Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Festivals 2014

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 14 Apr 2014 16:39

Festivals 2014

Was er nog geen festival topic? Ik ga aankomende vrijdag mijn festivalseizoen openen met een weekendje PAASPOP, joepie! Zin in!

Welke festivals ga jij bezoeken dit jaar?
Zijn er nog (misschien wat minder bekende) festivals waar je écht een keer geweest moet zijn en waarom dan?

Verder nog leuke tips voor festivals?

Ohja en ik wil natuurlijk festivaloutfits zien! Waarmee ga jij shinen deze zomer? Ik ben nog inspiratie op aan het doen :banaan: :banaan:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 14 Apr 2014 16:40

Re: Festivals 2014

Zo even mijn eigen antwoorden apart anders wordt de OP zo lang.

Paaspop is voor mij de eerste keer dat ik naar een 'bandjesfestival' ga. Ondanks dat ik jaren trouwen festivalganger ben waren dit altijd house/hardstyle/techno-festivals. Nu dus lekker genieten van goede muziek, fijne mensen, biertjes en een lekker sfeertje :heart: Ook ga ik maar met 4 vriendinnen en dat is ook wel redelijk nieuwe voor me, 9 van de 10 keer ga ik met een heel grote groep vrienden maar ik vind dit wel heel leuk.

Ik ga naast Paaspop nog naar wat kleine festivals zoals Drift (Nijmegen) Wish-outdoor (Beek en Donk) Peteyfest (in Lierop) Full moon festival (Tilburg) en dat lijstje wordt in de loop van de zomer vast nog verdubbeld, ik heb besloten dit jaar niet zo veel vooruit te plannen. Verder ga ik waarschijnlijk weer een heel weekend naar Solar en ik wil graag naar een festival in het buitenland (misschien Balatonsound of Sziget).

Ik wil heeeeel graag een keer naar Tomorrowland, als ik daar kaartjes voor kan krijgen ga ik niet naar Solar dus dat is nog even afwachten, het is al lang uitverkocht maar ik kreeg pas een mail dat ik me kon aanmelden voor een code om nog tickets te kunnen bestellen.

Ohja en ik heb nog wel een tip maar die heeft wel een hoog puber-gehalte haha. Vorig jaar met Solar mocht je 12 blikjes bier of 1 pak wijn meenemen op de camping. Dat vonden wij te weinig want je wil je uitgaven natuurlijk binnen de perken houden en toch dronken worden (of nouja dronken, jullie snappen me haha) Dus wij hadden een watermeloen in blokjes gesneden, in een grote broodtrommel gedaan en daar een fles wodka bij gegoten. Nachtje in de vriezer en de volgende dag in de koelbox (heb je meteen een koelelement) mee naar Solar. Lekkere en goedkope 'shotjes' :smile:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Apr 2014 16:43

Re: Festivals 2014

Haha ik bedacht net 1 minuut geleden dat het leuk was om een festival/concert topic te openen maar jij was me voor :P

Ik ga in ieder geval naar het Bevrijdingsfestival in Wageningen. En in september Appelpop in Tiel, leuk en gratis!
Verder zijn wij de afgelopen twee jaar naar Main Square in Arras (Frankrijk) geweest. Echt een superleuk festival! We willen op zich dit jaar wel weer gaan, maar tot nu toe is de line-up nog niet geweldig dus we wachten nog even af. De Pinkpop zondag zit ook nog in ons achterhoofd en er zijn nog kaarten geloof ik dus wie weet.

Qua concerten ga ik in ieder geval in mei naar Puggy (een band die we kennen van het Franse festival) en Manic Street Preachers. Althans, ik moet de kaarten nog wel kopen maar het is wel de bedoeling!
<<

Anoniem173

Bericht 14 Apr 2014 18:32

Re: Festivals 2014

Concert at sea en de zondag van de zwarte cross.
<<

Zero

Bericht 14 Apr 2014 19:05

Re: Festivals 2014

Ik ben saai, ik ga weer alleen naar Lowlands :') en daarvan mis ik waarschijnlijk de donderdag ook nog (niet eens een belangrijke dag, maar voor mij cruciaal, Lowlands begint bij het opzetten van mijn tentje op camping 2 rond een uurtje of half 4 en daarna een welverdiend biertje)
Ik heb nog een bruidsreportage die dag en de kans dat mijn collega dan al is hersteld van haar zwangerschap is erg klein.
Ik ben dol op bruiloften, maar ik ben net nog even gekker op mijn weekendje vrij dit jaar, dus ik baal er wel een beetje van maar ik mag verder ook niet zeuren.
Heb er zo veel zin in, ben echt toe aan een weekendje los gaan!
<<

Anoniem156

Bericht 14 Apr 2014 19:09

Re: Festivals 2014

Ik ga sowieso naar Dance Valley en naar Lowlands.
Ik wil eigenlijk ook nog naar Awakenings maar ik kan niet kiezen welke dag.
En misschien ga ik nog 1 dag naar Open Air en misschien nog naar Pacha.
Oh en twee straten van mij vandaan is een driedaags Hippie-festival en dat is altijd supertof dus daar ga ik ook heen.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 14 Apr 2014 19:13

Re: Festivals 2014

Ik ben niet echt een festivalganger wegens hekel aan drukte en kamperen maar ik ga dit jaar naar Festival The Brave, dat is een nieuw singer-songwriter/folk festival :)
<<

Anoniem286

Bericht 14 Apr 2014 19:14

Re: Festivals 2014

Ik ga naar Graspop in Belgie, heb wel een hotelletje geboekt dit keer :razz:
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 14 Apr 2014 20:18

Re: Festivals 2014

Ook ik begin met Paaspop. Heerlijk hangen op de camping en leuke en verrassende acts bekijken. Wij gaan met een groep van 7 of 8 personen. Heb er ontzettende zin in!

Wij sluiten af met Festyland in oktober, er tussenin is nog niks bekend. Dat zien we vanzelf.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 14 Apr 2014 20:21

Re: Festivals 2014

Wat zou ik dit jaar graag naar een festival gaan!! Maar helaas laten de financiën het niet toe :snik:
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Apr 2014 20:23

Re: Festivals 2014

Alleen Lowlands.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Apr 2014 20:26

Re: Festivals 2014

Ik zag op facebook dat er in Eindhoven het Holi Fusion Festival plaats gaat vinden. Dat lijkt me zo gaaf en wil er echt heen. Helaas is er nog weinig bekend qua tijdstip en plaats.
<<

Anoniem 53

Bericht 14 Apr 2014 20:38

Re: Festivals 2014

Intents dag 2 en Decibel staan op de planning.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Apr 2014 21:27

Re: Festivals 2014

Ik ga dit jaar niet naar een meerdaags festival en heb sowieso nog nergens kaartjes voor. Op de planning staan in elk geval wel
- Bevrijdingsfestival Den Haag
- Parkpop
- De Beschaving
- Zwarte Cross
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 14 Apr 2014 21:30

Re: Festivals 2014

Lauren schreef:Intents dag 2 en Decibel staan op de planning.


Ja daar ga ik ook allebei naartoe! Of nouja, op Decibel moet ik (waarschijnlijk) werken tot een uurtje of 6 en daarna kan ik gewoon naar binnen :D
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 14 Apr 2014 22:17

Re: Festivals 2014

Ik ga dit jaar naar op maandag naar Pinkpop en naar RW Classic.
Misschien nog naar OMG festival, is hier in de buurt. Meestal zijn er veel bekenden op zo'n festivalletjes.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 15 Apr 2014 01:06

Re: Festivals 2014

Misschien Op den Toffel (gratis festival) in Vierlingsbeek. Dit jaar geen Lowlands. Het zou zo maar kunnen zijn dat de line up van Down the rabbithole beter is dan die van Lowlands.

@ Toet, ga zeker The Prodigy zien op Paaspop. Die zijn live erg vet. Twee keer op Lowlands gezien en bij de tweede keer had ik in het voorste vak gerimpelde vingers gekregen (uitdrogingsverschijnsel) van het vele zweten, omdat iedereen uit zijn dak ging.
Ook ben ik een dag vrijwilliger geweest bij Paaspop en stond ik bij het hoofdpodium. Zo van dichtbij Sabia en Guus Meeuwis gezien.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 15 Apr 2014 09:37

Re: Festivals 2014

Ik ga dit jaar met een vriendin naar Sziget, wordt voor mij de 5e keer dat ik ga en ik heb er nu al erg veel zin in!
<<

Anoniem91

Bericht 15 Apr 2014 09:47

Re: Festivals 2014

Prodigy is inderdaad super vet live! Ik heb ze gezien in de Bijlmerbierbajes en op Dance Valley.

Wij gaan dit jaar ook wel naar een paar festivals maar ben er nog niet over uit welke het moeten gaan worden. Ik wil heel graag naar Sonnemond sterne, maar ik vind de line-up niet zo denderend. Awakefest heb ik ook in gedachte. Maar goed, we gaan er binnenkort maar eens rustig naar kijken wat we gaan doen.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 15 Apr 2014 10:42

Re: Festivals 2014

Met mijn zwangerschap is het mijn festivalseizoen dit jaar anders, ik ga dit jaar 100% zeker weten naar Down the rabbit hole. en heel misschien even kijken bij Mysteryland
Vorig jaar was het, lowlands, mysteryland, magneetfestival en defqon en dan nog wat kleinere festivalletjes. Dus dit jaar wordt het even slikken
Afbeelding
<<

Anoniem 53

Bericht 15 Apr 2014 11:20

Re: Festivals 2014

Toet schreef:
Lauren schreef:Intents dag 2 en Decibel staan op de planning.


Ja daar ga ik ook allebei naartoe! Of nouja, op Decibel moet ik (waarschijnlijk) werken tot een uurtje of 6 en daarna kan ik gewoon naar binnen :D

Dat lijkt me echt vet, op zo'n festival werken! Op Intents kom ik je misschien wel tegen dan, is niet zo groot he haha.
<<

Anoniem 53

Bericht 15 Apr 2014 11:20

Re: Festivals 2014

Ik wil trouwens nog een keer naar The Continent, maar ik krijg daar niemand mee naartoe..
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 15 Apr 2014 11:29

Re: Festivals 2014

Dance Valley en wat feestjes hier in de buurt met bekende DJ's.
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 21 Apr 2014 22:29

Re: Festivals 2014

Paaspop was echt super gaaf dit jaar :-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 21 Apr 2014 22:42

Re: Festivals 2014

Heb kaarten voor Amsterdam Open Air, verder weet ik het nog niet.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron