Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Apr 2014 10:05

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Wel grappig, je ziet dat we allemaal ouder worden op dit forum. Enkele jaren geleden stond zo'n soort topic altijd voor met feest- drink- en stapplannen. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem130

Bericht 26 Apr 2014 10:10

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Ik ben gisteren gewoon op stap geweest hoor! ;) Had eerst vergadering met eten, toen weerwolven en wijn drinken bij iemand thuis en toen het centrum (Utrecht) in. Nu net wakker en vriend geappt of hij al op is. Ga zo douchen en nog even stad in om sfeer te proeven. Niet meer aan de alcohol, dinsdag tentamen en dus vanavond/morgen leren.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Apr 2014 10:26

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Ik ben ook op stap geweest gister! Nu mijn kater even voeden en vanmiddag/vanavond hier het dorp in. Terras zitten en vanavond komt er een goede dj.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Apr 2014 10:28

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Pippa schreef:Geen idee, m'n vriend heb ik weggestuurd naar een vriend toe, dus die gaat ergens heen, en morgen gaan we op de fiets even de stad in, even rondkijken denk ik. Had op zich wel naar oude woonplaats gewild, is altijd enorme vrijmarkt vanaf 6.00 in de ochtend, m'n ouders, zus en zusje gaan erheen, maar hebben me niet uitgenodigd, dus ik ga niet mee.


Kan je jezelf niet uitnodigen?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 26 Apr 2014 10:28

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Ik ga naar Breda, feest van 538. Lekker dansen en bier drinken :smile: .
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Apr 2014 10:43

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Lady schreef:Wel grappig, je ziet dat we allemaal ouder worden op dit forum. Enkele jaren geleden stond zo'n soort topic altijd voor met feest- drink- en stapplannen. :)


Haha, die heb ik nog steeds hoor :P Ben gisteravond ff hier de stad in geweest met Kiek en vandaag ga ik met een vriendin een beetje rondhangen in Utrecht.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 26 Apr 2014 11:04

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Pffff ik heb een kater niet normaal! Gister eerst borrels op m'n werk, toen bij vrienden, toen nog even op de Nieuwmarkt met collega's en toen weer bij vrienden. Nu lig ik nog in bed haha. Gelukkig is m'n vriend er net zo aan toe. Straks gaan we de stad in.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Apr 2014 11:09

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Ik ga met een aantal vriendinnen met onze kinderen naar een speeltuintje met terras om daar wijntjes te drinken :thumbup:

Vorig jaar zat ik in Egypte, ohhhh, wat was dat heerlijk. Ik heb niet zoveel met dat massale, man en ik gaan in de meivakantie bijna altijd op reis (i.p.v. in de zomer). Al heb ik de afgelopen jaren, wanneer we niet op vakantie waren, wel altijd op pleinen gestaan en ben ik een paar keer in Amsterdam geweest.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Apr 2014 11:10

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Haha Harri, daarom sla ik Q-nacht altijd over. Wil Q-day niet missen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Apr 2014 11:11

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Whatever schreef:Ik ben gisteren gewoon op stap geweest hoor! ;) Had eerst vergadering met eten, toen weerwolven en wijn drinken bij iemand thuis en toen het centrum (Utrecht) in. Nu net wakker en vriend geappt of hij al op is. Ga zo douchen en nog even stad in om sfeer te proeven. Niet meer aan de alcohol, dinsdag tentamen en dus vanavond/morgen leren.


Heb ik iets gemist? Of mist het woordje 'een'?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Apr 2014 11:13

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Lady schreef:
Whatever schreef:Ik ben gisteren gewoon op stap geweest hoor! ;) Had eerst vergadering met eten, toen weerwolven en wijn drinken bij iemand thuis en toen het centrum (Utrecht) in. Nu net wakker en vriend geappt of hij al op is. Ga zo douchen en nog even stad in om sfeer te proeven. Niet meer aan de alcohol, dinsdag tentamen en dus vanavond/morgen leren.


Heb ik iets gemist? Of mist het woordje 'een'?


Haha dat vroeg ik me ook al af!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem130

Bericht 26 Apr 2014 11:14

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Haha er mist een een idd. :))
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Apr 2014 11:22

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Whatever schreef:Haha er mist een een idd. :))


Jammer! ;-)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem222

Bericht 26 Apr 2014 12:44

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Ik trap er altijd weer in Lady haha!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 26 Apr 2014 18:10

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Veel plezier, dames!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Apr 2014 20:20

Re: Koningsnacht/dag! Wat ga jij doen?

Mijn dag was top! Ik ben ben lichtelijk dronken en mijn vriend ook, haha. :laughcry:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers