Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Whatsappgroepen

<<

Anoniem187

Bericht 17 Apr 2014 21:34

Re: Whatsappgroepen

Ik heb er 1 met een stuk of 12 mensen > babyshower vriendin
1 met 4 vriendinnen > gewoon vriendinnen app
1 met 2 vriendinnen > vriendinnenapp
1 met 4 vriendinnen > over een bepaald festival

Dat was het geloof ik al.
<<

Anoniem86

Bericht 17 Apr 2014 21:36

Re: Whatsappgroepen

Ik heb er eentje, met mijn twee beste vriendinnen. Daar kletsen we dagelijks in, en het is wel fijn/handig om dingen in één keer te typen, en gelijk met beide te bespreken.

En met bv. feestjes ofzo maken we vaak wel een groep aan om te bespreken voor cadeautjes of een datum, maar die verwijder ik weer als het feest voorbij is.
<<

In.ge

Noob

Berichten: 47

Geregistreerd: 24 Nov 2013 11:23

Bericht 17 Apr 2014 21:38

Re: Whatsappgroepen

Bazinga schreef:
In.ge schreef:
Bazinga schreef:In.ge en Ajaxvrienden.... Is it you? :D


It is me


Haaai! Ben je al lang terug? Of ben je beetjeterug?


Sinds gisteravond of was het vanmorgen?
Een beetje denk... Moet nog even een nieuwe forumnaam bedenken
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 18 Apr 2014 07:49

Re: Whatsappgroepen

Ik heb er 1 met twee vriendinnen, niet heel actief en 1 met mijn ouders, dan hoef ik niet steeds elk berichtje apart te versturen ook niet actief eigenlijk. Ik ben verder met groepen gestopt, omdat er zoveel tijd in ging zitten. Ik probeer sowieso veel minder te appen momenteel.
<<

Anoniem 146

Bericht 18 Apr 2014 08:07

Re: Whatsappgroepen

Ik heb er twee met verschillende vrienden groepen. Één daarvan is bijzonder actief en hiervan staan alle meldingen uit.

De andere groep is wel wekelijks actief, maar goed bij te houden. :)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 18 Apr 2014 09:21

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in meerdere whats-appgroepen, van alle groepen heb ik de meldingen uitstaan.

Ik zit in de volgende groepen:
- ouders, zusje, vriend, ik
- schoonmoeder, vriend, ik
- schoonouders, ouders, vriend, ik
- 3 goede vriendinnen, ik
- vriendengroep

Daarnaast maken we inderdaad voor feestjes, cadeautjes of andere bezigheden soms een aparte app aan.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 18 Apr 2014 09:56

Re: Whatsappgroepen

Ja ik zit best wel in wat groepen. Die met mijn vriendinnen levert nogal eens wat ergernissen op (maar dat komt omdat een paar mensen issues hebben, jammer) ik ben daar pas ook uit gestapt :laughcry:

1. Met 7 vriendinnen dus..
2. Met 4 vriendinnen uit bovenstaand groepje; dit is misschien niet zo aardig maar hier zitten de meiden met issues niet in :eyes:
3. Paaspop-app met 3 vriendinnen; spreekt voor zich
4. Een groep van mijn werk vorige zomer met 20 man; hier wordt echt veel onzin besproken
5. Met mijn 11 huisgenoten; we proberen dit 'zakelijk' te houden maar dat lukt niet :D
6. De bitterballen; met een paar chicks van het forum, hier wordt vanalles besproken haha.
7. Met m'n projectgroep van m'n studie van vorig jaar; studie en soms random gesprekken
8. Met m'n projectgroep van dit jaar; hier wordt alleen over onze studie gepraat
8. Reunie, met een paar meiden waarmee ik op de basisschool heb gezeten; deze is niet zo actief, we zijn alleen bezig om een datum te prikken.
9. Een met twee vriendinnen van mijn vorige studie. Deze is ook helemaal niet actief alleen als we eens in de paar maanden afspreken met elkaar.
10. Dreamteam; met twee goede vriendinnen
11. De selfie-app, daar mag niet worden gechat, je moet iedere dag een selfie sturen en als je dat niet doet lig je eruit :laughcry: :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Apr 2014 10:05

Re: Whatsappgroepen

Hahaha Toet, de selfie-app :D Hoeveel mensen zitten daarin?
❤ 7 juni 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 18 Apr 2014 18:30

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in verschillende groepen met:
- familie
- familie (zonder ouders), dus alleen mijn broertje en vriendin, man en ik
- schoonfamilie
- Eindhovenmeetingmeiden
- mijn neven en nichten
- twee vriendinnen om een datum te prikken
- alle aanhang van de vriendengroep van mijn man
- vrienden van mijn studie

Ik heb sowieso mijn WA-geluid uitstaan.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Apr 2014 07:08

Re: Whatsappgroepen

Mijn vriendinnen (die van hier zeg maar).. is redelijk actief. Een tijdje meer dan de andere ;)
Op mijn werk 2, van 2 groepen. Waarvan 1 er erg actief is.

Dus valt mee denk ik ?
<<

Anoniem273

Bericht 19 Apr 2014 09:24

Re: Whatsappgroepen

Ik ben niet zo'n Whats Apper. Ik zit in een WA-groep van m'n vriendengroepje, ongeveer elke week wat berichtjes over en weer. Groepje met m'n collega's, die is dagelijks actief en gaat bijna nooit over werk ;) Verder app ik liever met mensen alleen i.p.v. in een groepje. Ik heb ook meer 'losse' vrienden dan echt groepen.
<<

Anoniem124

Bericht 19 Apr 2014 09:37

Re: Whatsappgroepen

Geen...heb daar zo'n hekel aan. Word wel eens toegevoegd maar dan meld ik me meteen af. Zo zat ik in een groep met neefjes en nichtjes en vriendinnen en allerlei vrijgezellendaggroepjes en van m'n oude werk. Super irritant! Ik ben geen appert.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Apr 2014 09:47

Re: Whatsappgroepen

O en ik heb geluid ook uit staan. Anders wordt ik gek haha en afgeleid ;)

Edit: sinds gisteren nieuwe groep met mijn ouders, broer en ik.
Laatst gewijzigd door Dropveter op 20 Apr 2014 08:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem58

Bericht 19 Apr 2014 10:16

Re: Whatsappgroepen

Een van mijn eigen Brass Kwintet, afspraken maken om te repeteren en af en toe wat onzin.
Eentje met twee vriendinnen van school, daar word vanalles in besproken en is soms heel actief en soms helemaal niet.
<<

Anoniem286

Bericht 19 Apr 2014 11:16

Re: Whatsappgroepen

een groepje met 8 vriendinnen en een groep met 20/25 klasgenoten. Vooral die laatste is ten tijde van tentamens erg actief en dan vind ik het soms wel vervelend.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Apr 2014 22:49

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in 2 groepen.
1 van mijn familie (ouders broer zussen)
En 1 met allemaal meiden/moeders van een ander forum waar we ooit opzaten. O.a. met kwak en rejoy...
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 20 Apr 2014 12:59

Re: Whatsappgroepen

Ik voel me nu saai maar ik heb dus geen groepen ;)
Nu is het ook zo dat ik niet echt vriendengroepen heb, maar allemaal losse vrienden die ook niet echt contact hebben met elkaar.
Dus dan whatsapp ik liever individueel met mijn vrienden.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Apr 2014 14:39

Re: Whatsappgroepen

Ik heb 'maar' 3 groepen.
- Eén met m'n moeder en broertje ivm verjaardagscadeau/surprise feest voor m'n vader
- Een groepje met m'n 3 directe buren (gewoon om te kletsen of een etentje te regelen
- en een groep met schoonmoeder, tantes en nichtjes van m'n vriend z'n kant. Die groep is het meest irritant.
Moeders en dochters die tig x smsen of en wanneer ze samen naar de sportschool gaan of vragen wat iedereen van programma's als Adam zkt Eva en Sterren springen vindt :12:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 43

Bericht 22 Apr 2014 10:42

Re: Whatsappgroepen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 05 Mei 2014 12:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Apr 2014 13:36

Re: Whatsappgroepen

Ik ga binnenkort een soort wedstrijd doen daar heb ik drie groepen van
- een voor een training
- een met iedereen die mee gaat
- een met alleen de teamcaptains

Verder nog:
Een pubquiz app
Een app met mijn vriend en wat vrienden van hem om leuke dingen te plannen
Een met het gezin plus aanhang
Een met ons gezin plus een tante en haar kinderen
En een met een Amerikaanse vriendin en een vriendin van haar gebeurt ook niet zo veel in.
2015 💙
<<

Anoniem321

Bericht 23 Apr 2014 14:13

Re: Whatsappgroepen

Ik zit in 2 whatsappgroepen. 1 met familie en 1 met collega's waarmee ik een wandeltocht ga lopen.
Mijn 2 beste vriendinnen hebben allebei helaas geen smartphone en kan ik ook niet mee appen :(
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 24 Apr 2014 09:57

Re: Whatsappgroepen

Bliss schreef:Hahaha Toet, de selfie-app :D Hoeveel mensen zitten daarin?


We begonnen met 45 maar nu nog een stuk of 20 geloof ik. Soms wordt er random iemand toegevoegd haha. Ik ben er zelf ondertussen uit trouwens, de lol was er wel vanaf.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers