Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtoudertopic

<<

Anoniem186

Bericht 10 Sep 2013 08:35

Nachtoudertopic

Volgens mij was dit topic er nog niet.

Hoe gaat het met alle niet doorslapende kindjes?

Hier niet al te best helaas...
Vannacht was het echt een ramp!
Zoon lag om 19.30 op bed, toen werd hij wakker om 22.00, 00.00, 02.00, 03.00 en 04.00. Meestal slaapt hij binnen een half uur weer. Maar om 04.00 uur, na het verschonen van zijn pamper, had hij echt geen zin meer om te slapen. Ik heb een uur met hem opgezeten, toen nam man hem naar beneden.
Om 06.00 uur ging m'n wekker, omdat ik vandaag moet werken.

Gaaaaaaaap!! :sleep:
Wordt dit ooit nog beter?!

Ik denk dat we toch maar eens een osteopaat op gaan zoeken.
<<

Anoniem123

Bericht 10 Sep 2013 08:39

Re: Nachtoudertopic

Wat slopend zeg. Misschien is idd een ostheopaat een goed idee. Baad het niet dan schaad het niet.

Ik heb dan wel een zoon wat goed slaapt 's nachts, maar hij is wel iedere ochtend heel vroeg wakker.
Vannacht lag ik om half 2 wakker door het onweer en de hond en kon daarna niet meer in slaap komen. Half 5 viel ik in slaap en half 6 was meneer weer klaarwakker. Soms is het half 5 :( Dat breekt me soms echt wel op.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Sep 2013 05:17

Re: Nachtoudertopic

Hoe gaat het met de niet-doorslapers?

Of ben ik de enige met een nachtbrakertje? :sleep:
<<

Anoniem166

Bericht 23 Sep 2013 05:31

Re: Nachtoudertopic

Hier ook een beroerde nacht achter de rug. Dochter wilde eerst al niet slapen en toen het om kwart voor 9 eindelijk stil was, heeft ze misschien 2 uur geslapen. Daarna begon de ellende. Vaak wakker, veel huilen, veel drinken (mijn tepels doen er zeer van). Korte en zware nacht dus. Al voelt mijn dochter ineens wel heel warm aan en hoest ze zwaar, dus ik denk dat ze ziek is geworden afgelopen nacht. Niet dat de nachten anders veel beter zijn, maar toch..
<<

Anoniem186

Bericht 23 Sep 2013 05:41

Re: Nachtoudertopic

Heftig Sanne! Zieke kindjes zijn sneu! Het heerst volgens mij weer. Ik hoor meer mensen er over. M'n zoon is ook alweer snot verkouden en ik begin ook.
Dat je het volhoudt met die nachten en fulltime werken. Knap hoor! Ik zou echt omvallen.
<<

Anoniem 42

Bericht 23 Sep 2013 07:28

Re: Nachtoudertopic

Ik ben vannacht ook veel op geweest, alleen de oudste heeft doorgeslapen. Jongste kwam voor twee voedingen, normaal eentje. En mijn tweede dochter ben ik zeker vijf keer heen geweest om te troosten en nog vaker om te kijken wat er aan de hand was, maar dan was ze gewoon aan het roepen in haar slaap (dat doet ze normaal nooit). Ik heb denk ik twee keer iets van anderhalf uur geslapen en een hele drukke dag vandaag, jippee :nopompom: .

Sterkte vandaag voor alle moeders hier met weinig slaap!
<<

Kitty

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:59

Bericht 23 Sep 2013 07:55

Re: Nachtoudertopic

Leuk een topic voor de nacht haha.
Afgelopen nacht niet gezien, maar ik pas hier ook prima tussen.
Ik zat om 4 uur beneden met dochter om de rest niet wakker te maken.
Ze wilde niks ook niet drinken... Niks.
Na meer dan een uur had ze een flinke poepluier, daarna wilde ze wel drinken gelukkig en sliep om 6 uur dus weer.
Maar ze was ook al om 2 uur wakker geworden en sliep pas rond 12 uur :sleep:

Hier gaat dat ook bijna iedere nacht zo.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers