Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Albelli vraagje

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Apr 2014 11:20

Albelli vraagje

Ik ben twee jaar geleden al mijn foto's kwijtgeraakt, wat echt heel erg kut was. Heb er geen ander woord voor, al mijn vakantie foto's, al mijn foto's met mijn vader etc. En opeens dacht ik gisteravond: ik heb daar wel foto albums ooit van gemaakt, ik denk nog op mijn oude laptop, dus dan zou ik even moeten kijken of het programma daar nog opstaat maar is het zo dat daar eventueel nog de originele fotos via dat programma te achterhalen zijn? Dat ze die naar de server misschien hebben geupload?

Ik heb net via de website even ingelogd, maar daar kan ik het niet vinden. Volgens mij kan je wel de boeken nabestellen.. kortom: ik heb dus geen enkel idee! Maar misschien is het een laatste kleine strohalm om íets van mijn fotos terug te vinden. Of nog een boek na te bestellen..
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 22 Apr 2014 11:32

Re: Albelli vraagje

Ik heb deze vraag gisteren via Twitter aan Albelli voorgelegd en vandaag kwam er antwoord:

Albelli fotoboeken ‏@albelli_nl · 23 min.
@zegmaaryes Nabestellen kan door het betreffende fotoboek te openen in het fotoboekprogramma en de bestelprocedure opnieuw te doorlopen ;)

Heb je hier wat aan?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2014 11:38

Re: Albelli vraagje

De foto's die je gebruikt in een fotoboek, worden ook opgeslagen in de map van albelli fotoboeken, staan ze daar niet nog in?
<<

Anoniem119

Bericht 22 Apr 2014 11:38

Re: Albelli vraagje

Wat lief dat je dat voor Caro hebt gecheckt via twitter!
<<

Anoniem222

Bericht 22 Apr 2014 13:06

Re: Albelli vraagje

Ja wat lief Esmee!
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 22 Apr 2014 13:13

Re: Albelli vraagje

Kleine moeite :-)

Ze zijn trouwens bereid om je verder te helpen als het niet lukt Caro, ik weet niet of je zelf ook een Twitter account hebt?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Apr 2014 13:22

Re: Albelli vraagje

WhoH! ik zie dit nu pas.. wat lief Esmee!! Echt fantastisch :-). Ik heb zeker een twitter account, hartstikke inactief maar nog wel beschikbaar. Ik hoop dat ik zo het eea kan bewerkstellingen. Want in de tijd dat ik de boeken maakte had ik een andere laptop. Die heb ik nog wel in huis dus die moet ik weer eens aanslingeren.

Of ik heb ze gemaakt op de computer die ook mee is gegaan toen mijn ex uit huis ging. Dan ben ik de pineut :-). Maar ik ga hier zeker achteraan :-)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 22 Apr 2014 20:10

Re: Albelli vraagje

Wat lief Esmee!


En Caro ik hoop dat het lukt!
R. 2013
D. 2016
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Apr 2014 20:33

Re: Albelli vraagje

Lief Carool!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers