Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke luiers

<<

Patsy

Bericht 22 Apr 2014 18:40

Welke luiers

Voordat M geboren is heb ik via een actie bij de Etos een flinke hoeveelheid Pampers aangeschaft, deze zijn nu op. Ik wilde graag wat goedkoper dus ik heb kruidvat luiers gekocht, hier hoorde ik altijd veel positieve verhalen over. Vanmorgen haalde ik M voor de derde keer nat uit zijn bedje, doorgelekt, alle drie keren had hij een kruidvat luier aan. Albert heijn luiers heb ik ook uitgeprobeerd en vond ik niet fijn, erg stug. Welke luiers gebruiken jullie en hoe bevallen ze?
<<

Anoniem 82

Bericht 22 Apr 2014 18:42

Re: Welke luiers

In de eerste twee maten doe ik Pampers. Bij dochter Kruidvat geprobeerd en ze lekte heel vaak door. Ook nu bij zoon weer geprobeerd, en ook hij is regelmatig drijfnat. Vanaf maat 3 ga ik over op luiers van de Lidl ( die zijn er pas vanaf maat 3), die zijn bij dochter even goed bevallen als Pampers maar wel een stuk goedkoper.
<<

Patsy

Bericht 22 Apr 2014 18:50

Re: Welke luiers

Ik ben dus niet de enige. Ik vind het niet erg om (eerst) Pampers te gebruiken, maar goedkoper mag altijd natuurlijk. Als M in maat 3 zit ga ik de luiers van de Lidl zeker proberen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 22 Apr 2014 19:01

Re: Welke luiers

Ik vond in maat 1 en 2 pampers het fijnst. Vanaf maat 3 ben ik ook etos luiers gaan proberen. Ik gebruik nu altijd etos of pampers.
<<

Anoniem134

Bericht 22 Apr 2014 19:10

Re: Welke luiers

Bij t. gebruikte ik van maat 1 en 2 pampers en daarna kruidvat. Nooit doorgelekt en met pampers maat 3 echt tig keren.

Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat luiers van de aldi ook goed zijn.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Apr 2014 19:11

Re: Welke luiers

Hier vanaf t begin kruidvat. Ik vond pampers niks.

Zijn de luiers van de lidl nog goedkoper dan die van de kruidvat?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Apr 2014 19:13

Re: Welke luiers

De eerste 3 maten heb ik Pampers n daarna ben ik over gegaan op Aldi. Erg goed geprijsd en ik vind ze erg goed qua kwaliteit. Houden flink wat plas en poep tegen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Apr 2014 19:14

Re: Welke luiers

Als jullie kindjes zo zijn doorgelekt, zit de luier dan ook echt helemaal vol? Ik trek, nadat ik m'n zoontje een luier aangedaan heb, altijd nog even die binnenste elastische randjes op z'n billen zover mogelijk naar buiten.

Ik heb altijd kruidvat luiers, soms Albert Heijn luiers, allebei prima. Pampers vind ik niet zo prettig door de geur.
#teammaple🍁
<<

Anoniem 82

Bericht 22 Apr 2014 19:30

Re: Welke luiers

Ik heb bij dochter trouwens bijna alle merken uitgeprobeerd destijds, en eigenlijk vond ik Pampers toch het fijnst. Pas heel laat ook die van de Lidl dus ontdekt, die gebruiken we nu trouwens nog (ze is 's nachts nog niet zindelijk).

Ik dacht ook dat ze buiten de acties om nog goedkoper zijn dan Kruidvat, omdat er iets meer luiers in een standaardpak zitten. Maar helemaal zeker weten of dat nu ook nog zo is, doe ik niet. Heb laatst wat Kruidvatluiers gekocht om weer te proberen, maar aangezien hij steeds doorlekt (zelfs overdag terwijl ik hem minimaal bij elke voeding verschoon) heb ik ze niet weer gehaald en ook niet echt de prijzen vergeleken.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 22 Apr 2014 19:52

Re: Welke luiers

Ik heb Bumblies voor overdag en pampers voor in de nacht. Ik vond Lidl helemaal niks. Vond ze ook stinken :s
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem187

Bericht 22 Apr 2014 19:56

Re: Welke luiers

Op beide kinderdagverblijven waar ik werkte gebruikten ze Kruidvat luiers, nooit problemen mee gehad. Ook niet met hele volle plasluiers. Is de luier niet wat te klein of te groot? Dan kan de luier ook doorlekken..
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 22 Apr 2014 20:00

Re: Welke luiers

Ik gebruik kruidvat luiers. Deze bevallen tot nu toe prima.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 22 Apr 2014 20:01

Re: Welke luiers

Wij gebruiken vanaf maat 2 kruidvat, bevalt goed. Laatst ook een pak bij de Jumbo gehaald, die zijn echt heel zacht! Maar er zit hier geen Jumbo in de buurt helaas dus het blijft bij Kruidvat.
R. 2013
D. 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 22 Apr 2014 21:02

Re: Welke luiers

Aldi luiers ben ik heel tevreden over.
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 22 Apr 2014 21:07

Re: Welke luiers

Katrien, ik weet niet welke maat je nodig hebt maar komende donderdag en vrijdag zijn de Pampers newborn maat 1,2 en 3 met 40% korting.
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Apr 2014 21:08

Re: Welke luiers

Grappig/apart eigenlijk dat de meningen zo kunnen verschillen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 22 Apr 2014 21:11

Re: Welke luiers

Ik heb ook van alles geprobeerd, maar Kruidvat bevalt hier perfect, nooit doorgelekt. Pampers vind ik stinken en voelen snel vochtig aan, die wil ik nooit meer. Bij lidl lekte hij heel snel door.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 22 Apr 2014 21:12

Re: Welke luiers

Wij gebruiken wasbare luiers maar voor T. hebben we altijd pampers gebruikt. Toen hij interesse kreeg in de wc zijn we overgestapt naar de luierbroekjes van kruidvat.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem 82

Bericht 22 Apr 2014 21:15

Re: Welke luiers

Serendipity schreef:Op beide kinderdagverblijven waar ik werkte gebruikten ze Kruidvat luiers, nooit problemen mee gehad. Ook niet met hele volle plasluiers. Is de luier niet wat te klein of te groot? Dan kan de luier ook doorlekken..

Hier ligt het volgens mij helaas niet aan een verkeerde maat. Hij draagt nog maatje 1, zowel van pampers als kruidvat. Zit nog goed, en bij pampers lekt hij niet door en kruidvat wel. Bij dochter had ik dat ook, alleen toen in maat 2 of 3 wanneer ik voor het eerst kruidvat probeerde. Ik snap er niks van! Zeker omdat ik al vaak gehoord en gelezen heb dat de luiers van Kruidvat zou fijn zouden zijn.
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 22 Apr 2014 21:16

Re: Welke luiers

Ik vond in maat 1 en 2 pampers fijner dan kruidvat of etos. Vanaf maat 3 vind ik kruidvat net zo fijn en zijn we overgestapt. Ze is hier trouwens nog nooit doorgelekt. Zelfs niet met een hele volle luier.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 22 Apr 2014 22:26

Re: Welke luiers

Bij L altijd pampers gebruikt. Meerdere merken geprobeerd, ik vond het allemaal niks. Die van Lidl waren ook fijn qua aantrekken, alleen kreeg L daar ENORME rode (zelfs open na 1 dag dragen) billen in... De rest van de luiers sloten gewoon niet mooi aan. L had die flexibiliteit en niet dat stugge nodig bij haar buikje.

Bij M gebruiken we wasbare luiers.
Afbeelding

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 22 Apr 2014 22:40

Re: Welke luiers

Ik vind Pampers fijn, heb ook Kruidvat luiers en wissel ze af. Vaak s`nachts de Pampers en overdag Kruidvat.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Emerald

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 211

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:35

Bericht 22 Apr 2014 22:45

Re: Welke luiers

Hier blijven mijn jongens alleen droog in kruidvatluiers.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Apr 2014 22:48

Re: Welke luiers

Elsa schreef:Hier vanaf t begin kruidvat. Ik vond pampers niks.

Zijn de luiers van de lidl nog goedkoper dan die van de kruidvat?


Als kruidvat ze in de aanbieding heeft zijn ze goedkoper dan die van de Lidl, anders is Lidl het goedkoopst. Ik vind kruidvatluiers fijner, maar Lidl luiers zeker niet slecht.
Toen L. Nog in maat 0 zat en ik na de pampers kruidvat ging gebruiken was hij ook steeds drijfnat. Ik ben toen een mastje groter gaan gebruiken en dat ging wel goed.

Ik vind kruidvat het fijnst, die van de etos vind ik ook echt prima, die van de Jumbo vond ik een beetje raar dunnig, die van de DA wil ik nooit meer, die van de Lidl zijn prima maar niet voor 's nachts.
<<

Patsy

Bericht 23 Apr 2014 05:07

Re: Welke luiers

Grappig dat de meningen zo verschillen.

M heeft van zowel Pampers als Albert Heijn als Kruidvat maatje 1, die maat zit hem goed. Ik let, na de eerste keer doorlekken extra goed op de randjes. Ik verschoon M voor iedere voeding, 's nachts zit de luier dus wel wat voller maar meer dan 6 uur heeft er nog niet tussen gezeten. Ik neem, als ik weer bij de Jumbo kom, daar eens een pak van mee. Eens kijken hoe die bevallen. En anders blijft het voorlopig Pampers.

Mouette, goed dat je het zegt! Waar?
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers