Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie helpt? Dagje uit omgeving Culemborg

<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 14 Apr 2014 22:06

Wie helpt? Dagje uit omgeving Culemborg

Aanstaand weekend passen mijn vriend en ik op het huis van familie in Culemborg.
Ik kom uit het zuiden en ben hier totaal niet bekend. Zijn er mensen die in de buurt van Culemborg wonen en die leuke tips hebben voor een dagje uit? Denk aan Utrecht, maar verder kom ik niet echt. Misschien zijn er wel vele leukere kleine plaatsjes in de omgeving?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Apr 2014 23:28

Re: Wie helpt? Dagje uit omgeving Culemborg

Culemborg zelf is ook erg leuk hoor, om even door te lopen. Je bent er geen uren zoet mee, dat niet. Je zit dan ook vlak bij Tiel. Dat vind ik zelf ook altijd wel leuk om heen te gaan, en er zitten ook wel wat leuke restaurantjes. Ook daar ben je geen hele dag bezig trouwens.
Als je de rivier oversteekt kun je ook een rondje Utrechtse heuvelrug doen, Doorn, Wijk bij Duurstede en Amerongen zijn bijvoorbeeld leuk, evt. kun je daar ook kastelen bezoeken als je dat leuk vindt. Enige is dat ik niet precies weet hoe lang je daarover rijdt omdat ik niet weet waar je de rivier moet oversteken vanaf Culemborg die kant op (ik woon zelf boven de rivieren en rijdt dan dus totaal anders).
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 15 Apr 2014 09:10

Re: Wie helpt? Dagje uit omgeving Culemborg

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben er vorig jaar ook een nachtje geweest en heb toen door Culemborg gefietst. Was toen aangenaam verrast, zo gezellig. Aan Tiel heb ik niet gedacht. Misschien dat we daar eens even naartoe gaan. Als het een beetje goed weer wordt, kunnen we de fiets pakken naar de plaatsjes die jij opnoemde :).

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers