Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


week na eisprong al ongesteld

<<

Anoniem37

Bericht 20 Apr 2014 10:27

week na eisprong al ongesteld

Ik snap niets meer van mijn lichaam. Normaliter word ik 9 dagen na mijn eisprong ongesteld. Vorige week vrijdagavond/zaterdagochtend had ik positieve ovulatietesten (ik test met cb digital). Ik zou dus pas maandag op zijn vroegst ongesteld moeten worden. Nu heb ik sinds gisteren al bloedverlies. In eerste instantie dacht ik dat het misschien een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, maar aan de hoeveelheid bloed te zien heb ik dat wel van mijn lijstje geschrapt.

Wat zouden jullie doen? Even afwachten en anders eens langs bij de huisarts? Ik baal zo. Dat ik niet zwanger ben, prima. Maar de duur van mijn lf baart mij wel zorgen.
<<

Anoniem75

Bericht 20 Apr 2014 10:49

Re: week na eisprong al ongesteld

Het kan best zijn dat cyclus of lf een keer afwijkt. In die 12 maanden dat ik zwanger wilde worden van de tweede heb ik dat ook 1x gehad. Toen had ik een lf van 8 en normaal van 12 dagen. Ik zou het nog even afwachten tot de volgende ronde.

Hoelang zijn jullie al bezig voor een tweede Laced?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers