Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan ik nog in een bikini?

<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 15 Apr 2014 10:25

Kan ik nog in een bikini?

Afbeelding

Na 2 zwangerschappen heb ik best wat vel over op mn buik, bovenstaand plaatje komt redelijk in de buurt van hoe mn buik eruit ziet. Ik draag tot op heden een tankini maar eigenlijk vind ik die helemaal niet prettig omdat dat zo nat blijft op de buik. T liefst draag ik een bikini en heb ik schijt aan wat anderen ervan vinden, van de andere kant denk ik zelf wel eens over anderen 'waarom trek je dit aan, had dit aangetrokken, was veel mooier geweest!'. Dilemma dus!

Als ik in bikini ga wil ik wel graag een wat hoger broekje, zodat mijn 'vouw' wegvalt. Ik heb nu 2 omslagbroekjes besteld om te proberen. Iemand nog tips? Bovenstuk moet borstvoedings-proof zijn en zonder beugel.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

ChiQ

Bericht 15 Apr 2014 10:33

Re: Kan ik nog in een bikini?

Natuurlijk kan je in bikini, maar als je jezelf ongemakkelijk voelt door je lichaam zou ik sporten en heerlijk in shape komen.

Ik ben heel blij dat mijn lichaam helemaal niet laat zien dat ik een kind heb gekregen maar stel ik had striae, hangend vel of wat anders door mijn zwangerschap zou ik evengoed wel in bikini gaan want echt, niemand let op je en stel ze letten wel op je, echt niemand denkt daar 2 min verder nog aan, so why should you?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Apr 2014 10:34

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik zou er niet op letten als ik je zou zien, ik zie in het zwembad en bij het meer tig mensen die geen modellenlichaam hebben in bikini lopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem122

Bericht 15 Apr 2014 10:41

Re: Kan ik nog in een bikini?

ChiQ schreef:Natuurlijk kan je in bikini, maar als je jezelf ongemakkelijk voelt door je lichaam zou ik sporten en heerlijk in shape komen.

Ik ben heel blij dat mijn lichaam helemaal niet laat zien dat ik een kind heb gekregen maar stel ik had striae, hangend vel of wat anders door mijn zwangerschap zou ik evengoed wel in bikini gaan want echt, niemand let op je en stel ze letten wel op je, echt niemand denkt daar 2 min verder nog aan, so why should you?


Als de huid echt helemaal uitgerekt etc is, kan je sporten wat je wilt maar dat helpt dan niet. Zie het bij vriendin van mij ook, was super slank voor de bevalling, buik helemaal uitgescheurd, allemaal littekens, en ondanks dat ze nu ook weer helemaal strak is, blijft haar buik zo goed als hetzelfde.
<<

Anoniem122

Bericht 15 Apr 2014 10:43

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik heb trouwens dit broekje laatst gekocht, (omdat ik een goedkoop zwart broekje zocht) en die zit wel hoger en zit ook een stuk fijner dan een omslagbroekje:
http://www.decathlon.nl/broek-hoge-tail ... 54130.html
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 15 Apr 2014 10:49

Re: Kan ik nog in een bikini?

Eens met TukTuk, over het sporten al is sporten altijd gezond, maar wellicht sport je al heel veel, geen idee!

Ik zou een bikini aandoen, het leven is veels te leuk om je over je buik druk te maken. Je hebt potdikkie twee kinderen gebaard, dat heeft je lijf gewoon gedaan! Je hebt super goed lijf, al heeft hij wat sporen van twee zwangerschappen achter gelaten, so what?
Mocht je een onzeker moment hebben dan zou ik shirt aandoen, even goed om je heen kijken en tot de conclusie komen dat al die mooie vrouwenbuiken nog geen kinderen hebben gebaard. En als ze wel kinderen hebben denk ik dat ze vast paars schaamhaar hebben, dat kan niet anders.
Afbeelding
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 15 Apr 2014 10:53

Re: Kan ik nog in een bikini?

Het antwoord op deze vraag is altijd ja. Of je nu dik of dun bent, putjes of strepen hebt, iedereen mag een bikini aan en niemand heeft het recht om te oordelen over jouw lichaam. Lekker doen dus.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Apr 2014 11:00

Re: Kan ik nog in een bikini?

Zwilling schreef:Eens met TukTuk, over het sporten al is sporten altijd gezond, maar wellicht sport je al heel veel, geen idee!

Ik zou een bikini aandoen, het leven is veels te leuk om je over je buik druk te maken. Je hebt potdikkie twee kinderen gebaard, dat heeft je lijf gewoon gedaan! Je hebt super goed lijf, al heeft hij wat sporen van twee zwangerschappen achter gelaten, so what?
Mocht je een onzeker moment hebben dan zou ik shirt aandoen, even goed om je heen kijken en tot de conclusie komen dat al die mooie vrouwenbuiken nog geen kinderen hebben gebaard. En als ze wel kinderen hebben denk ik dat ze vast paars schaamhaar hebben, dat kan niet anders.


:good:

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 15 Apr 2014 11:05

Re: Kan ik nog in een bikini?

Zwilling schreef:Eens met TukTuk, over het sporten al is sporten altijd gezond, maar wellicht sport je al heel veel, geen idee!

Ik zou een bikini aandoen, het leven is veels te leuk om je over je buik druk te maken. Je hebt potdikkie twee kinderen gebaard, dat heeft je lijf gewoon gedaan! Je hebt super goed lijf, al heeft hij wat sporen van twee zwangerschappen achter gelaten, so what?
Mocht je een onzeker moment hebben dan zou ik shirt aandoen, even goed om je heen kijken en tot de conclusie komen dat al die mooie vrouwenbuiken nog geen kinderen hebben gebaard. En als ze wel kinderen hebben denk ik dat ze vast paars schaamhaar hebben, dat kan niet anders.


Ik heb geen schaamhaar, maar wel een strakke buik & kind. En mijn buik was groot, niet normaal!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Apr 2014 11:09

Re: Kan ik nog in een bikini?

Dat is hartstikke fijn voor jou, maar ik snap niet helemaal wat je er nou eigenlijk mee wil zeggen. Dat jij wel een strakke buik hebt, neemt niet weg dat sommige vrouwen kunnen sporten wat ze willen maar nooit meer de buik terugkrijgen die ze hadden voor de zwangerschappen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 15 Apr 2014 11:13

Re: Kan ik nog in een bikini?

Susan schreef:Dat is hartstikke fijn voor jou, maar ik snap niet helemaal wat je er nou eigenlijk mee wil zeggen. Dat jij wel een strakke buik hebt, neemt niet weg dat sommige vrouwen kunnen sporten wat ze willen maar nooit meer de buik terugkrijgen die ze hadden voor de zwangerschappen.


Dat het dus niet klopt dat vrouwen met een kind altijd een verslapte buik hebben. En de foto die teddyaap plaatst vind ik veel vel maar óók vet, en vet kan je wel trainen. Dat hoeft niet, en dan nog kan je in bikini (dat is wat ik ook zeg maar daar lees jij natuurlijk overheen?)
<<

Anoniem83

Bericht 15 Apr 2014 11:29

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik ben het wel met Chiq eens dat bovenstaande buik zeker een stuk mooier kan worden met de juiste voeding en (kracht)training en sport. Geloof me, toen ik 9 kg zwaarder was, dan nu, na mijn eerste zwangerschap was mij buik vergelijkbaar. En nu, op een rimpelvelletje na boven mijn navel, wel degelijk mooi strak voor het oog.
Ga ik voorover hangen of zitten zonder mijn buikspieren aan te spannen hou ik inderdaad een post-zwangerschapsvelletje over dat slapper is dan derest.
<<

Anoniem122

Bericht 15 Apr 2014 11:46

Re: Kan ik nog in een bikini?

ChiQ schreef:
Zwilling schreef:Eens met TukTuk, over het sporten al is sporten altijd gezond, maar wellicht sport je al heel veel, geen idee!

Ik zou een bikini aandoen, het leven is veels te leuk om je over je buik druk te maken. Je hebt potdikkie twee kinderen gebaard, dat heeft je lijf gewoon gedaan! Je hebt super goed lijf, al heeft hij wat sporen van twee zwangerschappen achter gelaten, so what?
Mocht je een onzeker moment hebben dan zou ik shirt aandoen, even goed om je heen kijken en tot de conclusie komen dat al die mooie vrouwenbuiken nog geen kinderen hebben gebaard. En als ze wel kinderen hebben denk ik dat ze vast paars schaamhaar hebben, dat kan niet anders.


Ik heb geen schaamhaar, maar wel een strakke buik & kind. En mijn buik was groot, niet normaal!


Volgens mij viel de grootte van jouw buik ook wel mee.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Apr 2014 11:53

Re: Kan ik nog in een bikini?

HAHA Tuktuk, dat zal Chiq zelf vást wel beter weten. Wat een rare opmerking.
<<

Anoniem234

Bericht 15 Apr 2014 11:56

Re: Kan ik nog in een bikini?

Je kan zeker nog wel in bikini teddy, maar jij moet je er wel prettig invoelen. Anders zou ik het niet doen. Maar ik zou niet raar opkijken als ik je zag lopen dat niet hoor. Gewoon lekker doen.
<<

Anoniem58

Bericht 15 Apr 2014 11:58

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik zou mij denk ik heel ongemakkelijk voelen, maar ik vind ook dat je je niet moet laten tegenhouden door wat andere mensen denken.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 15 Apr 2014 12:00

Re: Kan ik nog in een bikini?

Als jij je er goed bij voelt moet je gewoon een bikini aan doen, ik zou er niet gek van staan te kijken als ik je in bikini tegen zou komen.

Vind het wel jammer dat er een soort vergelijking is tussen een wat vollere buik en dan maar moeten sporten of een platte buik. Daar gaat het toch niet om en daar vraagt ze toch niet om?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 15 Apr 2014 12:00

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik vind dat het wel kan hoor. Ik zou dan wel voor een stevig broekje kiezen, misschien een wat hoger model. Dus niet met touwtjes ofzo. Misschien even langs een lingeriewinkel gaan (met badkleding) of je te laten informeren?
<<

Anoniem122

Bericht 15 Apr 2014 12:06

Re: Kan ik nog in een bikini?

Toet schreef:HAHA Tuktuk, dat zal Chiq zelf vást wel beter weten. Wat een rare opmerking.


Ze heeft hier regelmatig foto's geplaatst waarbij haar buik dan op het grootst was om te laten zien hoe ENORM haar buik wel niet was.. En er waren meer mensen over eens dat het een gewoon normale buik was en niet overdreven groot.

Ik vond haar opmerking eerder raar, heel leuk voor haar dat ze het geluk had dat ze geen littekens of andere dingen over heeft gehouden, maar dat betekend niet dat iedere vrouw die dat wel heeft, maar gewoon dik is en moet sporten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Apr 2014 12:12

Re: Kan ik nog in een bikini?

SoGood schreef:Ik vind dat het wel kan hoor. Ik zou dan wel voor een stevig broekje kiezen, misschien een wat hoger model. Dus niet met touwtjes ofzo. Misschien even langs een lingeriewinkel gaan (met badkleding) of je te laten informeren?


Ja, dit ja! Of een broekje met wat langere pijpjes ook misschien? Of is dat dan juist weer een no-go.

Verder wel eens met Tuktuk
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 15 Apr 2014 12:52

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik heb nog even mn buik bekeken in de spiegel :D Ik ben wel wat slanker dan degene op de foto maar ik heb wel zo'n 'halve maan' door hangvel bij de broekrand en mijn navel is vrij lelijk geworden.

Mijn bmi is goed en sporten doe ik, maar echt om af te vallen mag niet omdat ik borstvoeding geef. Het afvallen gaat eigenlijk ook vanzelf, als ik nog 5kg afval is mn bmi zelfs te laag dus daar kan ik niet echt wat mee.

Maar met sporten en afvallen zal mijn losse vel ook niet weggaan helaas.

Toen T. 10mnd was twijfelde ik ook of ik wel in bikini kon en had voor de zekerheid een tankini meegenomen naar Italië maar heb m niet aangehad. Er waren genoeg moeders met hetzelfde probleem die in bikini liepen, dat was wel fijn! Maar nu na de zwangerschap van J. is mn navel heel lelijk geworden (aldus mezelf) en twijfelde ik weer :D

Chiq, ben maar blij dat je nog een strakke buik hebt! Ik zou er soms een moord voor willen doen!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Apr 2014 12:54

Re: Kan ik nog in een bikini?

Mijn buik is ook zo prachtig met zo'n hangend vel+uitgelubberde navel. Vreselijk. Maar op vakantie ga ik wel in bikini.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem112

Bericht 15 Apr 2014 14:15

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ja een bikini kan altijd!

Ik draag zelf een tankini omdat ik dat prettiger vind.
Bij mij zie je ook dat ik wat vel over heb en dat is echt jammer, nu train ik sinds een paar weken flink mijn spieren en lijkt mijn buik wat strakker maar zodra ik bijv op handen en knieën zit zie je pas echt goed dat er echt een zakje buik naar beneden hangt :palm:
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 15 Apr 2014 14:21

Re: Kan ik nog in een bikini?

Gewoon lekker in een bikini gaan hoor, dat kan echt nog wel! Je hoeft helemaal geen strakke, platte buik te hebben voor een bikini. Als je je niet op je gemak voelt kan je ook altijd nog kijken naar een hoger broekje, dat verdoezelt je buik dan een beetje. Maar gewoon aantrekken wat je zelf wilt, mensen zullen je heus niet raar gaan aankijken.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 15 Apr 2014 14:41

Re: Kan ik nog in een bikini?

Bolletje schreef:Ik zou mij denk ik heel ongemakkelijk voelen, maar ik vind ook dat je je niet moet laten tegenhouden door wat andere mensen denken.


+1, Mijn buik is een stuk dikker dan op de foto, verder precies hetzelfde, maar ik zal nooit meer een bikini aandoen, omdat ik me dan toch ongemakkelijk zou voelen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers