Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke stijltang heb jij?

<<

Anoniem198

Bericht 25 Apr 2014 16:46

Welke stijltang heb jij?

Welke stijltang heb jij en ben je er tevreden over?

Ik ben opzoek naar een nieuwe.
<<

Anoniem57

Bericht 25 Apr 2014 16:58

Re: Welke stijltang heb jij?

Ik heb een chi. Best buy everrrrrr!
Mijn andere was pas na 5 jaar dagelijks gebruik overleden, maar heb gelijk een nieuwe gekocht.
Ik heb er een met afgeronde hoeken zodat ik er ook makkelijk krullen mee kan maken.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 25 Apr 2014 17:04

Re: Welke stijltang heb jij?

Afbeelding

Ik heb deze, de Babyliss Pro Styler. Ik heb deze gewonnen en vind hem wel fijn. Mijn vorige is kapot gegaan (volgens mij ook een Babyliss). Ik wil in de toekomst graag een Chi!

Parel (en andere mensen die een Chi hebben), waar hebben jullie die gekocht en welke hebben jullie precies?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 25 Apr 2014 21:34

Re: Welke stijltang heb jij?

CHI nano met display. Topding!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem57

Bericht 26 Apr 2014 07:16

Re: Welke stijltang heb jij?

Volgens mij hebben mamsie en ik dezelfde, toch?
Ik heb iig deze (ook daar gekocht) ;
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers