Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Hoteldebotel?

<<

Anoniem285

Bericht 15 Apr 2014 05:15

N.a.v. Hoteldebotel?

Wat denken jullie, moet je aanvankelijk hoteldebotel verliefd zijn op elkaar wil een relatie kans van slagen hebben? Waren jullie smoorverliefd of heb je juist wel eens een enorme crush gehad op iemand waarvan je wist dat het niets kon worden?

Ik las de discussie in het date topic en vind het wel een interessant onderwerp. Ik denk er zelf nooit zo veel over na; HET is er, of HET is er niet. Ik vind iedere man leuk om een andere reden, dus ik probeer ze niet met elkaar te vergelijken. Verder word ik hoe ouder hoe nuchterder wat betreft mannen, of betekent dat dan juist weer gewoon dat ik blijkbaar niet hoteldebotel verliefd ben geweest? :popcorn:
<<

Anoniem119

Bericht 15 Apr 2014 06:21

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Nee ik denk het niet. Ik was in het begin van m'n relatie wel heel erg verliefd maar viel juist op dat het helemaal niet hoteldebotel was als andere keren. Voelde me juist heel rustig er onder en dat was juist de kracht. Vond het juist ook heerlijk om dat niet zo erg meer te hebben.
<<

Anoniem32

Bericht 15 Apr 2014 10:33

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

De momenten dat ik hotel de botel was, was vooral op de foute man. Het kwam dan vooral van mijn kant uit waardoor ik alleen nog maar gekker op hem werd. Heel bizar.
Ik ben er heel kritisch naar gaan kijken wat nu steeds gebeurde en ben er inmiddels wel achter.
Sinds ik dat heb kunnen los laten sta ik er heel nuchter in. Het komt wel het enige wat ik zoek is echt diepgang. Ik moet gevoelsmatig echt een klik hebben, als die er niet is, dan is het niet de juiste persoon.

Ik heb niet een bewust type waar ik op val. Het zal een man zijn, die mij bijzonder laat voelen en waar ik kriebels van krijg. Ik wil niet meer zo stapel verliefd zijn want daar werd ik knetter gek van.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Apr 2014 10:37

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik denk niet dat het per se moet, ik vind het zelf wel heel fijn dat het wel zo is begonnen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Apr 2014 11:40

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Marin schreef:Nee ik denk het niet. Ik was in het begin van m'n relatie wel heel erg verliefd maar viel juist op dat het helemaal niet hoteldebotel was als andere keren. Voelde me juist heel rustig er onder en dat was juist de kracht. Vond het juist ook heerlijk om dat niet zo erg meer te hebben.


Hier herken ik onze relatie ook wel in.
Soms mis ik het wel dat ik niet hoteldebotel ben, maar aan de andere kant vind ik het juist heel erg fijn dat het allemaal zo rustig, fijn en vertrouwd voelde vanaf het begin.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem58

Bericht 15 Apr 2014 11:52

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Stuiterbal schreef:De momenten dat ik hotel de botel was, was vooral op de foute man. Het kwam dan vooral van mijn kant uit waardoor ik alleen nog maar gekker op hem werd. Heel bizar.
Ik ben er heel kritisch naar gaan kijken wat nu steeds gebeurde en ben er inmiddels wel achter.
Sinds ik dat heb kunnen los laten sta ik er heel nuchter in. Het komt wel het enige wat ik zoek is echt diepgang. Ik moet gevoelsmatig echt een klik hebben, als die er niet is, dan is het niet de juiste persoon.

Ik heb niet een bewust type waar ik op val. Het zal een man zijn, die mij bijzonder laat voelen en waar ik kriebels van krijg. Ik wil niet meer zo stapel verliefd zijn want daar werd ik knetter gek van.


:good: +1
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Apr 2014 13:22

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Marin schreef:Nee ik denk het niet. Ik was in het begin van m'n relatie wel heel erg verliefd maar viel juist op dat het helemaal niet hoteldebotel was als andere keren. Voelde me juist heel rustig er onder en dat was juist de kracht. Vond het juist ook heerlijk om dat niet zo erg meer te hebben.


Helemaal mee eens.
De keren dat ik hoteldebotel was, was het vaak snel over zodra de vlinders weg gevlogen waren.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Apr 2014 13:33

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Meneer de Uil schreef:
Marin schreef:Nee ik denk het niet. Ik was in het begin van m'n relatie wel heel erg verliefd maar viel juist op dat het helemaal niet hoteldebotel was als andere keren. Voelde me juist heel rustig er onder en dat was juist de kracht. Vond het juist ook heerlijk om dat niet zo erg meer te hebben.


Hier herken ik onze relatie ook wel in.
Soms mis ik het wel dat ik niet hoteldebotel ben, maar aan de andere kant vind ik het juist heel erg fijn dat het allemaal zo rustig, fijn en vertrouwd voelde vanaf het begin.


Maar kan het dus niet zo zijn dat je zowel hoteldebotel bent en dat het rustig, fijn en vertrouwd aanvoelt?

Ik denk dat hoteldebotel en verliefd zijn sowieso niet 1 en hetzelfde is. Ook geloof ik dat je wanneer je jonger bent en voor het eerst vlinders voor iemand krijgt, het veel heftiger voelt, dan wanneer je ouder bent. Ook na verloop in je relatie verandert dit volgens mij.

Zelf wil ik wel graag verliefd zijn in het begin, anders zie ik er gewoon geen relatie in. Ik wil de behoefte hebben om naast mn telefoon te wachten, om het halve land door te rijden om hem een uurtje te kunnen zien, om een big smile te hebben als ik het over hem hebt, dat ik het enkel en alleen over hem kan hebben, etc. En als het een perfecte jongen is en ik me fijn bij hem voel en vertrouwd en rustig, maar ik ben niet verliefd.. nee dat groeit bij mij niet. Dat is voor mij meer een innige vriendschap, maar ik hoef daar niet mee te trouwen later. Ook al weet ik dat het een uitstekende basis kan zijn en misschien zelfs meer garantie is voor een langdurige relatie. Ik wil de knikkende knieën, ik wil die verliefdheid. Kijk echt zo heftig als smoorverliefd als toen ik 14 of 16 was en op mijn eerste liefde dat zie ik niet zo snel gebeuren, maar wel die kriebels, die vonk. Inderdaad HET. Ik wil HET voelen.

Ik ben echt enorm verliefd geweest op een man waarvan ik wist dat het niets ging worden, maar dat was toch heel speciaal en ook wel vaker voorgekomen. En dit waren inderdaad vaak players, als in foute mannen, maar tja, verliefd worden op een goede vent is toch vaak anders, want dat wordt vaak wederzijds en voelt dat direct fijn, en die belt je, etc. Die maakt je niet gek erover en gaat als het goed is niet voor je neus zoenen met een ander :p Dus tuurlijk doet dat anders aan. Pijn, liefde en haat zijn sterke emoties die weleens door elkaar vloeien.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 15 Apr 2014 13:38

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Mja ja en nee. Het duurde bij mij 2 weken, maar hij was wel goed ingeslagen want een maand later woonde we samen. :smile:
Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Apr 2014 15:49

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Tabbie, voor mij kunnen hoteldebotel en rustig niet samen nee. Dan ben ik juist alles behalve rustig. Ik zeg daarmee dus absoluut niet dat dit voor anderen niet wel zo kan zijn.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem86

Bericht 15 Apr 2014 16:23

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik was (ben) enorm verliefd op mijn vriend, maar ben nooit hoteldebotel geweest, maar gewoon rustig, zeker van mijn zaak en kreeg wel enorme kriebels in mijn buik van hem. Maar dat krijg ik nog steeds regelmatig!
<<

Anoniem 43

Bericht 15 Apr 2014 16:26

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik denk ook niet dat het perse moet, het kan ook groeien.
Ik was zelf wel enorm verliefd en dat heeft goed uitgepakt bij ons :P
<<

Anoniem75

Bericht 15 Apr 2014 21:53

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik was in het begin wel hoteldebotel en ik ben nu nog steeds verliefd. Het enige wat bij mijn man anders was is dat ik eerst verliefd ben geworden op zijn innerlijk en daarna op zijn uiterlijk. Meestal is dat dus andersom en dat had ik bijv. ook bij mijn ex en verschillende jongens op school of tijdens het stappen. Vanaf de eerste zoen wist ik dan ook dat dit dè man was voor mij. Bij mijn ex heb ik dat achteraf nooit gehad.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Apr 2014 18:24

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik vind dit ook een lastige en heb hier vaak over nagedacht, maar ik wil toch wel iets van kriebels/verliefdheid voelen als ik aan een relatie begin. Echt misselijkmakend verliefd(/geobsedeerd) ben ik alleen op foute mannen geweest, voornamelijk mijn zwak eigenlijk. Daar zat ook totaal geen toekomst in of wat dan ook en ik heb me erg vaak kut gevoeld. Bij mijn ex was het allemaal veel rustiger en ik dacht dat dat goed voor mij was, maar achteraf was dat ook weer té rustig en miste ik wel wat kriebels in het begin (voor zover ik het me nog voor de geest kan halen).
Nu ben ik net weer aan het daten en heb ik wel die kriebels, die misschien wel uit kunnen groeien tot verliefdheid als het leuk blijft. Ik word echt bijna nooit verliefd, dus ik vind het vet spannend en ben gewoon benieuwd hoe het verder gaat :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 20 Apr 2014 16:04

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik vind het ook vet spannend voor jou Bliss! :D Ik ben enthousiast tot dusver, het klinkt goed!

Ik wil trouwens zeker kriebels/verliefdheid voelen als ik aan een relatie begin, maar kriebels/verliefdheid betekenen niet automatisch dat ik een relatie wil beginnen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Apr 2014 20:05

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Het is er of het is er niet, maar misselijkmakende kriebels of niet kunnen eten heb ik echt nog nooit van mijn leven gehad, zo ben ik gewoon niet.
Wel was ik aan het begon ontzettend verliefd op mijn vriend. Dikke grijns op m'n gezicht bij een berichtje of als ik aan hem dacht.. :smile:
Nu nog steeds gelukkig, maar natuurlijk niet meer hele dag. Wel op de stomste momenten trouwens, dan gaat zomaar alles weer kriebelen van binnen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem147

Bericht 20 Apr 2014 20:07

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Cinnamon schreef:Het is er of het is er niet, maar misselijkmakende kriebels of niet kunnen eten heb ik echt nog nooit van mijn leven gehad, zo ben ik gewoon niet.
Wel was ik aan het begon ontzettend verliefd op mijn vriend. Dikke grijns op m'n gezicht bij een berichtje of als ik aan hem dacht.. :smile:
Nu nog steeds gelukkig, maar natuurlijk niet meer hele dag. Wel op de stomste momenten trouwens, dan gaat zomaar alles weer kriebelen van binnen!


Daar heb ik nou ook nooit last van haha. Zelfs bij stress of liefdesverdriet wil ik eten voor energie (okee, fout eten :D )

Ik vind het zo iets raars als je dan geen hap door je keel krijgt. Kan mezelf daar ook geen voorstelling van maken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Apr 2014 20:10

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ja ik heb dat dus wel, alleen als ik ergens zenuwachtig voor ben of echt 'vlinders in mn buik heb' bijvoorbeeld. Bij de overige emoties eet ik rustig door ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Apr 2014 11:45

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Wat is dan eigenlijk "verliefd zijn”? :love:
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Apr 2014 17:44

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik mag hopen van niet, want ik moest eerst niks van 'm hebben, maar ben nu met 'm getrouwd :smile:
Verliefd ben ik uiteindelijk wel geweest, maar ik zou het niet 'hoteldebotel' noemen.
<<

Anoniem44

Bericht 27 Apr 2014 18:34

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik vind het wel belangrijk ja, ik zou niet snel een relatie beginnen met iemand waar ik niet verliefd op ben. Verliefd is voor mij iemand heel, heel leuk vinden, veel aan iemand denken, helemaal vrolijk worden als je aan iemand denkt, het liefst de hele tijd bij iemand zijn, zin hebben de ander te zien als je een paar dagen zonder elkaar bent, het fijn vinden om intiem te zijn met de ander, veel met de ander willen praten en nieuwsgierig zijn naar de ander zijn levensverhaal.

Als ik dit niet zou voelen, dan zou het niet eens bij me opkomen om te gaan investeren in een relatie, daar zie ik dan de zin niet van.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 02 Mei 2014 01:14

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ja, natuurlijk wil ik wel verliefd zijn voordat ik een relatie met iemand begin, maar hoteldebotel is voor mij weer een stapje verder.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 02 Mei 2014 04:57

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Verliefd zijn is voor mij dat ik echt niet meer aan iets anders kan denken of praten over deze persoon en dat ik heel graag bij hem wil zijn. Ik was niet meteen 'hoteldebotel' op mijn vriend, wij waren eerst vrienden en ik viel niet op harige mannen (ieuw). Maar ik merkte steeds meer dat ik aan hem dacht en stiekem checkte of hij online was en mijn vriendinnen werden gek van het noemen van zijn naam. Ik heb het weken ontkend (en hij ook) maar ik was smoorverliefd. En dat is nog zo. Alleen hoef ik nu niet meer uren over hem te mijmeren of hem in elk gesprek te noemen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 06 Mei 2014 15:17

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

nee, ik denk het niet :)

De eerste date dacht ik "Dit wordt hem niet". Maar op dat moment zat ik ook teveel met iemand anders in mijn hoofd én was ik veel te zenuwachtig. De date erna was ik al relaxter, voelde het beter en was ik degene die hem als eerst zoende.

Het is ook niet dat ik lang heel verliefd was ofzo. Natuurlijk krijg ik nog een lach op mijn gezicht als ik een berichtje krijg, vind ik het super fijn als ik hem kan zien (ook al is dat kort), maar het is heel anders dan mijn vorige relatie. Het is daarom ook heerlijk als ik hem, na elkaar wat langer niet gezien te hebben, weer zie en kan knuffelen :)

Het voelt vertrouwd, ik voel me fijn bij hem en ik zie echt een toekomst voor ons. Hij geeft mij het gevoel dat ik er mag zijn zoals ik ben en dat ik niet hoef te veranderen en dat boost heel erg mijn zelfvertrouwen. En hij is heel lief, ook niet onbelangrijk. Het voelt goed en daardoor is het denk ik al vrij snel overgegaan in "houden van" voor mij, ik denk nu een beetje op de grens te zitten tussen verliefd en houden van..

Heb nog nooit gehad dat ik niet kon slapen of eten van verliefdheid. Dat past gewoon niet bij me..Dat heb ik alleen voor een eerste date gehad :P
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Mei 2014 15:42

Re: N.a.v. Hoteldebotel?

Ik voelde met de eerste date wel meteen van 'dit is hem!', dat heb ik nog nooit gevoeld en dat was best apart.
In de periode daarna was ik echt hotel de botel en was ik zo verliefd dat ik dat niet van mezelf kende, daarna gaf hij aan niet met me verder te willen. Ondertussen nog 1 x afgesproken als vrienden, na een maand ongeveer, en ik voelde me weer helemaal op m'n gemak toen ik bij hem was. Daarna was ik weer helemaal in de war met mijn gevoelens, want ik wilde vrienden zijn, maar op deze manier kon ik dat niet.
2 week daarna kreeg ik 'n berichtje van hem dat hij me weer wilde zien en we moesten praten. Ik was op dat moment zo flabbergasted dat ik al zwijmelend de trap af ben gegaan en van de trap ben afgevallen.
De dag erna ben ik naar zijn huis toe gegaan, hebben we gepraat en geknuffeld en eigenlijk ben ik vanaf dat moment niet meer bij hem weggeweest!

Toen ik na zijn berichtje weer bij hem thuis kwam, wist ik 't zeker. Het voelt zo sterk en zo vertrouwd, dat de woorden samenwonen al zijn gevallen, al zijn we nog maar zo kort bij elkaar. Het zal er niet nu al van komen, maar ik denk/verwacht/hoop wel dat we voor 't einde van het jaar samenwonen.

Ik heb ook wel eens andere dates gehad, waarbij ik dit gevoel niet had. En daardoor weet ik nu wel dat ik vanaf moment 1 wel het 'wauw-dit-is-hem-gevoel' moet hebben.
Laatst gewijzigd door Anoniem 49 op 06 Mei 2014 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers