Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

<<

Anoniem 47

Bericht 19 Apr 2014 12:49

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Gister: opgeruimd, naar de stad geweest, even bij m'n oma geweest, m'n vriend kwam langs en de kroeg in geweest met vrienden/vriendinnen.
Vandaag: uitgeslapen, gesport, vriendin komt koffie drinken, boodschappen doen en stappen met vriendinnen.
Zondag: een gezellig dagje met m'n vriend.
Maandag: studie en naar familie.
<<

anoniem196

Bericht 20 Apr 2014 06:13

Wat gaan jullie doen met pasen?

Vrolijk pasen :albino:

Wat gaan jullie met de kindjes doen?
Ik ga zo de tafel dekken voor een paasontbijtje.
Afbakbroodjes, gekookt ei, sapje, thee, paashagelslag.

En daarna ga ik eieren in de tuin verstoppen. Mag ze voor het eerst eieren zoeken.

Tweede paasdag gaan we met opa en oma naar de dierentuin.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Apr 2014 06:16

Re: Wat gaan jullie doen met pasen?

Gisteravond hebben we de eieren verstopt. Die mag ze gaan zoeken als ze wakker wordt.
Om 11.00 uur komen m'n schoonouders en oma hier brunchen. En vanavond komen m'n ouders hier eten.
Morgen lekker een chilldagje met het gezin.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 20 Apr 2014 06:46

Re: Wat gaan jullie doen met pasen?

Ik had bedacht om straks wat uitgebreide te eten maar het was een waardeloze nacht hier en ze voelen nu beide erg koortsig aan dus vraag me af wat de dag gaat brengen.

De plannen zijn om vanmiddag eieren te zoeken en bij mijn ouders te eten.

Morgen ergens brunchen.
:heart: :heart: 2011
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 20 Apr 2014 06:58

Re: Wat gaan jullie doen met pasen?

We gaan vanmiddag bij mijn ouders eten en eieren zoeken.
Morgen niks, mijn vriend gaat voetballen, ik doe verder niet veel denk ik.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 20 Apr 2014 07:08

Re: Wat gaan jullie doen met pasen?

Ik ga dadelijk een paasontbijt maken. Vanmiddag gaan we voor het eerst met m naar de bioscoop en vanavond gaan we gourmetten. Als we van de bios af komen mag hij nog eieren zoeken. Moet ik nog snel verstoppen als hij in de auto zit haha.
Morgen weet ik het nog niet. Denk naar de boerenmert met vrienden hier in de buurt.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 20 Apr 2014 14:16

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Gisteren ben ik de hele dag op de Elf Fantasy Fair geweest.
Vandaag een heerlijk chill dagje, even helemaal niks doen :).
En morgen misschien even naar de Paasmarkt hier, of wat anders doen. In ieder geval even wat leuks buiten, hopelijk is het weer beter dan vandaag ;).
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 20 Apr 2014 15:20

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Geen plannen en verveel mij te pletter
<<

Anoniem50

Bericht 20 Apr 2014 15:40

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Vrijdag heb ik visite gehad van een vriend van me.
Gisteren ben ik op visite geweest bij de buurman.
Vandaag verveel ik me.
Morgen denk ik even naar mijn vader. Is alweer een tijdje geleden.
<<

Anoniem313

Bericht 20 Apr 2014 17:31

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik was vrijdagavond bij mijn zuster en we gingen naar een feestje. Veel te veel gedronken, dus zaterdag vooral brak geweest, en met mn peuter door de dierentuin gehobbeld. Vandaag heb ik hardgelopen en ben ik naar het strand geweest. Morgenochtend komen mijn ouders en voor de middag ga ik nog iets verzinnen. 'S avonds hebben mijn vriend en ik ons eigen paasdinertje en dan is het alweer voorbij.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Apr 2014 19:27

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Liv schreef:Gister: opgeruimd, naar de stad geweest, even bij m'n oma geweest, m'n vriend kwam langs en de kroeg in geweest met vrienden/vriendinnen.
Vandaag: uitgeslapen, gesport, vriendin komt koffie drinken, boodschappen doen en stappen met vriendinnen.
Zondag: een gezellig dagje met m'n vriend.
Maandag: studie en naar familie.



O, ik dacht dat je een nieuwe vriendin had!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem50

Bericht 21 Apr 2014 08:29

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Ik wilde vandaag naar mijn vader, maar ik kan het dorp niet uit. We hebben hier een hardloopwedstrijd en de wegen zijn afgesloten. Nog een saai dagje thuis dus.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Apr 2014 11:32

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Huh, kun je dan helemaal je dorp niet uit? Hoe moet ik me dat voorstellen? Hier hadden we vorige week de marathon van Rotterdam, toch geen klein evenement, maar dan zit ik niet opgesloten (gelukkig).
<<

Anoniem287

Bericht 21 Apr 2014 12:10

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Klussen en schoolwerk. :yes:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 21 Apr 2014 12:22

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Wij gaan zo naar mijn ouders, we gaan gourmetten en zetten de pizzarette aan omdat mijn vader dat zo lekker vindt.
10.04.17
<<

Anoniem 47

Bericht 21 Apr 2014 12:27

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Japie schreef:
Liv schreef:Gister: opgeruimd, naar de stad geweest, even bij m'n oma geweest, m'n vriend kwam langs en de kroeg in geweest met vrienden/vriendinnen.
Vandaag: uitgeslapen, gesport, vriendin komt koffie drinken, boodschappen doen en stappen met vriendinnen.
Zondag: een gezellig dagje met m'n vriend.
Maandag: studie en naar familie.



O, ik dacht dat je een nieuwe vriendin had!


Haha! Nee, joh! Ik was gister op pad met m'n vriend, vriendin en een vriend. Uiteindelijk zijn we met z'n vieren naar Amsterdam gegaan. Alleen we zijn pas net bij elkaar, dus taggen elkaar niet op Facebook ivm zijn ex. Die vriendin waar jij het over hebt, ik denk op Facebook, is één van mijn beste vriendinnen.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 21 Apr 2014 13:36

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Goedemiddag!

Wij zijn gister op 1e paasdag naar Speelstad Oranje geweest en vanmorgen naar de kringloop hier in de buurt. Was een groot magazijn SALE!

Fijne dag nog!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 21 Apr 2014 14:38

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Caulfield schreef:Huh, kun je dan helemaal je dorp niet uit? Hoe moet ik me dat voorstellen? Hier hadden we vorige week de marathon van Rotterdam, toch geen klein evenement, maar dan zit ik niet opgesloten (gelukkig).


De hoofdweg is afgesloten. Het is een loop van twee dorpen (en tussen twee bruggen) en volgens mij 10 km lang. Normaal zou ik via een achterweg nog kunnen oversteken, maar die weg ligt eruit i.v.m. vervanging riolering. Dus ik kan geen kant op.
<<

Anoniem51

Bericht 21 Apr 2014 14:40

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Oh, hier ook jaarlijks een hardloopwedstrijd maar hier sluiten ze alles hooguit voor twee tot drie uur af, niet voor de hele dag. Als alle renners voorbij zijn gaat de boel weer open.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Apr 2014 14:43

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Marley schreef:
Caulfield schreef:Huh, kun je dan helemaal je dorp niet uit? Hoe moet ik me dat voorstellen? Hier hadden we vorige week de marathon van Rotterdam, toch geen klein evenement, maar dan zit ik niet opgesloten (gelukkig).


De hoofdweg is afgesloten. Het is een loop van twee dorpen (en tussen twee bruggen) en volgens mij 10 km lang. Normaal zou ik via een achterweg nog kunnen oversteken, maar die weg ligt eruit i.v.m. vervanging riolering. Dus ik kan geen kant op.


Jemig, da's balen!
<<

Anoniem50

Bericht 21 Apr 2014 14:49

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Het was hier vanochtend al afgesloten en als ik het goed heb onthouden gaat de weg om 18.00u weer open. Er is één hoofdrun en wel 20 bijrunnetjes. Maar hoelang zal een hardloper doen over 10km? Ze zijn om 14.00u begonnen.

Bedenk me net dat ik de auto ook best gisteren op een andere parkeerplaats had kunnen zetten. Ach, das achteraf. :palm:
<<

Anoniem51

Bericht 21 Apr 2014 14:56

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

10 km is meestal een uurtje.
<<

Anoniem50

Bericht 21 Apr 2014 15:10

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Volgens mij zijn ze klaar. Ik zag een klein 45km autootje de parkeerplaats opdraaien. En ik hoor eindmuziek.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Apr 2014 15:26

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Hoera!
<<

Anoniem73

Bericht 21 Apr 2014 22:26

Re: Paasweekend! Wat zijn jouw plannen?

Heb niet veel boeiends gedaan.

1e paasdag: meegedaan dogshow Goes 2014. Wachten wachten wachten en dan 1 rondje lopen :)

2e paasdag: geluierd, schommel afgemaakt en nu ben ik aan het studeren ( en forummen)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers