Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat van zeggen?

<<

Anoniem198

Bericht 24 Apr 2014 09:27

Wat van zeggen?

Eind februari ben ik onverwachts de ziektewet in gegaan vanwege mijn zwangerschap. In maart ben ik bevallen en is mijn zwangerschapsverlof in gegaan. Deze maanden heb ik mijn normale salaris ontvangen.
Nu heb ik mijn salaris van april ontvangen en is het ruim 50 euro netto minder dan de voorgaande maanden.
Kan ik hier wat van zeggen? Ik ben wel benieuwd wat de reden is.
Of is het normaal dat je iets minder salaris ontvangt wanneer je met verlof bent?

Helaas kan ik mijn salarisstrookje niet bekijken. Deze staan online en ik heb geen inlog gegevens daarvan thuis.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 24 Apr 2014 09:30

Re: Wat van zeggen?

Kan het misschien je reiskostenvergoeding zijn? Ik weet niet of je dat krijgt, maar dat kan eventueel stopgezet zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Apr 2014 09:37

Re: Wat van zeggen?

Slim bedacht Nicky.

Ik zou trouwens m`n inlogegevens opvragen, dan kan je het checken en daarna eventueel vragen stellen aan je werkgever.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Apr 2014 09:45

Re: Wat van zeggen?

Of je er iets van kunt zeggen? Het is je salaris, zodra jou iets niet duidelijk is dan vraag je toch om uitleg lijkt me.
#teammaple🍁
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 24 Apr 2014 09:48

Re: Wat van zeggen?

Zou om uitleg vragen ;)
<<

Anoniem198

Bericht 24 Apr 2014 11:42

Re: Wat van zeggen?

Reiskosten heb ik ook al aan gedacht maar dat is minder.
Tenzij ze dit bedrag ook met maart te maken heeft dan komt het in de buurt.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Apr 2014 11:44

Re: Wat van zeggen?

Dat zou kunnen Victoria. Ik zou sowieso even vragen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Apr 2014 11:44

Re: Wat van zeggen?

In april krijg je toch meestal je salaris van maart? Dus ja, het heeft met maart te maken.
Ik zou gewoon even bellen en om je salarisstrook vragen, dan weet je het direct.
<<

Anoniem198

Bericht 24 Apr 2014 13:03

Re: Wat van zeggen?

Green_Pepper schreef:In april krijg je toch meestal je salaris van maart? Dus ja, het heeft met maart te maken.
Ik zou gewoon even bellen en om je salarisstrook vragen, dan weet je het direct.


Euhm, nee in april krijg ik mijn salaris van april.
Die van maart heb ik in maart gehad.

Maandag is mijn HR contactpersoon terug van vakantie.
Ik heb dan sowieso contact over onze situatie ik zal er naar vragen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 24 Apr 2014 14:12

Re: Wat van zeggen?

Ik kreeg in april altijd mijn salaris van april en mijn reiskosten van maart, dus dat zou ook nog kunnen. Reiskosten liepen altijd één maand achter, omdat je pas aan het einde van de maand weet hoeveel reiskosten je gemaakt hebt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Apr 2014 08:51

Re: Wat van zeggen?

Zonnetje schreef:Ik kreeg in april altijd mijn salaris van april en mijn reiskosten van maart, dus dat zou ook nog kunnen. Reiskosten liepen altijd één maand achter, omdat je pas aan het einde van de maand weet hoeveel reiskosten je gemaakt hebt.


Dat is niet overal zo. Mijn reiskosten zijn elke maand hetzelfde.
<<

Anoniem 43

Bericht 30 Apr 2014 08:59

Re: Wat van zeggen?

Heb je al contact gehad met je HR contactpersoon?
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 07 Mei 2014 10:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem198

Bericht 30 Apr 2014 11:56

Re: Wat van zeggen?

Ik heb wel contact gehad met HR maar nog niet hier over.
Was ik vergeten. Komt wel.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers