Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

<<

Anoniem124

Bericht 25 Apr 2014 16:23

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

caribbeanlover schreef:
M-Train schreef:Huh? Ik vind het normaal mensen op staat te groeten.


Hoezo is dat normaal? Het is geen verplichting hoor ;). Trouwens heb je nog gekeken naar dat kanaal voor smoothies recepten, ik heb in die ene topic een recept gepost voor je.



Ik heb even gekeken, wat ontzettend lief van je! Toevallig maak ik die smoothie sinds een week nest vaak :yes: .

Nee, het is geen verplichting maar het is netjes vind ik!
<<

Anoniem75

Bericht 25 Apr 2014 18:23

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Hier is het vrij normaal om elkaar te begroeten op straat. Ook al heb je elkaar nog nooit gezien.
<<

Patsy

Bericht 25 Apr 2014 18:45

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Hier gebeurt dat ook veel, zeker als er even oogcontact is.
<<

Anoniem187

Bericht 25 Apr 2014 20:13

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Oh ik (glim)lach altijd naar mensen of ik zeg hoi. Ik vind dat gewoon sociaal gedrag.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Apr 2014 20:15

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

M-Train schreef:
caribbeanlover schreef:
M-Train schreef:Huh? Ik vind het normaal mensen op staat te groeten.


Hoezo is dat normaal? Het is geen verplichting hoor ;). Trouwens heb je nog gekeken naar dat kanaal voor smoothies recepten, ik heb in die ene topic een recept gepost voor je.



Ik heb even gekeken, wat ontzettend lief van je! Toevallig maak ik die smoothie sinds een week nest vaak :yes: .

Nee, het is geen verplichting maar het is netjes vind ik!


Graag gedaan hoor. Was die lekker?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Apr 2014 23:41

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Je ziet toch wel het verschil tussen een 'gewone' stad en een grote stad als Amsterdam of Rotterdam? :wink:
<<

Anoniem301

Bericht 26 Apr 2014 00:42

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Parisienne schreef:Je ziet toch wel het verschil tussen een 'gewone' stad en een grote stad als Amsterdam of Rotterdam? :wink:

Utrecht is anders ook best een grote stad.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 26 Apr 2014 01:04

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Ik vind Amsterdam en Rotterdam een middel tot kleine stad. Utrecht vind ik toch wel echt een kleine stad.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Apr 2014 01:29

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Carrie schreef:
Parisienne schreef:Je ziet toch wel het verschil tussen een 'gewone' stad en een grote stad als Amsterdam of Rotterdam? :wink:

Utrecht is anders ook best een grote stad.

Utrecht bedoel ik daar ook mee inderdaad. Als CBL in bijv. Utrecht woont dan heb ik niks gezegd :)

Ik doelde meer op steden die kleiner zijn en vaak gezien kunnen worden als dorpen. Deze hebben dan wel stadrechten, maar zijn natuurlijk totaal niet te vergelijken met de ècht grote steden in NL. Velen zeggen dan: ik woon in een stad hoor!
<<

Anoniem301

Bericht 26 Apr 2014 01:32

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Zou zomaar kunnen dat CBL in Utrecht woont :wink:
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2014 15:58

Re: Zo leuk ben ik nou ook weer niet!

Iedereen mag het zelf weten. Ik ben het gewoon niet gewend da's alles. Het is ook echt iets van de laatst 2 jaar zo'n beetje.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers