Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen valdispert?

<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 14 Apr 2014 16:15

Ervaringen valdispert?

Zijn er hier dames met ervaringen met valdispert? En zo ja, welk soort en had dit het gewenste effect? En hoe lang gebruikte je het?

Ik zit eraan te denken om valdispert stressmoments of valdispert stemming(swisselingen) te gaan gebruiken, maar ben bang dat het niet echt werkt.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
<<

Anoniem253

Bericht 14 Apr 2014 16:19

Re: Ervaringen valdispert?

Ik slik stressmoments.. Het kan het placebo effect zijn maar mij helpt het wel wat rustiger te zijn. Waar wil je het voor gebruiken?
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 16:20

Re: Ervaringen valdispert?

Het werkte bij mij wel goed. Ik heb een tijdje de dure versie gebruikt, maar de psycholoog raadde de groene tabletjes van de Kruidvat aan (wel de extra sterke). Het haalt bij mij de scherpe randjes van het opgejaagde gevoel af. Ook val ik er beter door in slaap (minder piekeren). Ik slik het nu niet elke dag meer, maar toch nog wel vrij regelmatig.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 14 Apr 2014 16:22

Re: Ervaringen valdispert?

Champagne; ik wil het gaan gebruiken voor het gevoel van stress, het opgejaagde gevoel wat ik constant heb. Een gevoel van druk. Maar dat gevoel veroorzaakt ook een moedeloos gevoel en stemmingswisselingen... Dus ik twijfel een beetje welke van de twee ik dan nodig zou hebben.

Sienna; dus jij slikt nu geen valdispert meer maar iets anders van de kruidvat? Wat slik je dan nu? Is dit een stuk goedkoper?
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 16:28

Re: Ervaringen valdispert?

Yolo! schreef:Champagne; ik wil het gaan gebruiken voor het gevoel van stress, het opgejaagde gevoel wat ik constant heb. Een gevoel van druk. Maar dat gevoel veroorzaakt ook een moedeloos gevoel en stemmingswisselingen... Dus ik twijfel een beetje welke van de twee ik dan nodig zou hebben.

Sienna; dus jij slikt nu geen valdispert meer maar iets anders van de kruidvat? Wat slik je dan nu? Is dit een stuk goedkoper?


Nee, dat is ook valeriaan, maar die werkt beter dan die van het oranje doosje. En is ook stukken goedkoper.
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 14 Apr 2014 16:29

Re: Ervaringen valdispert?

Ik snap het.. Het onrustige gevoel zakt bij mij wel. Misschien heb je ook iets aan bach rescuespray, dat helpt ook wel.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Apr 2014 16:29

Re: Ervaringen valdispert?

Sienna wordt je daar niet moe van?
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 16:30

Re: Ervaringen valdispert?

Champagne; Nee, dat heb ik nog nooit gehad van valeriaan.

Ik heb dezelfde klachten als jou trouwens Yolo.. Frustrerend hé?! Loop er nu al meer dan een jaar mee.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Apr 2014 16:31

Re: Ervaringen valdispert?

Dan ga ik die ook eens proberen. Zie net dat er veel meer in zitten en het een stuk goedkoper is :).
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 16:33

Re: Ervaringen valdispert?

Klopt. Een doosje is geloof ik € 6,00. Ik vind hem persoonlijk ook beter werken. Schijnt meer werkzame stof in zitten van de Valdispert extra forte. En die kost € 15,00 per doos....
<<

Anoniem253

Bericht 14 Apr 2014 16:34

Re: Ervaringen valdispert?

Ja precies! Dat is het proberen waard.. Bedankt voor de tip! :)
<<

Anoniem60

Bericht 14 Apr 2014 18:33

Re: Ervaringen valdispert?

Ik slik ook extra sterke valeriaan bij stressmomenten. Misschien dat het idd door het placebo effect komt, maar ik word er wel rustiger van.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Rayna