Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Apr 2014 11:16

Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Ik heb een paar drukke dagen nu en ik moet echt iets hebben wat goed tegen hoofdpijn werkt, want ibuprofen, neurofen, paracetamol en naproxen werkt niet voldoende meer...ik krijg altijd vreselijke hoofdpijn als ik ongesteld moet worden :(
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 17 Apr 2014 11:49

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Ik wilde vandaag toevallig dezelfde vraag stellen. Heb iedere maand zo'n 10 dagen verschrikkelijke hormonale hoofdpijn. Begint 2 dagen voor dat ik ongesteld word en stopt een dag nadat mijn ongesteldheid is afgelopen. Alles wat jij noemt werkt bij mij ook niet.
<<

Anoniem130

Bericht 17 Apr 2014 11:53

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Wat is het voor hoofdpijn? Eenzijdig of beiderzijds. Bonzend of kloppend of drukkend/zeurend. Hoe beperkend is het, wordt het erger bij inspanning (trap oplopen ofzo)? Is het op een specifiek moment van de dag erger (bijv. altijd 's ochtends)?

Als het migraine is zou ik er namelijk wel eens mee naar een dokter gaan.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 17 Apr 2014 12:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem99

Bericht 17 Apr 2014 11:55

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Diclofenac?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Apr 2014 11:59

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Mijn schoonzus zweert bij saridon.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Apr 2014 12:06

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Als ik echt veel last heb pak ik een combinatie van 1000 mg paracetamol en 400 mg ibuprofen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Apr 2014 13:26

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Saridon (of PPC = Kruidvat eigen merk) heeft mij altijd goed geholpen. Hiermee moet je echter heel erg oppassen, net als met Ibuprofen. Ik ben uiteindelijk met een grote maagzweer in het ziekenhuis belandt door dit spul.
<<

Patsy

Bericht 17 Apr 2014 14:48

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Is saridon hetzelfde als Sarixell? Dat laatste helpt mij goed als de hoofdpijn heel hevig is.
<<

Anoniem75

Bericht 17 Apr 2014 15:04

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Hier ook Saridon. Ik heb al 23 jaar last van migraine en ik heb meestal aan een half tabletje voldoende.
<<

Anoniem122

Bericht 17 Apr 2014 15:08

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Katrien schreef:Is saridon hetzelfde als Sarixell? Dat laatste helpt mij goed als de hoofdpijn heel hevig is.


Nee dat is gewoon ibuprofen 400mg.
<<

Patsy

Bericht 17 Apr 2014 16:34

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

TukTuk schreef:
Katrien schreef:Is saridon hetzelfde als Sarixell? Dat laatste helpt mij goed als de hoofdpijn heel hevig is.


Nee dat is gewoon ibuprofen 400mg.


Serieus? Want dat werkte nooit, daarom ben ik wat anders gaan zoeken.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 17 Apr 2014 19:39

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Het enige wat ik mag hebben is paracetamol. Ik neem er twee per keer en dat werkt best aardig.
Leven en laten leven
<<

Anoniem122

Bericht 18 Apr 2014 02:26

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Katrien schreef:
TukTuk schreef:
Katrien schreef:Is saridon hetzelfde als Sarixell? Dat laatste helpt mij goed als de hoofdpijn heel hevig is.


Nee dat is gewoon ibuprofen 400mg.


Serieus? Want dat werkte nooit, daarom ben ik wat anders gaan zoeken.


Ja kijk maar op het doosje /bijsluiter of de website. Maar slik je dan zomaar iets zonde te weten wat de werkzame stof is?
<<

Patsy

Bericht 18 Apr 2014 04:13

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Ja kijk maar op het doosje /bijsluiter of de website. Maar slik je dan zomaar iets zonde te weten wat de werkzame stof is?[/quote]

Nee zeker niet. Ik weet dat de werkzame stof Ibuprofen is. Ik ging er alleen wel vanuit dat Sarixell van een andere samenstelling is dan een gewone Ibuprofen 400 mg tablet.
<<

Anoniem147

Bericht 18 Apr 2014 10:32

Re: Welk middel werkt echt goed tegen hoofdpijn?

Mijn vriend is fan van Daro hoofdpijn poeder. Met 2 ibuprofen gebeurt er niets en met 1 hoofdpijn poeder trekt het na 15 minuten al weg.

Blijkbaar helpt het bij hem dat het al opgelost is als je het opdrinkt.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers