Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


silk'n glide - permanent ontharen

<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 21 Apr 2014 21:04

silk'n glide - permanent ontharen

Wie heeft hier ervaring mee? Of met een ander apparaat wat permanente ontharing beloofd? Ik ben erg benieuwd.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Anoniem124

Bericht 21 Apr 2014 21:24

Re: silk'n glide - permanent ontharen

Toevallig heb ik sinds 2 weken de Philips lumea en het is echt awesommeeeeee! Doet geen pijn en het werkt echt!
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 21 Apr 2014 21:35

Re: silk'n glide - permanent ontharen

Werkt het een beetje snel? En komt er echt niets terug?
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 21 Apr 2014 21:44

Re: silk'n glide - permanent ontharen

Ik heb ook de lumea, werkt inderdaad, maar bij mij kost het wel ff tijd. Ik ben niet na een paar keer al klaar. Hangt ook heel erg van je haar af.
<<

Anoniem124

Bericht 21 Apr 2014 21:46

Re: silk'n glide - permanent ontharen

De behandeling zelf is supersnel klaar. Maar 1 minuut per oksel enzo. Maar tot je geen haar meer hebt ben je wel een aantal weken bezig. Ik heb t nu 1x gedaan en merk wel direct verschil.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 21 Apr 2014 21:51

Re: silk'n glide - permanent ontharen

M-Train schreef:De behandeling zelf is supersnel klaar. Maar 1 minuut per oksel enzo. Maar tot je geen haar meer hebt ben je wel een aantal weken bezig. Ik heb t nu 1x gedaan en merk wel direct verschil.


Met mijn benen ben ik al maanden bezig, op vele stukken komt niets meer terug, maar op sommige plekken nog steeds wel, ga dus nog wel even door.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Apr 2014 21:52

Re: silk'n glide - permanent ontharen

Misschien wel fijn om te weten voordat je een apparaat aanschaft dat ook als het aantal flitsen binnen de garantie termijn op is, Philips het apparaat niet vervangt en je alsnog weer een nieuw apparaat moet aanschaffen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem124

Bericht 21 Apr 2014 21:54

Re: silk'n glide - permanent ontharen

Het ging alleen niet over de kosten maar over het effect. En dat vind ik gewoon fantastisch in vergelijking met epileren (auw) of scheren (bultjes, ingegroeide haren).
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 21 Apr 2014 22:02

Re: silk'n glide - permanent ontharen

Ik weet niet of je borstvoeding geeft Yes, maar ik las net dat je dan de Lumea in ieder geval niet mag gebruiken.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Apr 2014 22:03

Re: silk'n glide - permanent ontharen

M-Train schreef:Het ging alleen niet over de kosten maar over het effect. En dat vind ik gewoon fantastisch in vergelijking met epileren (auw) of scheren (bultjes, ingegroeide haren).


Dat had ik inderdaad begrepen, maar het is me nogal een bedrag om dan een nieuwe aan te moeten schaffen en toch handig als je dit soort dingen weet. Zo kun je een goede overweging maken om het wel of niet te doen.

Over het resultaat. Het KAN dat je er pigmentvlekken van krijgt.
Laatst gewijzigd door Vintage op 21 Apr 2014 22:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Melisande

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:03

Bericht 21 Apr 2014 22:03

Re: silk'n glide - permanent ontharen

Werkt het ook op blonde haren?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Apr 2014 23:14

Re: silk'n glide - permanent ontharen

M-Train schreef:Het ging alleen niet over de kosten maar over het effect. En dat vind ik gewoon fantastisch in vergelijking met epileren (auw) of scheren (bultjes, ingegroeide haren).


Krijg je echt geen ingegroeide haartjes hier van? Hoe lang blijft het weg? En hoe moet ik het me voorstellen? Je zet dat apparaat er op en daarna vallen die haartjes uit?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers