Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Whatsappgroepen

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 17 Apr 2014 13:19

Whatsappgroepen

Zit jij er in veel en hoe actief zijn ze? En wat voor groepen zijn het?
Storen die groepen je soms ook? :D

Ik ben nieuwsgierig!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Apr 2014 13:24

Re: Whatsappgroepen

Met de motorvereniging zitten we met 20 man of zo in een groep. Van deze heb ik ook het geluid uit staan. Anders word ik er soms simpel van. Veel zinvols komt er niet echt uit.
Met het bestuur heb ik een app, deze gebruiken we echt voor bestuurszaken.
Met een tennisteam heb ik er 2. Eentje voor onzin en eentje voor het maken van afspraken.
Met het andere tennisteam heb er ook eentje. Deze wordt rondom de competitie actief en daarna is hij weer een tijdje passief.
Met het tennisgroepje van de dinsdag hebben we er eentje om af te spreken wie en hoe laat we gaan tennissen.
Verder heb ik er met een vriendengroep nog eentje. Ook niet heel erg actief, vooral rondom afspraken die we hebben staan wordt deze actief.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 17 Apr 2014 13:32

Re: Whatsappgroepen

Ik heb een whatsapp groep met de familie (vader, moeder, broer, zus, zwager, mijn man en ik), een stuk of 5 whatsappgroepen met verschillende vriendengroepje en 1 werk groep. De meeste ervan zijn wel dagelijks of om de dag actief. Een aantal heb ik standaard op mute staan omdat er vaak onzin voorbij komt waar ik geen zin in heb. De familie groep wordt vooral gebruikt om koddige peuterfilmpjes en -foto's door te sturen.
Verder jeb ik ook altijd veel hele tijdelijke WA groepjes, bijvoorbeeld ter voobereiding van een feestje ofzo. Het meeste app ik toch nog met individuele contacten.
<<

Anoniem99

Bericht 17 Apr 2014 13:41

Re: Whatsappgroepen

Een met mijn volledige familie (dus plus aanhang) en een met mijn zussen en moeder. Vader zat er voorheen ook in, maar die heeft geen WA meer. Ik word vooral van die eerste groep knettergek. Mijn zwagers zijn zo vervelend.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 17 Apr 2014 13:43

Re: Whatsappgroepen

Heb een groeps app met de familie ( mijn ouders, mijn zusje, ik en mijn man )
En heb nog een groeps app met vriendinnen van vroeger op school

de famiie app wordt ik ook niet gestoord.

De vriendinnen app wordt niet zo veel in vermeld want we zien elkaar ook niet vaak. Maar om af te spreken oid is de app handig.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Patsy

Bericht 17 Apr 2014 13:43

Re: Whatsappgroepen

Ik heb 1 groepsapp, met mijn schoonfamilie. Deze is er omdat ze bijna 45 jaar getrouwd zijn en de communicatie over het cadeau via de app loopt. Eerder zat ik in een groepsapp met mijn collega's, die werd alleen gebruikt voor dom geklets. Sindsdien staat het geluid van de groepen uit. Ik werd helemaal simpel van alle bliepjes.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2014 13:43

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in een aantal groepen. Oa familie, carnaval, vriendinnen, werk. Ik vind die groepen altijd wel gezellig. Altijd wel wat te buurten, haha.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2014 13:43

Re: Whatsappgroepen

Ik heb een whatsappgroepje met een paar vriendinnen, die is wel redelijk actief (dagelijks contact, soms moet ik 50 of meer berichten bijlezen).
Daarnaast heb ik nog een groepje met mijn ouders en zus (ons gezin), en één met alleen mijn moeder en zus. Verder alleen nog wat incidentele groepen (bijvoorbeeld een 'wat doen we met pasen'-groepje met wat familieleden ofzo)

♥♥
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Apr 2014 14:02

Re: Whatsappgroepen

Ik ziet niet en groepen.
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2014 14:06

Re: Whatsappgroepen

1 WhatsApp groep met vriendinnen. Dagelijks actief, maar ik heb het geluid en alles uit, dus ik heb er geen last van.

En ik zit nog in een WhatsApp groep met 2 vreendinnen met wie ik regelmatig ga eten of naar de bios. Ongeveer 2x per maand actief.
<<

Anoniem280

Bericht 17 Apr 2014 14:10

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in een groepsapp met alle vrienden, de ene dag krijg je heel veel appjes, andere dag niets.
Met de meiden, van diezelfde vriendenploeg, hebben we nog een groepsapp, alleen daar komt weinig op binnen.
De familieapp, met schoonouders, zwager + vriendin en mijn vriend en ik. Die is iedere dag wel actief.

Ik heb mijn geluid van WhatsApp altijd uit staan. Pas wanneer ik WhatsApp open, krijg ik 1 melding voor wel tig berichten.
Laatst gewijzigd door Anoniem280 op 17 Apr 2014 14:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 17 Apr 2014 14:13

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in belachelijk veel groepen (stuk of 25). Gelukkig zijn de meeste groepen niet zo druk, van een groot deel heb ik al meer dan 3 maanden niks gehoord. Ook check ik mijn telefoon heel vaak (irritante verslaving), dus ik ben redelijk bij gelezen. Van alle groepen krijg ik geen melding, want dan zou ik gek worden.

Het grote aantal komt trouwens doordat ik meerdere vriendengroepen heb in mijn (oude) studentenstad, daar heb ik ook veel besturen/commissies gedaan en per ding dus weer een groep. Dan nog wat groepen met vrienden uit mijn huidige omgeving, familie en ook nog wat eenmalige-activiteit groepen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2014 14:17

Re: Whatsappgroepen

bosjesvrouw schreef:Ik ziet niet en groepen.

Haha duidelijke taal!

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 17 Apr 2014 14:35

Re: Whatsappgroepen

Teveel haha!
1 met 3 vriendinnen die ik dagelijks spreek. Daar staan de meldingen van aan.
1 met 4 vriendinnen die ik ook regelmatig spreek, daar staan ook de meldingen van aan.
1 met "de bitterballen". Daar heb ik de meldingen van uit staan omdat het op een gegeven moment zooo veel werd haha!
1 met mijn hockeyteam, meldingen staan daarvan aan. Ik ben aanvoerder en moet helaas al dat gelul steeds doorspitten omdat er ook belangrijke dingen gezegd worden haha.
1 met mijn ouders, zus en vriend.
1 met Guus en Marni.

En dan nog een paar over etentjes, cadeautjes, vakanties. Blaaa.
<<

Anoniem130

Bericht 17 Apr 2014 14:44

Re: Whatsappgroepen

Ik heb er zes. Twee met vrienden/vriendinnen. Twee van vereniging (werkgroep en hele vereniging) en twee van groepjes van studie.

Alleen die met 50 man van de vereniging demp Ik regelmatig. ;)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Apr 2014 14:46

Re: Whatsappgroepen

1 met idd de Bitterballen
1 andere groep met twee vriendinnen
1 met mijn moeder, zus en schoonzus
1 met de hele familie

En dat was het geloof ik. Vind het wel goed zo hahaah. Ja af en toe van die gelegenheidsgroepjes voor cadeaus oid.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Apr 2014 14:47

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in verschillende groepsappen:
- grote-familie-app (ooms, tantes, neven, nichten, zusjes, etc. Allemaal van mijn vaders kant)
- familie-app met vader, stiefmoeder, zusjes
- familie-app met moeder en zusjes
- vriendengroep-app waar mijn vriend ook in zit
- oud-collega-app
<<

Anoniem 53

Bericht 17 Apr 2014 14:57

Re: Whatsappgroepen

Een met mijn zusje en nichtjes
Een met vriendinnen
Een met een paar collega's
En heb nu twee groepen ter gelegenheid van een babyshower en een afscheidsfeestje.

Dat was het wel volgens mij. Vind het niet vervelend, en als er te veel gezegd wordt naar mijn idee zet ik 'm gewoon een paar dagen op stil, krijg ik in ieder geval niet steeds die meldingen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Apr 2014 15:18

Re: Whatsappgroepen

Nee, niet meer. Had er 1 met twee vriendinnen, maar 1 vriendin knikkert 'm er heel vaak af, als ze het weer op de heupen heeft. Ze heeft van die periodes dat ze er helemaal klaar mee is en dan wil ze niet meer, totdat er weer wat besproken moet worden. Inmiddels accepteer ik de uitnodigingen niet meer.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Apr 2014 15:25

Re: Whatsappgroepen

Ja één met de bitterballen, daarvan staan de meldingen uit.
Ook met UN en No.3, daar staan de meldingen van aan.
Nu een klein groepje omdat we naar het concert Boris gaan volgende week :banaan:
Een groep van mijn bijbelstudie, daar zitten zo'n 18 mensen in, meldingen staan uit.

Voor de rest geen groepjes.

Edit: ik heb er geen last van, ik zet de meldingen bij grote groepen gewoon uit of ik trek me terug.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 17 Apr 2014 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Apr 2014 15:32

Re: Whatsappgroepen

Op dit moment heb ik groepen met een paar meiden van school en een groep met mijn vrijwilligerswerk. Wisselend heb ik wat kleinere groepjes van mijn vrijwilligerswerk voor communicatie over deeltaken. Oh en ik heb een gezinsgroep. Oh en een groep met nog wat mensen van mijn vrijwilligerswerk en aanhang en anderen die gaat over spelavonden.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2014 15:55

Re: Whatsappgroepen

Soms vind ik whatsapp groepen irritant, zeker als er super veel binnenkomt. Maar de meeste zijn gewoon met leuke mensen dus dan vind ik t niet erg. Ik heb er meerdere met familie: moeder, broer, zus & ik / vader, stiefmoeder, broer, zie & ik / broer, zus en ik als sibbelingen (zo noemen we dat) / moeder, zus en ik (voor de meisjes dingen zoals kletsen over babies en trouwjurken).

Overigens als ik op vakantie ga, stap ik wel even uit een whatsappgroep (zoals met m'n collega's, die kletsen me te veel). Zodat ik bij terugkomst niet duizenden berichten heb. Dan meldt iemand me daarna wel weer aan.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 17 Apr 2014 16:06

Re: Whatsappgroepen

Een stuk of 20. Heb van alle groepsapps het geluid uitstaan, anders word ik gek
Heb meerdere app groepen van studiegenoten waar bij groep 1 de ene persoon wel bij zit en bij groep 2 de andere etc.
app van m'n jaarclub
app van vriendinnen van thuisthuis
app met andere vrienden van thuisthuis
app van m'n huis en een app van mijn gang in het huis
app met ouders en broer
app met festivalgangers
app van een oude commissie

en nog heel wat subgroepjes, waarbij dus maar een aantal van bovenstaande mensen inzitten. Dus een paar mensen van m'n jaarclub, paar mensen van m'n studie. En gelegeheidsgroepjes ook een aantal, om iets te kunnen regelen!
<<

Anoniem50

Bericht 17 Apr 2014 16:34

Re: Whatsappgroepen

Geen enkele.
<<

Anoniem 49

Bericht 17 Apr 2014 16:39

Re: Whatsappgroepen

Ik heb diverse Whatsappgroepen:
- Met mijn familie, (ouders, broer + schoonzusje, zusje + vriend)
- 'Gebroeders en Gezusters (broer + schoonzusje, zusje + vriend)
- Commissie van de kerk
- Commissie van de korfbal
- Activiteit van de korfbal
- Korfbalteam
- Klasgenoten
- 2x een app met meiden van het forum.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers