Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Autostoeltje na ongeluk.

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 20 Apr 2014 13:57

Autostoeltje na ongeluk.

Het autostoeltje van Stijn hebben we al vervangen, maar moet die van Femke ook vervangen worden?
Zij heeft een stoel vanaf 15 kilo.
Totale snelheid is minimaal 120km geweest.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem121

Bericht 20 Apr 2014 14:08

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Volgens mij moeten alle stoeltjes vervangen worden na een aanrijding. Zeker na zo'n klapper.

Ik ben 2 jaar terug aangereden met een gangetje van 30km/h en het stoeltje werd toen ook gewoon vergoed door de verzekering/tegenpartij.
<<

Anoniem123

Bericht 20 Apr 2014 14:22

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Ik zou wel een nieuwe kopen, al is het maar voor je eigen gevoel.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 20 Apr 2014 14:23

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Dat dacht ik dus ook. Maar misschien is het anders bij die grotere.
Ze zou in theorie ook alleen op een zitverhoger mogen. Ben blij dat we wel 1 met zijwaartse bescherming hebben.
December 2009
juli 2012
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 20 Apr 2014 14:26

Re: Autostoeltje na ongeluk.

En krijg je je nieuwe stoel of oude stoel vergoed?
Voor Stijn hebben we er 1 met spoed moeten kopen en ze hadden er maar 1 staan. Hadden een Romer King Plus en nu een Maxi Cosi Tobi, qua prijs geloof ik niet echt verschillend.
December 2009
juli 2012
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Apr 2014 15:34

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Wij hebben destijds contact gehad met de verzekering. Wij hebben toen aangegeven wat de schade was. Verzekeringen hebben de rest onderling uitgezocht. Hebben toen de volledige stoel vergoed gekregen. Ook kreeg mijn man nog een bedrag schadevergoeding (letselschade). Hij had nl. een flinke brandwond op zijn hand door de airbag.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Apr 2014 15:42

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Hier ga ik de stoel van A wel vervangen. Omdat wij er gelukkig niet in zaten is de maxi cosi van R gewoon goed. Maar de stoel van A zat er nog in en voor alle zekerheid ga ik hem wel vervangen. Je kunt nooit weten wat er binnenin zo'n stoel eventueel stuk is.
<<

Anoniem121

Bericht 20 Apr 2014 16:08

Re: Autostoeltje na ongeluk.

PiP schreef:En krijg je je nieuwe stoel of oude stoel vergoed?
Voor Stijn hebben we er 1 met spoed moeten kopen en ze hadden er maar 1 staan. Hadden een Romer King Plus en nu een Maxi Cosi Tobi, qua prijs geloof ik niet echt verschillend.


Wij moesten de bon van de nieuwe stoel en de bon van de oude stoel overleggen. Ik had geen bon van de oude stoel en daarvan was een order bevestiging ook goed. Gaat er meer om dat er geen stoel geclaimed wordt terwijl er geen stoel in heeft gezeten.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 20 Apr 2014 16:41

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Ik heb meerdere getuigen dat er stoelen inzaten, de kinderen zaten er immers in. Geen idee of we de oude bonnen nog hebben..
Komende week maar eens een nieuwe voor Femke aanschaffen.
Ze zijn nu weg met mijn schoonvader in de auto, vind t maar niks. Straks als ze er zijn eerst ff bellen :redface:
Ze komen ook langs DE plek, had ik eigenlijk zelf eerst met ze langs willen gaan..
December 2009
juli 2012
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 20 Apr 2014 16:44

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Roze schreef:Hier ga ik de stoel van A wel vervangen. Omdat wij er gelukkig niet in zaten is de maxi cosi van R gewoon goed. Maar de stoel van A zat er nog in en voor alle zekerheid ga ik hem wel vervangen. Je kunt nooit weten wat er binnenin zo'n stoel eventueel stuk is.

Las idd dat er zelfs onzichtbare scheurtjes in kunnen zitten.
December 2009
juli 2012
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 20 Apr 2014 19:03

Re: Autostoeltje na ongeluk.

Ik zou ook zeker voor een nieuwe gaan. Wij hebben geen ongeluk gehad, maar ik had de autostoel van de tafel af laten vallen. Toen heb ik direct een nieuwe gekocht.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers