Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

<<

Anoniem185

Bericht 17 Apr 2014 16:10

Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

.... ja ik ben het domste figuur van heel deze wereld.

Ik heb vanmiddag een sollicitatie verstuurd maar mijn telefoonnummer in mijn CV klopt niet. Nu is de organisatie de organisatie waar ik ook stage loop dus mijn telefoonnummer moet makkelijk te achterhalen zijn. Bovendien heb ik de sollicitatie via mail gedaan (dit was ook gevraagd).

Moet ik nu een mail achterna sturen met dat mijn telefoonnummer op mijn CV niet klopt? Of er van uit gaan dat ze me mailen? Wat zouden jullie doen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2014 16:20

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Ik zou even bellen. Gewoon zeggen dat je net een sollicitatie hebt verstuurd, maar dat je een verkeerd telefoonnummer op je CV hebt vermeld.

♥♥
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Apr 2014 16:21

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Ik zou het nog wel even mailen.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Apr 2014 16:22

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Ik heb inderdaad maar een mail snel achterna gestuurd.

Beste meneer/mevrouw,

Zojuist ben ik er achter gekomen dat mijn CV mijn oude telefoonnummer bevat. Mijn excuses hiervoor. Bij dezen heb ik de sollicitatiebrief en de CV met het juiste telefoonnummer toegevoegd aan deze mail.

Met vriendelijke groeten,


Zo hebben ze alsnog allebei de bestanden in één mail zodat ze zelf niet de brief er nog bij moeten zoeken (weet niet of ze nog mails in de tussentijd hebben gehad).
<<

Anoniem91

Bericht 18 Apr 2014 00:12

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

ik hoop dat je de N achter deze hebt weggelaten…..
<<

Anoniem185

Bericht 18 Apr 2014 00:28

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Weetjewel schreef:ik hoop dat je de N achter deze hebt weggelaten…..

Gelukkig heb ik die laten staan. Bij dezen heb ik een link toegevoegd die uitlegt waarom er een n achter deze moet staan.

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/t ... en-te-deze
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 18 Apr 2014 08:35

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Lampenkapje schreef:
Weetjewel schreef:ik hoop dat je de N achter deze hebt weggelaten…..

Gelukkig heb ik die laten staan. Bij dezen heb ik een link toegevoegd die uitlegt waarom er een n achter deze moet staan.

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/t ... en-te-deze

:good:

Verder keurig opgelost zo, ik hoop dat je op gesprek mag komen!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Apr 2014 13:12

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Lampenkapje schreef:
Weetjewel schreef:ik hoop dat je de N achter deze hebt weggelaten…..

Gelukkig heb ik die laten staan. Bij dezen heb ik een link toegevoegd die uitlegt waarom er een n achter deze moet staan.

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/t ... en-te-deze


Haha ik hoor dat ook zo vaak van collega's! Dan stuur ik ook altijd dit linkje mee :smile:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 18 Apr 2014 19:19

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Goed opgelost! Ik wist het trouwens ook niet over wat er in die link staat.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Apr 2014 19:41

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Weer wat geleerd, dat het 'dezen' is. Maarre, foutief telefoonnummer etc., kan gebeuren. Goed opgelost! Nu hopen dat je snel wat hoort :D
<<

Anoniem185

Bericht 18 Apr 2014 20:07

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Ik heb al een reactie, ga hem even in het sollicitatietopic schrijven. Ben erg geïrriteerd.
<<

anoniem213

Bericht 21 Apr 2014 06:05

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Carrie schreef:
Lampenkapje schreef:Gelukkig heb ik die laten staan. Bij dezen heb ik een link toegevoegd die uitlegt waarom er een n achter deze moet staan.

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/t ... en-te-deze


Haha ik hoor dat ook zo vaak van collega's! Dan stuur ik ook altijd dit linkje mee :smile:

:good: Ik heb er inderdaad ook al ooit commentaar op gehad.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Apr 2014 09:08

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Oh! Ik wilde er ook op reageren, maar nou ben ik blij dat ik het niet gedaan heb en blij dat ik weer wat geleerd heb! Als ik ooit een sollicitatiebrief schrijf waar ik bij dezen schrijf dan zal ik het linkje gelijk toevoegen :-P.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 01 Mei 2014 02:30

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Wist ik ook niet!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 01 Mei 2014 21:19

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Ik wist het ook niet maar vind het ergens heel dubbel.
Aangezien ik denk dat het gros van de mensen denkt wat een fout en die zullen niet op internet gaan zoeken of het klopt en dus waarschijnlijk gewoon aannemen dat het om een fout gaat.

Dus hoewel de regel goed is toegepast zou ik persoonlijk toch eerder kiezen voor deze of wel voor een andere zinsopbouw puur om te voorkomen dat ze bij het lezen van mijn reactie/cv denken wat een rare fout
<<

Anoniem301

Bericht 02 Mei 2014 12:53

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Ja maar ik ga toch niet expres een fout in mijn sollicitatie zetten omdat anderen het verkeerd doen? En iemand die wel goed in taal is zal het vast waarderen.
<<

Anoniem222

Bericht 02 Mei 2014 13:02

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Als ik zo'n brief zou krijgen en ik zou twijfelen of bij dezen goed of fout is dan zou ik dat eerst googelen, maar dat ben ik. Sommige mensen zijn ook gewoon overtuigd dat zij het goed weten, maar dat is voor mij geen reden om het dan maar fout te doen haha.
<<

Anoniem222

Bericht 02 Mei 2014 13:03

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Je kunt er trouwens ook gewoon voor kiezen om iets anders dan bij dezen te zeggen natuurlijk.
Iets als hierbij doe ik u toekomen oid.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 02 Mei 2014 22:59

Re: Fout telefoonnummer in CV - wat doen?

Ja daarom gaf ik ook aan dat ik waarschijnlijk gewoon zou kiezen voor een andere zinsopbouw. Dat doe ik bij tentamens ook altijd als ik twijfel :smile:

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers