Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vliegengordijn/hor buitendeur

<<

Anoniem75

Bericht 26 Apr 2014 13:55

Vliegengordijn/hor buitendeur

Wat hebben jullie voor iets hangen bij de buitendeur voor de ongedierte?

Wij zoeken echt iets voor de deur want in 3 dagen tijd hebben we al 6 dikke bromvliegen in huis gehad. Nu heb je verschillende dingen en mijn man neigt naar zo'n vliegengordijn met kralen maar ik heb liever van die soort hor lamellen met magneetjes. Prijsverschil is behoorlijk dus ik ben benieuwd wat jullie hebben en wat fijn is.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 26 Apr 2014 13:59

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Wij hebben zo'n gaas in 2 delen die met magneetjes aan elkaar klikt, echt ideaal! Heb hem toen geloof ik bij de lidl gekocht, niet duur in ieder geval. Je bevestigt hem met klittenband in de deuropening. Heel even werk om hem op maat te maken, dat wel.
<<

Anoniem255

Bericht 26 Apr 2014 14:10

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Vanwege de katten kunnen wij niet alles ophangen. Of ze maken het kapot (zoals van die lamellen van gaas) of ze durven er niet door (alles wat geluid maakt zoals een kralen gordijn)
Dus we hebben nu van die kattenstaarten. Niet het mooiste maar het werkt wel!
<<

Anoniem75

Bericht 26 Apr 2014 14:21

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Ohja onze kat loopt hier ook nog rond :palm: Ook iets om aan te denken haha
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 26 Apr 2014 15:06

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Wij hebben een hor schuifdeur zeg maar.

Oh, ik lees nu dat je een kat hebt dan is het niet handig. Mijn ouders hebben een hond en zij hebben kattenstaarten hangen. Inderdaad niet heel mooi maar het houdt insecten wel buiten.
<<

Anoniem151

Bericht 26 Apr 2014 15:11

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Action! 2 van die panelen met magneetjes ertussen, ideaal ding en kost maar een paar euro :)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 26 Apr 2014 15:31

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Blue phone, heb je daar een foto van?
Wij willen ook nog wat (ik met name), maar mijn man wil er niet te veel geld aan uitgeven, terwijl het wel mooi en degelijk moet zijn van hem.
Beetje lastig dus! Ik heb geen zin in vliegenpoep overal.
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 26 Apr 2014 18:17

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Ik had ook eerst zo plak horgordijn maar wat een drama, hier viel die telkens eraf, heb nu een gordijn met van bamboe die blijft tenminste hangen en me katten gaan er zo door heen. En als er een vlieg door heen gaat die leeft niet lang, me katten zijn echte jagers
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 26 Apr 2014 19:09

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Dat ding met 2 magneetjes werkte hier totaal niet. Diverse keren geprobeerd vanwege de lage prijs maar hier scheurde die steeds van boven. Onze poes durfde er trouwens wel door.
Nu zijn we ook op zoek naar iets anders.
<<

Anoniem151

Bericht 28 Apr 2014 22:13

Re: Vliegengordijn/hor buitendeur

Wolfinschaapskleren schreef:Blue phone, heb je daar een foto van?
Wij willen ook nog wat (ik met name), maar mijn man wil er niet te veel geld aan uitgeven, terwijl het wel mooi en degelijk moet zijn van hem.
Beetje lastig dus! Ik heb geen zin in vliegenpoep overal.


Foto werd niet heel erg duidelijk door de zon, maar zo hangt 'ie hier:
Afbeelding

Geloof dat 'ie €3 kost, is niet per se mooi maar ik vind het beter dan die kattenstaarten/bamboe dingen. Daar zit ik altijd mee in de knoop.. We hebben 'm de hele zomer gebruikt en hij doet het nog prima

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers