Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoon heel laat wakker en nu?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 22 Apr 2014 10:21

Zoon heel laat wakker en nu?

We zijn net pas wakker, oeps! Hij krijgt dus nu z'n fles pas....
Ik neem aan dat ik nu niet alles wat ie normaal eet/drinkt op een dag naar binnen kan schuiven? Aangezien hij vanavond wel gewoon om z'n normale tijd naar bed gaat.

Normaal is z'n schema ongeveer: (11 maanden oud)
8.30u papfles 180cc
11.30u fruit
12.30u 2 boterhammen + water
14.30u fles 180cc
17.30u groente + fruit (hij mag geen yoghurt meer en weet geen ander alternatief)
19.30u fles 180cc

Zouden jullie iets weglaten of gewoon alles aanbieden in dus veel kortere tijd?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Apr 2014 10:28

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Ik zou gewoon alles aanbieden, als het te snel op elkaar is doe je een boterham minder of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem121

Bericht 22 Apr 2014 10:29

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Ik zou het gewoon aankijken over de dag. Gewoon geven wat hij normaal ook krijgt om die tijd en als hij tussendoor honger krijgt iets geven wat je over hebt geslagen.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 22 Apr 2014 10:32

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Ik zou denk ik 1 boterham weglaten en het fruit na de groente.
En kijken naar wat hij lust vandaag
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Apr 2014 11:09

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Ik zou het ook gewoon aanbieden, en verder genieten van het feit dat jullie zo lang geslapen hebben hahahaha
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 22 Apr 2014 11:15

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Ik zou het gewoon aanbieden, wil hij het niet dan niet en als hij het gewoon op eet dan is het ook goed
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Apr 2014 11:16

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Hij is bijna 1, dus een dagje wat anders kan toch prima?
Ik zou gewoon alles aanbieden ( en eventueel wat minder ) en dan zie je wel wat hij eet/drinkt.

Heerlijk zeg zo'n dagje uitslapen.
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 22 Apr 2014 11:22

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Ik zu het schema vergeten en gewoon kijken hoe de dag loopt. Als hij honger heeft krijgt hij eten, als hij slaapt niet.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 22 Apr 2014 11:33

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Genieten doe ik zeker hoor haha!
Hij ligt nu alweer een half uur erin, tis echt een slaapkop!
En aangezien ik kotsmisselijk ben, komt dat goed uit.

Dat schema loslaten ben ik nog een beetje huiverig voor.... Hij lijkt namelijk erg op mij en ik voel me echt het best bij regelmaat, voorspelbaarheid etc. Merk dat S. dat ook erg heeft, hij doet het echt het best op een vast ritme. Aan de ene kant onhandig natuurlijk, maar het is dan wel een supermakkelijk, vrolijk mannetje wat heel goed eet, slaapt, zichzelf kan vermaken etc.

Maar misschien moet ik het gewoon eens op z'n beloop laten en hopen dat ie daar nóg makkelijker van wordt (want nu slaapt ie bijv. supergoed, maar alléén in z'n eigen bed en houdt ie niet van grote groepen mensen zoals een verjaardag)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 22 Apr 2014 16:46

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

Ik wacht gewoon tot ze beginnen te zeuren om eten en dan geef ik eten. Meestal is dat wel steeds rond hetzelfde uur, maar ik heb geen vast schema.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem61

Bericht 22 Apr 2014 16:51

Re: Zoon heel laat wakker en nu?

MissBitchy schreef:Hij lijkt namelijk erg op mij en ik voel me echt het best bij regelmaat, voorspelbaarheid etc. Merk dat S. dat ook erg heeft, hij doet het echt het best op een vast ritme.


Maar hij is dan ook waarschijnlijk niet anders gewend toch? Kinderen wennen snel ook op zo'n jonge leeftijd aan regelmaat en ritme. Ik zou het zelf gewoon aanbieden op de tijden dat hij aangeeft, als hij jou ritme volgt geeft hij het snel genoeg ook zelf aan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers