Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geef jij record bedrag uit met pasen?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Apr 2014 19:42

Geef jij record bedrag uit met pasen?

Op het rtl nieuws was net een item dat er een record bedrag wordt uitgeven aan pasen. Vooral in de supermarkten en dus met de boodschapen.
Heb jij daar aan mee gedaan??


Ik niet, ik had al afbakbroodjes in huis heb wel zo'n feeststol gekocht. Verder geen speciale beleg dingen ofzo. Ik eet morgenavond bij mijn ouders, maar mijn moeder maakt er geen 3 gangen menu van. Maandag gaan we ergens brunchen.
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Apr 2014 19:44

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nee, hier ook niet.
We hebben wel even wat lekkere broodjes gehaald voor het ontbijt en ik zag vandaag nog wat chocolade liggen met 50% korting dus dat ook meegenomen, maar verder eigenlijk niks bijzonders.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem123

Bericht 19 Apr 2014 19:45

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Van mij worden ze niet rijk, heb niets extra's gekocht. Mijn salaris komt pas dinsdag :thumbdown: Dus einde van de maand, dan zijn de gewone boodschappen al goed genoeg :smile:

Maar wij zagen dit net ook, vind het echt abnormaal als ik sommige karren in de supermarkt zie. Mensen doen net of ze anders gaan verhongeren.
<<

Anoniem50

Bericht 19 Apr 2014 19:49

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nee, daar doe ik echt niet aan mee. Ik heb voor de zaterdagavond een stokbroodje met Heks'nkaas gekocht. (Ja, dat plan om drie weken niet naar de supermarkt gaan is heel erg mislukt ;))

Edit; Het is al sinds donderdag gekte in het dorp. In het centrum werd volop geshopt en de supermarkt was bomvol. Ik heb nog nooit zoveel boodschappen de deur uit zien gaan.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Apr 2014 19:51

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Wij gaan maandag met de familie hier brunchen, maar verder heb ik dus geen paasactiviteiten. Die paasdiners snap ik niet zo goed, het is toch geen kerstmis? Of is dat een Christelijk gebruik?

Ik heb wel een uitgebreide tafel staan hier hoor maandag, maar niet echt heel ingewikkeld en ook niet meer dan andere jaren. Hoewel we vorig jaar alleen maar een gekookt eitje hadden en verder niets, toen lag L. met pasen nog in het ziekenhuis dus we waren daar totaal niet mee bezig.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Apr 2014 19:52

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nou ja als je je hele familie te eten krijgt snap ik wel dat je karretje vol is.. maar anders snap ik dat ook niet zo goed.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem75

Bericht 19 Apr 2014 19:56

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Wij vieren eigenlijk nooit pasen. Ik heb wel paasdecoratie in huis en ik heb gisteren nog paaseitjes gekocht maar morgen echt een uitgebreid paasontbijt doe ik niet.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Apr 2014 19:57

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nou ja, mijn karretje was eigenlijk ook niet vol haha, ik vind het leuk om er wat van te maken, maar het is gewoon een brunch dus eitjes, afbakbroodjes, wat chocoladedingetjes, wat lekker beleg een roomboterlam, matzes en een ministolletje voor mijn vader en sinaasappelsap. That's it.
<<

Anoniem87

Bericht 19 Apr 2014 19:58

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nope, ik heb alleen een duivekater en matzes extra gekocht, dat is het. M'n ouders komen wel eten maar die krijgen gewoon bami haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Apr 2014 20:02

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Hier doen we ook niks bijzonders met Pasen. Snap al die uitgebreide diners ook niet. Wij doen nooit iets met Pasen met de familie.
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 19 Apr 2014 20:19

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Ik heb 15 euro extra uitgegeven. Iets lekkers tussen de middag en wat verse sapjes. Maar dat is puur voor ons gezin, we gaat beide dagen op visite.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Apr 2014 20:20

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Voor de brunch bij mijn ouders heb ik afbakbroodjes gekocht, iedereen neemt iets mee. Voor mijn schoonouders/familie heb ik appeltaart-ingrediënten gekocht. Iets meer gekocht dan een ander weekend, maar zeker geen recordbedrag of een enorme kar vol.
Oja, en nog een paasstol omdat ik dat zo lekker vind!
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 19 Apr 2014 20:30

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Wij hadden beide zin in lekkere dingen, hebben dus best veel luxe dingen gehaald. Vonden dat dat wel mocht :redface:
December 2009
juli 2012
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 19 Apr 2014 20:38

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nee, helemaal niet zelfs. Mijn vriend moet beide dagen ochtenddiensten werken dus paasontbijt/brunch samen zit er sowieso al niet in. Morgen weet ik niet eens of ik thuis eet, en als ik dat doe zal het gewone kost worden. Maandag gaan we dan bij mijn schoonouders gourmetten maar dat kost mij dus niks :smile:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Apr 2014 20:43

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Wij eten twee avonden ergens anders. Heeft trouwens niets met Pasen te maken, dat kwam zo uit. Wel lekkere broodjes voor het ontbijt, dat wel.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 19 Apr 2014 20:44

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Het enige wat ik extra gekocht heb is croissants en verse jus, meer niet.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Apr 2014 21:07

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Wij gaan brunchen bij mijn schoonouders en meer niet dus geen record bedragen. Zou het eigenlijk wel uitgebreider willen vieren, gewoon omdat het kan. Gezellig met z'n allen eten.

Ik zat net nog te denken dat het leuk zou zijn als R midden in de winter jarig is om dan met pasen een zomercadeau te geven (buitenspeelgoed). Hebben we ook gedaan, hij heeft een zandbak gekregen maar die zouden we sowieso kopen.
R. 2013
D. 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Apr 2014 21:09

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Ja, maar dat kwam meer omdat we vandaag de verjaardag van onze oudste vandaag hebben gevierd.
Morgen wel spulletjes gehaald om te gourmetten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 19 Apr 2014 22:09

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Hier ook het einde vd maand, dus niks extra's voor onszelf. Wel boodschappen gedaan voor de verjaardag van mijn vriend morgen, maar dat was meteen het cadeautje van zijn ouders.
We hebben wel een paasstol, die kregen we van mijn werk omdat we met kerst niks kregen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 19 Apr 2014 22:10

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Ik heb zelfs niet eens paaseitjes of een paasstol, is altijd toch wel vaste prik met Pasen...
<<

Anoniem121

Bericht 19 Apr 2014 22:15

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Mijn vriend is de hele paas aan het werk dus niet thuis. Met de kinderen doe ik morgenochtend een croissantje en we hebben een tulband gehaald meer niet. Een toastje of stokbroodje 's avonds doen we iedere week dus dat is niet echt iets bijzonders hier.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Apr 2014 22:17

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nee, wij kopen niks extra's of anders dan anders.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem234

Bericht 19 Apr 2014 22:19

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Nee hoor. Ik heb alleen afbakbroodjes met kaas en afbaksaucijzen gekocht. Morgen avond zijn we er niet en maandag is mijn man werken en kijken we nog wel wat we in de avond eten.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 19 Apr 2014 22:23

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Ik heb wat lekkere broodjes voor maandag, morgen maak ik een high tea achtige brunch. Heb er niet superveel aan uit gegeven.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 19 Apr 2014 22:40

Re: Geef jij record bedrag uit met pasen?

Hier niks extra's gekocht maar we gaan wel bij beide ouders ontbijten/brunchen en paaseieren zoeken. Dat is wel trasitie, diners met kerst en ontbijt met pasen
14-01-2011
01-04-2013
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers