Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan ik nog in een bikini?

<<

Anoniem 43

Bericht 15 Apr 2014 13:46

Re: Kan ik nog in een bikini?

Als jij jezelf prettig voelt in een bikini dan moet je dat zeker niet laten. Het gaat erom dat jij je niet onzeker/ongemakkelijk voelt, wat de rest denkt maakt dan niet uit.
Ik denk overigens dat niemand gek opkijkt als je in bikini zou lopen, na wat zwangerschappen is bij meerdere vrouwen nu eenmaal de huid slap/uigerekt/bedekt met striae. Ik vind het juist wel stoer als vrouwen ondanks dat gewoon een bikini aantrekken.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 15 Apr 2014 15:10

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik heb ook zo dat plooitje. Ik vind het niet fijn en het stoort me heel erg. Ik ben hiervoor naar een coach geweest en hij zei ook dat ik zoveel mag sporten als ik wil, maar dat dat 'plooitje' altijd zal blijven.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 15 Apr 2014 15:39

Re: Kan ik nog in een bikini?

High waist is helemaal in en topvintage.nl verkoopt high waist bikini's. Dan heb je gewoon een hoog broekje waar die plooi in kan. Ik ben wel slank maar heb ook een buikje, ik ben een beetje een appeltje. Vind het ook ontzettend storend, maar ja...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 15 Apr 2014 17:41

Re: Kan ik nog in een bikini?

Zelf zou ik het niet snel doen. Ga voor een monokini! Ideaal en hip.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Apr 2014 17:55

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik zou het niet meer doen. Had dat me zelf ook voorgenomen wanneer ik striae of een buikje zou overhouden aan m'n zwangerschap. Ik zou voor zo'n hemdje-dingetje gaan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 15 Apr 2014 18:00

Re: Kan ik nog in een bikini?

Mamsie schreef:Zelf zou ik het niet snel doen. Ga voor een monokini! Ideaal en hip.
Daar zijn de meningen over verdeeld hoor :razz: Heb even gegoogeld, maar nee, daar zou ik nou never nooit in gaan lopen, haha. :)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem83

Bericht 15 Apr 2014 18:08

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik heb ook een monokini inderdaad. Zit precies over mijn streepjes boven mijn navel. Ideaal. Heb echt een leuke en hippe.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 15 Apr 2014 18:09

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik heb ook zo'n monokini aangehad onlangs maar bij mij zakte ie van mn kont af de hele tijd...terwijl ie boven gewoon goed zat. Gelukkig was het voor een fotoshoot, maar het strand zou ik er niet mee opgaan, dan zou je mn bilspleet de hele tijd zien haha. Maar goed ik heb dan wel bijna geen kont, dus kan absoluut aan mij liggen hoor.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem186

Bericht 15 Apr 2014 18:49

Re: Kan ik nog in een bikini?

Exogenesis schreef:Ik zou het niet meer doen. Had dat me zelf ook voorgenomen wanneer ik striae of een buikje zou overhouden aan m'n zwangerschap. Ik zou voor zo'n hemdje-dingetje gaan.


Ja echt? Hoezo dat dan? Ik kan me er niks bij voorstellen.

Ik heb zelf ook striae op m'n buik, maar ik loop gewoon in een bikini, maakt me echt niks uit. Ik had ze al op m'n bovenbenen en heupen zitten toen ik een puber was.
<<

Anoniem186

Bericht 15 Apr 2014 18:50

Re: Kan ik nog in een bikini?

Teddyaapje, maar jij ziet er toch niet zo uit als op de foto? Volgens mij ben jij echt veel slanker hoor. Dat dacht ik tenminste.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Apr 2014 19:01

Re: Kan ik nog in een bikini?

Hahaha, ben ik de enige die dacht: :wtf: waarom plaatst ze zo een foto!

Maar als jij het durft, zou ik het gewoon doen. Niemand heeft er iets van te vinden en als ze dat wel doen kijken ze maar lekker de andere kant op.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 15 Apr 2014 19:25

Re: Kan ik nog in een bikini?

Carra schreef:Hahaha, ben ik de enige die dacht: :wtf: waarom plaatst ze zo een foto!

Maar als jij het durft, zou ik het gewoon doen. Niemand heeft er iets van te vinden en als ze dat wel doen kijken ze maar lekker de andere kant op.

Nee, ik dacht precies hetzelfde!

Ik ga zelf ook niet meer in bikini, alleen in de tuin. In het begin deed ik het wel, maar voelde me steeds zo onzeker dat ik eerst een tankini gekocht heb.
December 2009
juli 2012
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 15 Apr 2014 19:33

Re: Kan ik nog in een bikini?

Het is niet haar eigen foto. Er zijn ook hele mooie monokini's.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Apr 2014 19:35

Re: Kan ik nog in een bikini?

Mamsie schreef:Het is niet haar eigen foto. Er zijn ook hele mooie monokini's.


Ja, dat las ik later pas. :laughcry:
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 15 Apr 2014 19:38

Re: Kan ik nog in een bikini?

Het was het eerste wat ik dacht toen ik het topic opende, maar las al vrij snel dat het niet haar eigen buik is :)
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem301

Bericht 15 Apr 2014 20:32

Re: Kan ik nog in een bikini?

PiP schreef:Het was het eerste wat ik dacht toen ik het topic opende, maar las al vrij snel dat het niet haar eigen buik is :)

Nee maar hij lijkt er wel op zegt ze, dus of deze reactie's nou zo leuk zijn?
<<

Anoniem315

Bericht 15 Apr 2014 20:55

Re: Kan ik nog in een bikini?

Jans schreef:
Exogenesis schreef:Ik zou het niet meer doen. Had dat me zelf ook voorgenomen wanneer ik striae of een buikje zou overhouden aan m'n zwangerschap. Ik zou voor zo'n hemdje-dingetje gaan.


Ja echt? Hoezo dat dan? Ik kan me er niks bij voorstellen.

Ik heb zelf ook striae op m'n buik, maar ik loop gewoon in een bikini, maakt me echt niks uit. Ik had ze al op m'n bovenbenen en heupen zitten toen ik een puber was.


Ik stoor me er bij anderen niet gauw aan, maar zou me er zelf totaal niet prettig bij voelen. Ik heb op mijn bovenbenen en billen ook striae en ik voel me nooit 100% op m'n gemak met weinig kleding aan.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 15 Apr 2014 20:58

Re: Kan ik nog in een bikini?

Carrie schreef:
PiP schreef:Het was het eerste wat ik dacht toen ik het topic opende, maar las al vrij snel dat het niet haar eigen buik is :)

Nee maar hij lijkt er wel op zegt ze, dus of deze reactie's nou zo leuk zijn?


Leuk of niet leuk, waarom zou je zo'n foto niet mogen/moeten plaatsen?

Ik vind dat je overigens prima met zo'n buik in een bikini kunt. Maar zelf moet ik er niet aan denken, ondanks dat het mij bij anderen niks boeit en ik niet nastaar of een ander aantik van kijk dat oid, voel ik mij er zelf niet op mijn gemak bij.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem75

Bericht 15 Apr 2014 21:05

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik ga never nooit meer in bikini. Mijn buik zag er na de eerste zwangerschap al niet meer uit maar nu is het helemaal om te huilen. Oke het is nog maar 4 weken geleden maar het ziet er echt niet meer naar uit dat het beter gaat worden. Ik heb niet alleen zo'n verrimpeld hangvel als op het plaatje maag ook nog eens veel lucht in m'n buik. Dat had ik dus al voor de zwangerschap van T. Ik ga eigenlijk het liefst nooit meer zwemmen maargoed beetje sneu voor de kids.. Dan maar een tankini die niet zo strak om m'n buik zit.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Apr 2014 21:08

Re: Kan ik nog in een bikini?

Carrie schreef:
PiP schreef:Het was het eerste wat ik dacht toen ik het topic opende, maar las al vrij snel dat het niet haar eigen buik is :)

Nee maar hij lijkt er wel op zegt ze, dus of deze reactie's nou zo leuk zijn?


Het gaat mij absoluut niet om de buik hoor! Ik wil daar helemaal niet naar over doen. Het ging er mij om dat je de schaamstreek ziet op de foto en ik dus dacht dat het een eigen foto was.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Apr 2014 21:15

Re: Kan ik nog in een bikini?

Carra schreef:
Carrie schreef:
PiP schreef:Het was het eerste wat ik dacht toen ik het topic opende, maar las al vrij snel dat het niet haar eigen buik is :)

Nee maar hij lijkt er wel op zegt ze, dus of deze reactie's nou zo leuk zijn?


Het gaat mij absoluut niet om de buik hoor! Ik wil daar helemaal niet naar over doen. Het ging er mij om dat je de schaamstreek ziet op de foto en ik dus dacht dat het een eigen foto was.

Ooooh! Dat had ik nog helemaal niet gezien :smile:
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 15 Apr 2014 21:24

Re: Kan ik nog in een bikini?

Hahaha, ik ook niet.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem280

Bericht 15 Apr 2014 23:55

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik heb dan geen kinderen, maar heb wel overal striae.
Dit door aankomen en het vele afvallen. Ik maak mij er niet druk om en ga zeker wel in bikini.
Dan zou ik een badpak aan moeten trekken, mocht ik geen bikini aan willen trekken, omdat ik mij zou schamen voor mijn striae, met van die zeer lange pijpjes of zo'n haaienvinnenpak. Nee dankje, trek gewoon een bikini aan.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 17 Apr 2014 08:28

Re: Kan ik nog in een bikini?

Jans schreef:Teddyaapje, maar jij ziet er toch niet zo uit als op de foto? Volgens mij ben jij echt veel slanker hoor. Dat dacht ik tenminste.



Ben idd wel slanker maar heb wel zon halve maan bij mn broekrand door hangvel en heb een lelijke navel. Ik kon geen andere buik vinden via google die een beetje op die van mij leek. Maar als jullie de buik die ik plaatste in bikini vinden kunnen kan ik dat zeker :)

Als t een eigeb foto was had ik m never geplaatst haha
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem113

Bericht 17 Apr 2014 12:31

Re: Kan ik nog in een bikini?

Ik had na se bevalling van T. een badbak gekocht voor het babyzwemmen. Toen ik daarna een foto terug zag heb ik dat badpak nooit meer aangedaan. Een bikini doet mijn figuur veel meer goed dan een badpak of monokini zou doen.

Ik zou gewoon een bikini aantrekken waar je jezelf prettig in voelt. Ga naar een goede winkel en pas daar verschillende modellen zodat je weet welke modellen je goed staan en welke je beter kunt vermijden. Advies van een professional is dan ook erg prettig, net als bij het vinden van een goede bh.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers