Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

<<

Anoniem31

Bericht 14 Apr 2014 09:53

dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Oh wat ben ik pissig. De kinderen zijn van het weekend bij mijn schoonouders wezen logeren. Nu had me schoonmoeder een speciaal kinderschaar gekocht. Het hele weekend gaat het goed en gistermiddag in een moment van onoplettendheid dus in der Haar geknipt. Ik was echt boos. Mijn dochter heeft het eerder al gehad dat er bij hun door een 10 jarig nichtje aan der haar geknipt was en nu heeft ze het bij der zelf gedaan. Ik vind dat je als een 3 jarige met een schaar aan het knutselen is dat je er niet bij weg kunt en zeker als er eerder zoiets voorgevallen is. Nu is er echt een hele pluk uit der haar. En de bekende smoes ik lette maar heel even niet op bla bla. Ik ben er nu klaar mee weer de kapper vragen om het haar fatsoenlijk te maken.Als dat nog mogelijk is. Moet het even kwijt.
<<

Anoniem186

Bericht 14 Apr 2014 09:59

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik snap wel dat het erg vervelend is. Maar ongelukjes kunnen gebeuren toch? Misschien was het wel echt even een momentje van onoplettendheid?
<<

IceCream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:34

Bericht 14 Apr 2014 10:08

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Eens met Jans. Ik snap dat het vervelend is. Maar het kan toch gewoon gebeuren. Ik zit ook niet de hele tijd naast mijn zoon van 3 als hij aan het knippen is.
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Vervelend, maar om er nou pissig over te zijn. Hebben de kinderen het leuk gehad bij opa en oma? Lief toch van oma dat ze een kinderschaar heeft gekocht, zodat de kinderen konden knutselen?

En daarbij zie ik dat je dochter al 3,5 is, over een half jaar gaat je dochter naar school en daar werken ze ook met een schaar en juffrouw heeft dan ook niet alle kinderen tegelijk in het vizier.
Meisje 6 jaar
Jongen 4 jaar
Meisje 3 jaar
Meisje 0 jaar
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 10:13

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik snap je boosheid ook niet helemaal. Het had jou ook kunnen gebeuren, een knip in het haar is bij wijze van spreken al gebeurd terwijl je met je ogen knippert. Hartstikke vervelend, maar het is niet anders, en het is ook geen wereldramp. Het is maar haar, het groeit wel weer aan.

♥♥
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 10:16

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Elliot schreef:Ik snap je boosheid ook niet helemaal. Het had jou ook kunnen gebeuren, een knip in het haar is bij wijze van spreken al gebeurd terwijl je met je ogen knippert. Hartstikke vervelend, maar het is niet anders, en het is ook geen wereldramp. Het is maar haar, het groeit wel weer aan.


Inderdaad. Volgende week lach je er zelfs om (denk ik;) Zou ik wel doen)
<<

Anoniem255

Bericht 14 Apr 2014 10:30

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Nou. Ik zou er helemaal niet om hoeven te lachen.
Sterker nog, ik zou er best verdrietig om zijn als er bij mijn dochter een flinke hap uit haar mooie lange haren zou zijn geknipt.

Natuurlijk kan het gebeuren maar twee keer op hetzelfde adres omdat er niet opgelet wordt....
Als er hier geknutseld word met de scharen erbij dan verlies ik ze geen moment uit het oog.
Zeker niet als er andere kinderen bij zijn. Moet er niet aan denken dat ik een moeder moet gaan zeggen dat haar dochters haren zijn geknipt omdat ik het even niet in de gaten had.
<<

Anoniem 146

Bericht 14 Apr 2014 10:36

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ah, het groeit vast snel weer aan. Ik kan me het echt voorstellen dat zoiets gebeurd als je ook maar even de andere kant op kijkt. Met een staartje/spelde is het vast te verdoezelen, toch?

Ik heb de aardappels ook wel eens laten aanbranden terwijl ik er met mijn neus bovenop stond. :yes:
<<

Anoniem121

Bericht 14 Apr 2014 10:40

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Gelukkig groeit haar weer aan. Hier is het ook wel eens gebeurt dat de oudste een pluk haar bij de jongste heeft geknipt. Hij was kappertje aan het spelen zei ie. De keer dat hij z'n zusje met een blikopener heeft bewerkt terwijl ik op het toilet zat vond ik erger dat litteken gaat niet meer weg.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 14 Apr 2014 10:42

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Wat een drama...

Die 'smoes' klopt toch gewoon? Waar slaat dat nu op?
AfbeeldingAfbeelding
<<

ChiQ

Bericht 14 Apr 2014 10:44

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Haha, didnt we all did this? Kom op, het is echt maar haar.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 10:49

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Mien, serieus? 'Ik moet er niet aan denken'? Wat overdreven zeg, het is maar haar!
Het enige waar ik niet aan moet denken met betrekking tot oppassen is dat ik een moeder moet vertellen dat haar kind gewond is geraakt onder mijn toezicht, of dat ik het kind kwijt ben geraakt ofzo. Maar een pluk haar afgeknipt? Boeiend.

♥♥
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 14 Apr 2014 10:55

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

ChiQ schreef:Haha, didnt we all did this? Kom op, het is echt maar haar.


geen idee hoe oud ik was maar ik heb dat vroeger idd ook gedaan
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Anoniem40

Bericht 14 Apr 2014 11:01

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ach, laat een kind kind zijn, iedereen doet wel eens zoiets. Ik heb ook wel eens een stuk haar van mijn zus afgeknipt, mijn moeder zal wel even niet opgelet hebben. En mijn moeder is kleuterjuf, dus normaal houdt ze 30 kinderen in de gaten. Zoiets kan gewoon even gebeuren, je hebt er maar 2 seconden voor nodig. En ik vind het juist wel eerlijk dat je schoonmoeder zegt dat ze even niet oplette, dat is juist geen smoes!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Apr 2014 11:03

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Je zou maar even naar de wc moeten...

Ik heb bijna mijn broertje laten stikken toen we beide heel klein waren door een steen in mijn broertjes mond te doen...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 14 Apr 2014 11:07

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Mijn dochter heeft bij mijn zoon er gisteren ook een hap uitgeknipt en met kammen kwam er vanmorgen nog een pluk uit. Tja, weinig aan te doen. Kind moet kind kunnen zijn en zit ik niet elke seconde met mijn neus er bovenop hoor.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 11:14

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Belachelijk. Ik zou serieus mijn kinderen er niet meer naartoe brengen. Dat je niet briesend de deur uit bent gelopen.

Bij jou ouders zou zoiets natuurlijk nooit gebeuren, laat staan bij jezelf. Zo zie je maar weer dat je schoonouders compleet ongeschikt zijn om op te passen.

Haar haren nog wel. :nopompom: ik bedoel, het is niet alsof dat vanzelf weer aangroeit, dus ik snap echt dat je er kapot van bent. Ik zou ze eens flink de waarheid zeggen, en voorlopig echt niet meer laten oppassen. Wie weet wat er allemaal kan gebeuren. Dus gewoon lekker jouw ouders laten oppassen.
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 11:16

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Eucalypta schreef:Belachelijk. Ik zou serieus mijn kinderen er niet meer naartoe brengen. Dat je niet briesend de deur uit bent gelopen.

Bij jou ouders zou zoiets natuurlijk nooit gebeuren, laat staan bij jezelf. Zo zie je maar weer dat je schoonouders compleet ongeschikt zijn om op te passen.

Haar haren nog wel. :nopompom: ik bedoel, het is niet alsof dat vanzelf weer aangroeit, dus ik snap echt dat je er kapot van bent. Ik zou ze eens flink de waarheid zeggen, en voorlopig echt niet meer laten oppassen. Wie weet wat er allemaal kan gebeuren. Dus gewoon lekker jouw ouders laten oppassen.


:good:
<<

Patsy

Bericht 14 Apr 2014 11:21

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik snap best dat je er van baalt, maar de wereld vergaat niet hoor.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Apr 2014 11:38

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Eucalypta schreef:Belachelijk. Ik zou serieus mijn kinderen er niet meer naartoe brengen. Dat je niet briesend de deur uit bent gelopen.

Bij jou ouders zou zoiets natuurlijk nooit gebeuren, laat staan bij jezelf. Zo zie je maar weer dat je schoonouders compleet ongeschikt zijn om op te passen.

Haar haren nog wel. :nopompom: ik bedoel, het is niet alsof dat vanzelf weer aangroeit, dus ik snap echt dat je er kapot van bent. Ik zou ze eens flink de waarheid zeggen, en voorlopig echt niet meer laten oppassen. Wie weet wat er allemaal kan gebeuren. Dus gewoon lekker jouw ouders laten oppassen.


:razz: ik snap eigenlijk wel dat je er heel erg van baalt. Maar.... ja zoals de rest ook al zegt: de wereld vergaat verder niet of zo r je schoonmoeder heeft ervoor gezorgd dat de rest van het weekend alles wel goed is gegaan.. dus.... misschien even weer verder tot de orde van de dag. Meer dan vervelend is het niet toch? ze is niet gewond.
<<

Anoniem31

Bericht 14 Apr 2014 11:51

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Nee maar het was gewoon eerste kwaadheid.is nu redelijk gezakt. En is maar haar vind ik niet. Tuurlijk groeit het aan. Maar mag ik even balen. Het is dat ik niet weet hoe ik foto's kan plaatsen hier anders had ik ze erbij gezet. Het is geen plukje van 2 km maar gewoon hele happen aan 1 kant. Morgen gaan we naar de kapper en zien we wat er mogelijk is
<<

Anoniem31

Bericht 14 Apr 2014 11:53

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Eucalypta schreef:Belachelijk. Ik zou serieus mijn kinderen er niet meer naartoe brengen. Dat je niet briesend de deur uit bent gelopen.

Bij jou ouders zou zoiets natuurlijk nooit gebeuren, laat staan bij jezelf. Zo zie je maar weer dat je schoonouders compleet ongeschikt zijn om op te passen.

Haar haren nog wel. :nopompom: ik bedoel, het is niet alsof dat vanzelf weer aangroeit, dus ik snap echt dat je er kapot van bent. Ik zou ze eens flink de waarheid zeggen, en voorlopig echt niet meer laten oppassen. Wie weet wat er allemaal kan gebeuren. Dus gewoon lekker jouw ouders laten oppassen.



Ik was aan het werk en me man belde erover.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 11:56

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

liesje schreef:Nee maar het was gewoon eerste kwaadheid.is nu redelijk gezakt. En is maar haar vind ik niet. Tuurlijk groeit het aan. Maar mag ik even balen. Het is dat ik niet weet hoe ik foto's kan plaatsen hier anders had ik ze erbij gezet. Het is geen plukje van 2 km maar gewoon hele happen aan 1 kant. Morgen gaan we naar de kapper en zien we wat er mogelijk is

Haha dat haar van jouw dochter is wel heel erg lang dan!

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Apr 2014 11:59

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Mijn zoon heeft ook wel eens met de kinderschaar een pluk uit zijn haar geknipt en dat was gewoon thuis. Best een wonder eigenlijk, dat ik nog niet uit de ouderlijke macht ben gezet sindsdien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Apr 2014 12:00

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Haha volgens mij knipt Elliot zelf ook nog regelmatig in haar haar :smile:

Ja het is jammer maar om het nou zo erg te vinden, ze hebben hele leuke petjes bij de h&m :ja:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem123

Bericht 14 Apr 2014 12:04

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik snap wel dat je boos bent. Ik zou het ook gewoon erg zonde vinden, het haar ziet er dan meestal niet meer mooi uit. Tuurlijk kan het jezelf ook gebeuren, maar het is nu 2 keer gebeurd bij dr schoonouders, daar zou ik ook boos over zijn. Het is niet het ergste wat er kan gebeuren maar zonde is het wel.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers