Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maagscopie

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Apr 2014 18:21

Re: Maagscopie

Hoe gaat het nu met je, Skywise? Ik hoop dat de onderzoeken snel iets opleveren zodat je ook weet waar je aanvallen vandaan komen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem80

Bericht 20 Apr 2014 18:54

Re: Maagscopie

De dokter denkt ineens dat het mijn rib of tussenribspier is. Ze gaan proberen diclofenac te geven om te kijken hoe de pijn daarop reageert. Is het namelijk echt mijn rib of tussenribspieren dan moet de pijn daarmee over gaan. Is dat zo dan mag ik morgen naar huis. Wordt de pijn daar niet minder van dan gaat hij morgen weer verder kijken. Maar zijn verwachting is dat het met diclofenac vandaag een heel stuk minder moet worden.

Helaas lijkt het tot op heden nog niet te werken :(
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Apr 2014 20:09

Re: Maagscopie

Hoe lang slik je nu diclofenac? Gebruik je er nog iets anders bij?
Vervelend zeg dat het niet werkt!
<<

Anoniem187

Bericht 21 Apr 2014 19:29

Re: Maagscopie

Pffff nog steeds geen duidelijkheid.. Hopen dat er snel wat duidelijk gaat worden!!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Apr 2014 19:47

Re: Maagscopie

Inmiddels weten ze wel meer en mocht ze naar huis! Ze had een ontsteking van een rib en tussenribspier dus ze is met antibiotica en pijnstillers naar huis.
<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 22 Apr 2014 09:41

Re: Maagscopie

Wat fijn dat ze de oorzaak gevonden hebben! Beterschap.
3 mooie meiden!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 22 Apr 2014 10:31

Re: Maagscopie

Wat fijn dat er nu duidelijkheid is, hopen dat het snel beter gaat. Gelukkig weer lekker thuis nu.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Apr 2014 09:54

Re: Maagscopie

Wat fijn dat er iets gevonden is!
<<

Anoniem253

Bericht 23 Apr 2014 19:41

Re: Maagscopie

Wat fijn dat het gevonden is. Veel beterschap!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers