt aan een overnachtingsplaats waardoor het uiteindelijk volgens mij niet extreem veel goedkoper is dan wanneer je vroeg boekt.
<<

Anoniem130

Bericht 04 Mei 2014 19:00

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Lampenkapje schreef:Ik denk dat het op zich niet zo heel veel scheelt. Als je last minute een hotel moet regelen ben je natuurlijk best veel geld kwijt aan een overnachtingsplaats waardoor het uiteindelijk volgens mij niet extreem veel goedkoper is dan wanneer je vroeg boekt.


Hangt er vanaf wat je wilt qua reizen, een hotel zal lastiger zijn inderdaad. Ik zou gewoon obv. beschikbaarheid een prijs een hostel pakken of iets via AirBnB en daar scheelt vroeg boeken niet zoveel. :)
<<

Anoniem185

Bericht 04 Mei 2014 19:19

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Whatever schreef:
Lampenkapje schreef:Ik denk dat het op zich niet zo heel veel scheelt. Als je last minute een hotel moet regelen ben je natuurlijk best veel geld kwijt aan een overnachtingsplaats waardoor het uiteindelijk volgens mij niet extreem veel goedkoper is dan wanneer je vroeg boekt.


Hangt er vanaf wat je wilt qua reizen, een hotel zal lastiger zijn inderdaad. Ik zou gewoon obv. beschikbaarheid een prijs een hostel pakken of iets via AirBnB en daar scheelt vroeg boeken niet zoveel. :)
Dat is vast waar. Ik ben een verwend nest met hotels, dus ik moet altijd van te voren boeken.
<<

Anoniem156

Bericht 22 Mei 2014 14:26

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Bij travelbird hebben ze nu een aanbieding dat je voor 139 euro naar een onbekende bestemming kunt vliegen, inclusief centraal hotel en ontbijt.
Ik ga dit doen met een vriend, ben zo beieuwd!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Mei 2014 14:47

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Gaaf Poubelle. Kan dat een onbekende bestemming overal zijn?
<<

Anoniem156

Bericht 22 Mei 2014 14:54

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Het is een Europese stad en als enige 'hint' stond erbij dat ze hem al eens aan hadden geboden op travelbird en er staan een aantal mogelijke bestemmingen bij:
Riga, Warschau, Londen, Milaan of Venetië.
Ik ben heel benieuwd wanneer we het horen!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 22 Mei 2014 14:57

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Haha cool! Jammer dat het alleen doordeweeks is.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Mei 2014 14:58

Re: Mystery ticket, zou jij dat doen?

Wat leuk Poubelle.

Ik had heel graag een Mystery Ticket geboekt voor over twee weken voor m'n vriend z'n verjaardag, maar we kunnen helaas niet al op vrijdag weg. Anders had ik 't echt gedaan! Da's de laatste keer dat ze 't doen. Hoop dat het nog eens terug komt.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers