Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betrouwbaar gratis parfum testen?

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2014 14:04

Betrouwbaar gratis parfum testen?

http://dkny-parfum.com/sites/dkny-nl-april-14.php

Je moet natuurlijk akkoord gaan met de voorwaarden die je nergens kan lezen! Zo wil ik altijd weten of je de verzendkosten moet betalen anders schiet het niet op en kost het me alsnog geld.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Apr 2014 14:09

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

Dit staat heel licht gedrukt onderaan de site;

Waar zeg ik ja tegen en wat is BackupBox.nu?
Als je een aanvraag doet om producttester van dit product te worden, maak je tegelijkertijd een account aan bij backupbox.nu. Dat is nodig om aangemerkt te kunnen worden als producttester. Als je geen lid wilt worden van backupbox, kun je je niet voor dit onderzoek aanmelden. BackupBox is een veilige online back-updirectory, waar je een back-up van je foto’s kunt bewaren, zodat je in het geval van een beschadigde disc, een virus en dergelijke kopieën van je foto’s hebt.

Wat krijg ik daarvoor?
Als je een aanvraag doet om producttester te worden, krijg je helemaal gratis 14 dagen lang een onbeperkte back-uplocatie (Fair use-grens van 30.000 foto’s van elk 3 Mb). Maar je lidmaatschap wordt na die 14 dagen automatisch verlengd. Dat kost € 44 per 30 dagen totdat je zelf opzegt. Als je binnen de gratis proefperiode van 14 dagen opzegt, wordt je account niet verlengd en alle gegevens in je BackupBox worden verwijderd. Je kunt je afmelden via je profiel in backupbox.nu

Als je wordt geselecteerd als producttester ontvang je binnen 30 dagen het testproduct - de € 1 die je in verband met het aanmaken betaalt, zijn voor de eerste 14 dagen dat je lid bent van BackupBox.nu. Backupbox.nu betaalt voor de levering, ongeacht of deze al dan niet het bedrag te boven gaat dat je in samenhang met het aanmaken hebt betaald.



Verplicht ik mij ergens toe?
Nee, maar je moet erom denken dat BackupBox automatisch wordt verlengd, zodat je niet al je gegevens in je BackupBox kwijtraakt alleen vanwege het feit dat je vergeet een rekening te betalen. Als je je BackupBox-account niet wilt verlengen, kun je dit opzeggen via je account op backupbox.nu.

Hoe oud moet je zijn?
De leeftijdsgrens om abonnee te zijn bij BackupBox.nu is 18 jaar en je kunt geen producttester worden als je jonger dan 18 jaar bent.

Ik ben jonger dan 18 jaar, mag een volwassene mij aanmelden?
Nee, aangezien je niet meerderjarig bent, kun je je onder geen beding aanmelden zolang je nog geen 18 bent.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2014 14:11

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

Dank je. Ik doe het maar niet,want ik ga geheid binnen die 2 weken vergeten op te zeggen. Jammer he dat zulke dingen vaak zo mooi lijken klinken.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 14:13

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

precies dat staat eronder
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2014 14:14

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

Sorry, heb ik dus niet gezien kan gebeuren toch?!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 14:14

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

het klinkt wel mooi gratis parfum. Maar als je het vergeet na die 2 weken kost het een vermogen dan kun je net zo goed die parfum kopen
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 14:15

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

caribbeanlover schreef:Sorry, heb ik dus niet gezien kan gebeuren toch?!


tuurlijk ik moest ook zoeken hoor. Vond het ook leuk klinken. Gelukkig vroeg je hier anders zat je aan een duur ding vast
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2014 14:18

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

sarah1985 schreef:het klinkt wel mooi gratis parfum. Maar als je het vergeet na die 2 weken kost het een vermogen dan kun je net zo goed die parfum kopen


Hahaha idd ja. Ik heb er nog zat, maar zie wel eens een aanbieding van parfums en dat ben ik gelukkig wel zo slim om te bedenken dat ik eerst maar eens die flesjes die ik heb moet opmaken en dan koop ik wel nieuwe. Alhoewel die mini's mits met spray wel handig zijn ivm vakantie.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Apr 2014 18:08

Re: Betrouwbaar gratis parfum testen?

Klinkt vaak erg verleidelijk inderdaad maar vaak zit er wel wat achter zoals hier dat je dan abonnee bent en er uiteindelijk aardig wat voor betaald.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron