Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vriendin en verjaardag

<<

Anoniem291

Bericht 15 Apr 2014 21:23

Vriendin en verjaardag

Ik ben binnenkort jarig en sta voor een dilemma. In oktober ben ik verhuisd en een vriendin (al kan ik dat niet meer zo noemen denk) heeft in die 8 maanden tijd nog geen enkele moeite genomen om in mijn nieuwe huis te komen kijken. In januari ben ik op de verjaardag van haar dochtertje geweest en toen zei ze ik app je snel kom ik kijken. We zijn inmiddels 4 maanden verder (als ik jarig ben 5), maar niks gehoord. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om haar uit te nodigen voor mijn verjaardag, als je niet de moeite kan nemen om te komen kijken dan hoef het van mij niet.

Wat zouden jullie doen? Ik weet van mezelf dat ik erg koppig en eigenwijs kan zijn dus vandaar.
<<

Anoniem51

Bericht 15 Apr 2014 21:26

Re: Vriendin en verjaardag

Ik zou haar gewoon uitnodigen en het eventueel (voor of na die tijd) bespreekbaar maken. Als ze op je verjaardag komt dan kun je na die tijd aangeven dat je het erg fijn vindt dat ze er was en dat je het toch wel erg jammer vind dat ze eerder niet langs geweest is. Maar ik zou niet Omaar haar niet meer uitnodigen zonder dat je zelf aangeeft dat je je toch wel gepasseerd voelt dat ze al doe tijd niet langs is geweest.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 15 Apr 2014 21:34

Re: Vriendin en verjaardag

Ik denk dat je verjaardag nog een extra reden kan zijn voor haar om nu wel te komen, dus ik zou haar zeker uitnodigen. Mocht ze ook hier niet op in gaan, dan zou ik het zeker bespreekbaar maken.

Wel jammer dat ze nog steeds niet langs is geweest. Ik herken het helaas wel een beetje, maar dat kom omdat ik ver bij vrienden vandaan woon (eerst ver bij mijn Friese vrienden vandaan en nu ik weer in Friesland woon ver bij mijn andere vrienden vandaan).
<<

Anoniem187

Bericht 15 Apr 2014 21:36

Re: Vriendin en verjaardag

Ik zou haar uitnodigen! Ik ben ook zo'n vriendin die bij een net samenwonen vriendin nog niet is langsgeweest. Zij werkt meestal 's avonds en ik kan dan niet.. Dus tja het is nogal lastig plannen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Apr 2014 21:38

Re: Vriendin en verjaardag

Heb je haar al meerdere keren hebt gevraagd langs te komen in je nieuwe huis? Want dan zou ik haar nu niet meer uitnodigen. Het moet wel van 2 kanten komen vind ik. Ze weet wanneer je jarig bent toch? Of hou je het op een heel andere datum?
Ik vind dat de bal inmiddels wel bij haar ligt.

Edit: ik had ook een paar van die vriendinnen die altijd zeiden dat ze snel langs zouden komen, maar na 2 jaar waren ze nog steeds niet langs geweest. Maar verwachtten wel dat als ik in mn oude woonplaats was, altijd bij hen langs zou komen.
Dat werkt niet. Niet lang in ieder geval.
Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 15 Apr 2014 21:41, in totaal 2 keer gewijzigd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem51

Bericht 15 Apr 2014 21:39

Re: Vriendin en verjaardag

Ik lees zelf niet in de openingspost dat ze haar vriendin meerdere keren gevraagd heeft, eigenlijk.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Apr 2014 21:41

Re: Vriendin en verjaardag

Dundas schreef:Ik lees zelf niet in de openingspost dat ze haar vriendin meerdere keren gevraagd heeft, eigenlijk.

Het was ook meer een vraag eigenlijk. Staat er wat onduidelijk. Heb het aangepast.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem291

Bericht 15 Apr 2014 21:57

Re: Vriendin en verjaardag

Ooh La La! schreef:
Dundas schreef:Ik lees zelf niet in de openingspost dat ze haar vriendin meerdere keren gevraagd heeft, eigenlijk.

Het was ook meer een vraag eigenlijk. Staat er wat onduidelijk. Heb het aangepast.


De laatste tijd niet meer nee, want wat ik zeg ik kan heel koppig zijn en ga niet smeken of ze alsjeblieft een keer langs wil komen. Ik ben ook iemand die als iemand verhuisd is of wat dan ook zelf zegt wanneer spreken we af ben benieuwd naar je huisje en ja eigenlijk verwacht ik dat ook wel van een ander. Het hoeft niet maar zeg dan niet dat je komt.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Apr 2014 07:50

Re: Vriendin en verjaardag

Heel herkenbaar hoor. Ikzelf zou haar niet uitnodigen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 146

Bericht 16 Apr 2014 08:14

Re: Vriendin en verjaardag

Lastig.

Ik denk dat ik het als een laatste kans zou zien en haar uitnodigen. Daarna zou ik het echt vanuit haar laten komen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Apr 2014 08:54

Re: Vriendin en verjaardag

Hoochie schreef:
Ooh La La! schreef:
Dundas schreef:Ik lees zelf niet in de openingspost dat ze haar vriendin meerdere keren gevraagd heeft, eigenlijk.

Het was ook meer een vraag eigenlijk. Staat er wat onduidelijk. Heb het aangepast.


De laatste tijd niet meer nee, want wat ik zeg ik kan heel koppig zijn en ga niet smeken of ze alsjeblieft een keer langs wil komen. Ik ben ook iemand die als iemand verhuisd is of wat dan ook zelf zegt wanneer spreken we af ben benieuwd naar je huisje en ja eigenlijk verwacht ik dat ook wel van een ander. Het hoeft niet maar zeg dan niet dat je komt.

Nja, ik vind eigenlijk dat als je als vriendin een (paar?) keer tegen je verhuizende vriendin hebt gezegd dat je benieuwd bent naar haar huis, dat daarna de bal bij de verhuizende vriendin ligt. Je gaat jezelf toch niet uitnodigen bij een ander thuis?
Een vriendin van mij is ook laatst verhuisd en ik heb een paar keer aangegeven dat ik benieuwd ben naar haar huis. Zij reageerde toen steeds met: jaa we gaan snel afspreken. Maar vervolgens gebeurde er niets. Dan ligt de bal toch ook een beetje bij haar? Ik wil mezelf ook niet opdringen.

♥♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Apr 2014 10:04

Re: Vriendin en verjaardag

Dat ben ik wel eens met Elliot. Bij mij en vrienden/vriendinnen die verder weg wonen gaat het ook altijd zo. Als ik het zat ben, omdat ik het ook wel laks van mij zelf kan vinden, dan pak ik mijn agenda en stel 4 datums voor. Dan lukt het bijna altijd wel.
<<

Anoniem51

Bericht 16 Apr 2014 13:49

Re: Vriendin en verjaardag

Ik denk dat ik het wel met Elliot eens ben. Misschien vraagt je vriendin zich andersom ook wel af waarom jij maar niet met een datum komt en of je wel op haar bezoek zit te wachten. Sommige mensen houden er nou eenmaal helemaal niet van om zichzelf uit te nodigen en voor hun gevoel op te dringen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers