Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke luiers

<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 23 Apr 2014 06:30

Re: Welke luiers

Hier gebruiken we zowel kruidvat als pampers. Beide bevallen goed alleen vind ik de pampers stinken. V zit nu in maat 1. Ik geb het idee dat pampers maat 1 net iets ruimer zijn. We maken daarom eerst de kruidvat op.
Hier trouwens nog nooit doorgelekt in kruidvat, zelfs niet met hele volle plas of poepluiers.

Ik ven trouwens ook erg benieuwd naar die aanbieding.
Afbeelding
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 23 Apr 2014 07:30

Re: Welke luiers

Oh dat is dom, dacht het erbij gezet te hebben! Het gaat om Etos. De active fit komen ook in de aanbieding geloof ik.
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 23 Apr 2014 08:00

Re: Welke luiers

Altijd Pampers. Een keer in de zoveel tijd denk ik: 'He, ik probeer eens een kruitvat/etos/appie' en dan na 4 luiers koop ik toch weer Pampers. Nooit natte billen maar nog belangrijker nog, geen kapotte billen.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 23 Apr 2014 08:07

Re: Welke luiers

Hier ook pampers. Heb ook kruitvat en ah geprobeerd maar gelijk rode billen.
Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 23 Apr 2014 08:07

Re: Welke luiers

Hier ook vanaf het begin pampers. Bevallen erg goed.
Nog nooit doorgelekt en ook nog nooit rode billen of wat dan ook gehad.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 23 Apr 2014 08:27

Re: Welke luiers

wij gebruiken etos luiers die bevallen hier goed en soms ook van da drogist ook die voldoen hier prima
bij kruitvat luiers en lidl luiers lekte ze regelmatig door.
<<

Anoniem123

Bericht 23 Apr 2014 08:31

Re: Welke luiers

Hier tot maat 3 pampers gebruikt en daarna huismerkluiers voor overdag en 's nachts nog wel een pamper. Dit bevalt me erg goed, vooral financieel.

Kruidvat luiers lekte S ook snel doorheen, toch heb ik ze pas weer eens gehaald toen er een goede actie was en hij blijft er in door lekken. Nu plast hij in de middag erg veel en geen 1 luier is daar goed genoeg voor haha. Hij heeft dan ieder uur een nieuwe luier om. Maar bij kruidvat is het erger een of andere manier vind ik die flapjes niet zo breed.

Bumblies/DA/Lidl zijn de merken die ik nu vooral gebruik. Die van de aldi vond ik erg tegenvallen, daar plakt het bovenste laagje van de luier aan zijn billen. Lidl haal ik als er verder geen aanbiedingen zijn qua luiers. De pampers voor 's nachts bestel ik altijd bij bol.com als ze in de aanbieding zijn.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 23 Apr 2014 09:48

Re: Welke luiers

De oudste kon alleen tegen pampers, bij andere merken lekte hij door en kreeg hij rode billen.
De jongste had pampers maar heb een luiertaart gehad van Lidl en die bevallen me wel. Maar als jij pampers fijner vind neem je die toch. Ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
M:21072011
J :08012014
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 23 Apr 2014 09:49

Re: Welke luiers

Hier een Etos-fan. Van de Kruitvat krijgt ze rode billetjes en ik vind ze vrij stug vergeleken met die van de Etos.
Etos nog nooit doorgelekt, geen enkele keer.

Ik lees en hoor ook veel goede verhalen over de Lidl luiers, toch maar eens een keer proberen dan denk ik.

Mocht iemand Etos maat 4 willen proberen en je hebt zelf Lidl...dan wil ik die wel eens proberen :smile:
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Patsy

Bericht 23 Apr 2014 10:04

Re: Welke luiers

Eppie schreef:Ik geb het idee dat pampers maat 1 net iets ruimer zijn. We maken daarom eerst de kruidvat op.


Mmm, zullen ze dan misschien toch te klein zijn? M is bijna 4, 5 kilo, dus in principe zou hij maar 2 aan moeten kunnen hebben. Hij draagt nu nog maat 1.
Gelukkig heeft M in geen van deze luiers last van rode billetjes,

Mouette, dankje! Dat wordt naar de Etos. Wel fijn dat Pampers zo vaak in de aanbieding zijn, scheelt toch een hoop.
<<

Anoniem97

Bericht 23 Apr 2014 11:04

Re: Welke luiers

Toen ze nog niet zindelijk was gebruikte ik de lidl luiers, zijn fijn en niet duur.
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 23 Apr 2014 11:16

Re: Welke luiers

Hier altijd pampers. Heb wel andere merken geprobeerd maar daar lekte hij dan weer snel in door. Ook vond ik de kruitvat luiers ontzettend stug, niet fijn voor een kind wat lekker wil gaan kruipen ed.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Anoniem123

Bericht 23 Apr 2014 12:00

Re: Welke luiers

heeft iemand wel eens de luiers van europrofit geprobeerd? Dat is het goedkoopste merk wat ze bij kruidvat verkopen (en volgens mij nog wel meer winkels?)
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 23 Apr 2014 12:29

Re: Welke luiers

Katrien, onze zoon ging ook bij ongeveer 4,5 kg over naar maat 2. Ging prima! Zou dus lekker maat 2 inslaan. Hij heeft deze maat gedragen tot ongeveer 5,5 kg en is nu sinds een ruime week over op maat 3.
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 23 Apr 2014 13:05

Re: Welke luiers

Ik heb laatst zo'n maandbox besteld bij de Wehkamp in maat 2, ik zal straks eens kijken of hij die al past. Misschien is dat dus wel de reden van het doorlekken, dat ze toch wat te klein zijn.
<<

Anoniem64

Bericht 23 Apr 2014 13:30

Re: Welke luiers

Eerder altijd aldi, tot ik ik er 3 vol in de luiers had, na ruim een jaar werd me dat echt te duur en ben ik overdag Aldi gaan gebruiken, en later ook 's nachts. Bevallen heel goed, ik durfde het nooit maar ze zijn tegenwoordig bijna niet te onderscheiden van pampers, lekker zacht ook.
<<

Anoniem286

Bericht 23 Apr 2014 13:32

Re: Welke luiers

Pampers of Bumblies, die zitten het best. Soms lidl luiers maar die passen minder goed dan de andere twee. De rest is of niet handig te kopen (geen winkels in de buurt), zitten niet goed of vind ik te stug.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Apr 2014 14:07

Re: Welke luiers

Het eerste half jaar heb ik altijd pampers gebruikt. Daarna afwisselend Etos en Pampers. Sinds een maand gebruik ik Kruidvat en Pampers. Pampers blijf ik het allerfijnste vinden, maar Kruidvat en Etos vind ik ook nog wel oké.
2012 & 2016
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 23 Apr 2014 14:33

Re: Welke luiers

Ik koop altijd de luiers van Jumbo. Ik vind ze erg fijn. Bij de oudste gebruikte ik Bumblies, dat was de enige luier waar ze droog in wakker werd. Bij de rest was ze altijd nat.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 23 Apr 2014 14:46

Re: Welke luiers

Katrien: mijn dochter weegt 4,5 kilo en zit al geruime tijd in maat 2 van kruidvat luiers. Nu heb ik nog 1 pak maat 2 staan en na dit pak ga ik met maat 3 beginnen. Jouw zoontje zal maat 2 dus waarschijnlijk wel goed passen.

Oh ik lees nu dat hij in maat 1 van pampers zit. Dan weet ik het niet. Ik gebruik geen pampers omdat ik deze luiers te wijd vind bij de beentjes van mijn dochter.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 23 Apr 2014 14:58

Re: Welke luiers

Wij hadden zo'n gratis pakje luiers van de kruidvat, geen problemen mee gehad. Nu hebben we pampers, ook hier geen problemen mee. Ik zag laatst dat de kruidvat de eigen merk in de aanbieding heeft, dus willen we die weer mee nemen.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 23 Apr 2014 16:55

Re: Welke luiers

SarahKey schreef:heeft iemand wel eens de luiers van europrofit geprobeerd? Dat is het goedkoopste merk wat ze bij kruidvat verkopen (en volgens mij nog wel meer winkels?)


Ja, die gebruiken wij over het algemeen altijd voor onze jongste en ook altijd gebruikt voor de oudste. Ik vind ze fijn en ze voldoen aan onze eisen. Ze zijn verder ook nog bij de Trekpleister verkrijgbaar.

Verder zijn we ook tevreden over de Kruidvat luiers die we op dit moment gebruiken (gekocht tijdens een goede aanbieding). Pampers vinden wij gauw stinken, gauw vol en doorlekken.

Met andere luiers geen ervaring.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 23 Apr 2014 17:55

Re: Welke luiers

Hier worden afwisselend Etos en Kruidvat luiers gebruikt. Vind ze allebei even fijn, alleen van de Etos lijken wel iets hoger te zitten dan die van de kruidvat.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 24 Nov 2014 22:21

Re: Welke luiers

Nog even een tip mbt luiers. Bij de aldi kun je nu ook 5 luiers voor 0,99 kopen...als proefpakketje. Zo weet je of het wat is.
Ik vond het altijd prima luiers. Nu koop ik vaak in acties die goedkoper zijn dan de aldi luiers, maar als...dan had ik ze zo weer gekocht.
<<

Anoniem84

Bericht 24 Nov 2014 22:26

Re: Welke luiers

SarahKey schreef:heeft iemand wel eens de luiers van europrofit geprobeerd? Dat is het goedkoopste merk wat ze bij kruidvat verkopen (en volgens mij nog wel meer winkels?)


Wij hebben ze wel eens, maar ik vind ze niet top. Er zit geen rek in de boord en je trekt de flapjes er vrij gemakkelijk vanaf. Onze oudste lekte er 's nachts standaard in door.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers