Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gelachen?

<<

Anoniem50

Bericht 25 Apr 2014 16:11

Laatst gelachen?

Mijn moeder en ik zouden vandaag vis eten van de visboer. Maar toen ze eenmaal hier thuis was vroeg ze of ik niet liever een Eierbal wilde. Ze had gisteren haar man al voorspelt dat vis dan heel snel van de baan zou zijn, klopt. Ondanks dat ik zo ongeveer boven de snackbar woon, besloot ik de bestelling door te bellen. Voor mijn moeder een patat met en een goulashkroket, voor mij een patat speciaal en een eierbal pindasaus. De dame vroeg of dat mijn hele bestelling was, ik zei ja en zij zei:"Dat wordt dan €8,40". Toen wilde ik zeggen:"Dat wil ik dan even pinnen", maar in mijn hoofd klonk dat al zo vreemd. En toen kwamen we er beiden achter dat we aan de telefoon zaten. We hebben samen heel smakelijk gelachen. Eenmaal in de snackbar zei ze: "Je weet het bedrag al". :dance:

Wanneer heb jij voor het laatst gelachen?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Apr 2014 16:14

Re: Laatst gelachen?

haha die is wel erg grappig

De laatste keer dat ik echt goed gelachen heb ik tijdens een voorstelling van de grote improvisatie show we zaten op rij 2 en vanaf seconde 1 tot het einde gelachen. Ergste was toen 1 speler vanaf het podium het publiek in wou springen met een lange buis. Hij wou poolstok springen. En toen kwam Tijl Beckand op mijn schoot te zitten om die jongen op te vangen.
Was een leuke avond
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 25 Apr 2014 16:16

Re: Laatst gelachen?

Wat is een eierbal?

Wij gisteravond. Geen grappig verhaal ofzo. We deden onze kinderen in bad en m'n zoon zat ons vanuit bad de hele tijd nat te spetteren en toen heeft m'n man een hand koud water uit de wastafel op hem teruggegooid. Lekker pedagogisch zijn wij,was leuk. :smile:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 25 Apr 2014 16:18

Re: Laatst gelachen?

Net nog met mijn ouders na een goed nieuws gesprek :D Eerst waren we verbaasd maar daarna moesten we lachen van blijdschap. Ik heb nu de hele tijd een smile van oor tot oor op mijn gezicht :)

Het is dan niet zo hard lachen of zo om iets grappigs, maar lachen op andere manier.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Apr 2014 16:20

Re: Laatst gelachen?

Eierbal;

Afbeelding

Het ei is niet lekker. Maar het omhulsel wel. Ik wil binnenkort nog even voorstellen dat ze er gewoon een kroket van maken. Omhulsel is een soort van kerrie-ragout. Maar ze hebben ook de variant waarbij ze gewoon een kroket om een ei vouwen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 25 Apr 2014 16:23

Re: Laatst gelachen?

Hahaha!
Een eierbal kende ik ook niet, dacht dat het een vogelnestje (ei met gehakt eromheen) was maar niet dus.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Apr 2014 16:30

Re: Laatst gelachen?

Peyton schreef:Hahaha!
Een eierbal kende ik ook niet, dacht dat het een vogelnestje (ei met gehakt eromheen) was maar niet dus.


Ik dweep al jaren met de eierbal en er zijn nog mensen die het niet kennen. Slecht. Nee, het is gewoon echt een Groningse snack en deze variant is ook nog van iemand die hier woont. Vraag altijd voordat ik een eierbal bestel of hij van die man komt en zo niet, dan wordt het een bamischijf. ;)

Moest lachen om het verhaal van M-train. Leuk vermaak! :)

Ibbel, fijn dat het zo'n goed gesprek was. Dat gevoel dat daarna vrij komt is nog fijner dan gewoon niet kunnen stoppen met schaterlachen. :)

Sarah, ik vind de improvisatieshow niet leuk. Maar het klinkt in ieder geval als een geslaagde avond. Is ook wat waard! :D
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 25 Apr 2014 16:43

Re: Laatst gelachen?

Heerlijk gevoel :D En het is eigenlijk geen schaterlachen maar glimlachen.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Apr 2014 16:46

Re: Laatst gelachen?

D'n Ibbel schreef:Heerlijk gevoel :D En het is eigenlijk geen schaterlachen maar glimlachen.


Nee, dat deed ik. Niet jij. :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 25 Apr 2014 16:53

Re: Laatst gelachen?

Marley schreef:
D'n Ibbel schreef:Heerlijk gevoel :D En het is eigenlijk geen schaterlachen maar glimlachen.


Nee, dat deed ik. Niet jij. :)


Oow haha dan las ik hem verkeerd :D
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 26 Apr 2014 03:10

Re: Laatst gelachen?

Vanavond met mijn zoontje onder de douche... hij had er zoveel plezier in! :ja:
Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 26 Apr 2014 07:08

Re: Laatst gelachen?

Oh zo lekker Gronings, die eierbal, haha. M'n vriend lust geen ei, ik ook niet maar dat was wel het eerste wat ik van m'n vriend leerde over Groningen :)
<<

Anoniem91

Bericht 27 Apr 2014 02:03

Re: Laatst gelachen?

Ik heb de laatste twee dagen op mijn werk echt vreselijk gelachen, iedereen is aan het eind en morgen is de laatste dag voor onze werkgever en iedereen neemt elkaar in de zeik incl de werkgever, hij was bij ons boven in het restaurant de vloer aan het boenen op zijn knieën en wij waren stiekem naar boven geslopen maar hij had nooit door dat wij er waren en ik heb een foto gemaakt en op FB gezet meteen daarna een foto van ons gemaakt die aan een kop koffie stonden, dus de rolverdeling was goed. Uiteindelijk zou mijn andere collega nog komen maar ze belde dat ze het gewoon niet ging redden, nou ja prima, was ook makkelijk te doen…Had haar nog steeds aan de telefoon en ik zei, maar doordat die foto die ik op FB had gezet had ik een officiële waarschuwing gehad en ik heb 1 mei een gesprek hierover, mijn collega helemaal erop in gaan aan de telefoon, neeee hoe kan dat en hoe nu verder…. Ze had alleen niet helemaal door dat mijn contract per 30 april over is, dus zo was het gesprek ook een beetje op het einde en ik zou haar vandaag wel zien. Dus vanmorgen vroeg ze aan mijn werkgever wat er gebeurd was met mij en hoezo dit en dat.. Dus mijn werkgever gierde het uit en toen pas had ze door dat ik 1 mei niet eens meer in dienst ben.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Apr 2014 08:59

Re: Laatst gelachen?

Ik vond gisteren een verrekijker in het bed van mijn schoonzus.

Vond ik erg grappig.
R. 2013
D. 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Apr 2014 09:54

Re: Laatst gelachen?

Haha Carool daar zou ik ook om moeten lachen! En vragen wat dat ding in bed deed.

Onze oudste had gister een shortje gehad maar we wisten niet zeker of hij zou passen. Ze had m boven gepast en kwam beneden met het nieuws dat hij paste. Mijn antwoord was "Top!" Krijg ik als reactie "Nee, broek"

Hoezo bijdehand :palm: :thumbup:
30-04-2017

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers