Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


SOS armband oid

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Apr 2014 18:40

Re: SOS armband oid

Naam, telefoonnummer en bij Ezra dat hij autisme heeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:29

Bericht 25 Apr 2014 22:59

Re: SOS armband oid

Vandaag het bandje binnen gehad van helpid4kids. Hij is erg mooi. Nu net mooi ingepakt en morgen krijgt ze hem om alvast te wennen voor de vakantie. Nog een vraagje, laten jullie het bandje tijdens vakantie 24 uur om? Dus ook snachts enzo en met douchen enzo? Of zou je hem snachts af doen? Ik heb hem met het RvS plaatje
<<

Anoniem74

Bericht 26 Apr 2014 22:04

Re: SOS armband oid

Susan schreef:
-Ieniemienie- schreef:Wij hebben deze voor M en T:
Afbeelding
Afbeelding

Besteld via http://helpid4kids.nl/
We hebben ze nu 2jr en ze bevallen super. Op vakantie hebben ze hem altijd om, en ook als we een dagje weg gaan.
Onze 'eisen' waren dat ze er geen last van hadden tijdens spelen, ze ze niet zelf af konden doen of snel verliezen, en dat ze tegen water konden. Daar voldeed deze helemaal aan.


Die hebben wij ook. Ik koop ook altijd van die goedkope van de Zeeman waar je zelf op kan schrijven, mochten die bandjes onverhoopt kwijt zijn.



Wat voor goedkope bedoel je? Wij gaan over een week op vakantie, en ik zoek eigenlijk nog iets goedkoops en last minute. Heb er wel 1 voor de oudste, maar de jongste kan ook lopen en wil daar ook graag iets voor.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Apr 2014 22:17

Re: SOS armband oid

Ik heb die van kids Id woensdag besteld en ik had 'm vrijdag binnen, L. heeft hem gisterenavond om gekregen (we waren al in Amsterdam en hij scharrelde rond, niet dat hij echt snel is haha, maar gewoon voor het idee) en de nacht om gehad (omdat het praktisch was) en vandaag de hele dag. Hij vind 'm wel interessant ;-).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Apr 2014 22:21

Re: SOS armband oid

Ig-Nore schreef:
Susan schreef:
-Ieniemienie- schreef:Wij hebben deze voor M en T:
Afbeelding
Afbeelding

Besteld via http://helpid4kids.nl/
We hebben ze nu 2jr en ze bevallen super. Op vakantie hebben ze hem altijd om, en ook als we een dagje weg gaan.
Onze 'eisen' waren dat ze er geen last van hadden tijdens spelen, ze ze niet zelf af konden doen of snel verliezen, en dat ze tegen water konden. Daar voldeed deze helemaal aan.


Die hebben wij ook. Ik koop ook altijd van die goedkope van de Zeeman waar je zelf op kan schrijven, mochten die bandjes onverhoopt kwijt zijn.



Wat voor goedkope bedoel je? Wij gaan over een week op vakantie, en ik zoek eigenlijk nog iets goedkoops en last minute. Heb er wel 1 voor de oudste, maar de jongste kan ook lopen en wil daar ook graag iets voor.


Dat zijn van die polsbandjes waar je gewoon met pen op schrijft. Bij Zeeman zijn ze er nog niet, ik heb ze laatst bij de Hema gekocht voor bij de Koningsspelen. Ze liggen bij de zwemspullen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem74

Bericht 26 Apr 2014 23:45

Re: SOS armband oid

dankje!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Apr 2014 08:26

Re: SOS armband oid

Als je op vakantie bent, schrijf je er dan bijvoorbeeld niet het hotel/appartementen complex in het bandje met kamer/huisjenummer?
L2014 & H2017
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Apr 2014 08:55

Re: SOS armband oid

Ik denk dat ik toch voor die duurdere ga, ik zie de meerwaarde wel. En nee, kamernummer zou ik denk ik niet doen, gewoon altijd een van de telefoons in de buurt hebben
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 27 Apr 2014 08:58

Re: SOS armband oid

Koekiemonster schreef:Vandaag het bandje binnen gehad van helpid4kids. Hij is erg mooi. Nu net mooi ingepakt en morgen krijgt ze hem om alvast te wennen voor de vakantie. Nog een vraagje, laten jullie het bandje tijdens vakantie 24 uur om? Dus ook snachts enzo en met douchen enzo? Of zou je hem snachts af doen? Ik heb hem met het RvS plaatje


Wij lieten hem om, ook met slapen/douchen/zwemmen etc. Anders bleven we bezig :D
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Apr 2014 09:26

Re: SOS armband oid

Ik heb m ook besteld, ben benieuwd!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 27 Apr 2014 09:46

Re: SOS armband oid

Ik heb er net ook zo'n rvs plaatje met armbandje besteld. Vorig jaar bleef ze altijd netjes bij ons maar tegenwoordig wil ze nog wel eens op onderzoek uit gaan en dan vind ik het wel prettig als ze zo'n bandje om heeft.
Ik heb haar zelf de kleur laten uitzoeken en ze zegt dat ze hem nooit meer uit zal doen dus ik ben benieuwd :P

Wij hebben trouwens de volgende gegevens erop:
*voornaam*
*voorletters + achternaam*
*mijn tel.nr.*
*mans tel.nr*
*geboortedatum*

We hebben er lang over nagedacht en uiteindelijk hiervoor gekozen met als reden dat stel ze krijgt een ongeluk en wij zijn om welke reden dan ook niet bereikbaar, dan kunnen ze met haar voorletters+achternaam+geboortedatum in alle systemen (ziekenhuis/politie etc.) haar (medische) gegevens vinden.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Apr 2014 09:50

Re: SOS armband oid

Ik heb voornaam achternaam, geboortedatum er op staan en dan mijn telefoonnummer (en mijn naam). Ik wilde inderdaad ook graag dat ze meer gegevens dan alleen voornaam en telefoonnummers zouden hebben voor als er iets gebeurd of ook iets met mij gebeurd of ik ineens niet bereikbaar ben of zo.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Apr 2014 09:55

Re: SOS armband oid

Ik heb overigens niet zijn geboortedatum erop gezet, alleen z'n naam, achternaam en onze nummers
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 27 Apr 2014 11:28

Re: SOS armband oid

Ik heb laatst van die papieren bandjes gekocht bij goedgemerkt. Had er 20 voor iets van 8 euro. Zijn wel slechts 1 keer te gebruiken maar je kan iedere keer erop zetten wat je wilt. Op vakantie zet ik er bijv op in welk huisje we zitten. Verder naam, geboortedatum en onze telefoonnummers. Als f met opa en oma meegaat kunnen zij hun telefoonnummer erop zetten.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 06 Aug 2016 14:12

Re: SOS armband oid

Even dit topic uppen. Ik ben nu aan het kijken voor een SOS armband voor F. Hij heeft nu een ketting (van zijn tante gekregen) maar dat vind ik toch geen veilig gevoel voor als hij in de speeltuin zit o.i.d. Maar bij het telefoonnummer zetten jullie daar gewoon 0612312312 of +31612312312 of 0031612312312. Als ik in mijn toetsenscherm kijk kan ik niet kiezen voor een + dus daarom lijkt me die laatste het meest logisch. Ook heb ik als datum 1 januari 1111 staan ipv 01-01-1111 doordat ze in sommige landen anders werken met de data. Is dat slim of maakt het niet uit.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 06 Aug 2016 17:26

Re: SOS armband oid

Dan zou ik het wel in het Engels zetten de maand. En ik zou +31 doen, want het is algemeen bekend toch dat +31 staat voor 0031 (en in andere landen dus een ander getal)
<<

ChiQ

Bericht 06 Aug 2016 17:30

Re: SOS armband oid

Wij hebben er een met GPRS! We tracken hem gelijk, maar er staan ook gegevens in. Ik zoek even de link..

https://kigowatch.com/nl/gps-kids-tracker
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Aug 2016 18:10

Re: SOS armband oid

Die Kigo is toch pas eind augustus leverbaar?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 06 Aug 2016 18:27

Re: SOS armband oid

Zo'n soort horloge kan je ook een stuk goedkoper kopen. Een vriendin heeft er 1 voor haar zoon van aliexpress, die was 15 euro en werkt heel goed. Zit een alarm op voor als ze 'm zelf af doen, ze kan op haar telefoon precies zien waar hij is en ze kan een gebied instellen waar hij mag spelen, als hij verder weggaat dan krijg hij een alarm. En dan zitten er nog wat meer functies op. Haar zoon is overigens 7 jaar dus wel een stuk ouder. Maar bij bol.com bijv. kan je ook zoiets kopen.

Mijn kinderen hebben deze: http://helpid4kids.nl/
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Aug 2016 18:43

Re: SOS armband oid

Mijn dochter heeft er eentje van one2track, daarmee kunnen we haar ook bellen en zij ons.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 06 Aug 2016 20:05

Re: SOS armband oid

Ik kijk zo even naar het merkje, misschien is t een ander merkje. We hadden hem namelijk al mee naar Gran Canaria
<<

anoniem196

Bericht 07 Aug 2016 06:29

Re: SOS armband oid

http://www.labelfriends.nl/sos-op-stap/naamplaatjes

E. Heeft deze al 4 jaar en hij is nog steeds mooi.
Haar naam, adres en onze telefoonnummers staan er op.
Ze heeft hem om als we naar drukkere plekken gaan en de bij hele vakantie.
<<

Anoniem236

Bericht 07 Aug 2016 08:40

Re: SOS armband oid

Wij hebben ook die van helpid4kids. 2 jaar geleden op vakantie de hele vakantie omgehouden.

Bandje is wat verkleurd, maar gaat nog prima mee.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers