Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan ik nog in een bikini?

<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 21 Apr 2014 13:11

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ga gewoon lekker in bikini! Er is echt niemand die dat raar vindt. Je hebt 2 kids die er dan vast ook bij zijn, daar kijkt echt niemand van op. En al ze dat wel doen zijn 't mensen die niet al te snugger zijn, dus daar moet je gewoon medelijden mee hebben.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 21 Apr 2014 13:13

Re: Kan ik nog in een bikini?

Thunder schreef:
Mamsie schreef:Zelf zou ik het niet snel doen. Ga voor een monokini! Ideaal en hip.
Daar zijn de meningen over verdeeld hoor :razz: Heb even gegoogeld, maar nee, daar zou ik nou never nooit in gaan lopen, haha. :)

Een monokini vind ik dus echt alleen kunnen als je een super strak lijf hebt. Daarnaast vind ik het snel heel ordinair staan.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron