Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


cadeautje bij geboorte broertje/zusje

<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 19 Apr 2014 06:29

Re: cadeautje bij geboorte broertje/zusje

Vind een pop voor een meisje echt een ideaal cadeau!
Vind dat voor een jongen echt weer lastiger...

De mand vind ik ook echt een leuk idee, maar ben bang dat dat weer teveel spanning voor hem mee brengt! Hij slaapt dan niet omdat hij weer een cadeautje wilt! Haha! Dus houd het maar bij één cadeau!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 19 Apr 2014 07:03

Re: cadeautje bij geboorte broertje/zusje

Voor mijn zoontje had ik een tas met zeven cadeautje's. Heb zijn lievelingsknuffel in het groot gekocht, en daarbij nog wat kleinere spulletjes. Maar het was een succes.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem275

Bericht 19 Apr 2014 07:10

Re: cadeautje bij geboorte broertje/zusje

Ik vond het zelf niet zo nodig, maar natuurlijk kreeg T. van het bezoek cadeautjes. Zelf hebben wij 'm geen cadeau gegeven. Het uitpakken van L's cadeaus was al een groot feest.
Van mijn ouders heeft hij een pop gekregen (met wiegje, badje en meer spulletjes die van mij zijn geweest) en daar heeft hij wel een tijdje mee gespeeld -> voeden, in bad doen, naar bed brengen..
Ondanks dat ik het niet zo nodig vind, geef ik zelf ook vaak wel een kleinigheidje aan de grote broer/zus.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers