Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Apr 2014 16:39

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik dacht m'n zoontje mooi voor €10,- naar de kapper te doen. Blijkt dat die kapper maar 1 coupe kan dus nu loopt m'n blondje dikkopje rond met een marokkanenkapsel. Zelfde categorie.
#teammaple🍁
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 14 Apr 2014 16:50

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Vraag me af, wat ik me moet voorstellen bij een marokkanenkapsel!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2014 16:51

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik denk dat dat zo'n blokkapsel is, heel kort aan de zijkanten en wat langer bovenop.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 14 Apr 2014 17:04

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Hmm dat zou wel eens kunnen ja, pompoen! Is een mooi voorbeeld van omgekeerde integratie :wink:
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 17:18

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Urban Naked schreef:Ik dacht m'n zoontje mooi voor €10,- naar de kapper te doen. Blijkt dat die kapper maar 1 coupe kan dus nu loopt m'n blondje dikkopje rond met een marokkanenkapsel. Zelfde categorie.

Geef dat kind gewoon zelf een schaar!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 14 Apr 2014 17:20

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Marokkanenkapsel :razz:

Ik zou denk ik trouwens ook niet blij zijn als mijn kind dr haar zou knippen. Maar dat is niet echt te wijten aan schoonouders toch? Kan overal in een moment van onoplettendheid gebeuren.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 17:24

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Urban, zoiets?

Afbeelding
<<

Anoniem121

Bericht 14 Apr 2014 17:28

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Eucalypta schreef:
Urban Naked schreef:Ik dacht m'n zoontje mooi voor €10,- naar de kapper te doen. Blijkt dat die kapper maar 1 coupe kan dus nu loopt m'n blondje dikkopje rond met een marokkanenkapsel. Zelfde categorie.

Geef dat kind gewoon zelf een schaar!


Waarschijnlijk 89 cent bij Action
<<

Anoniem123

Bericht 14 Apr 2014 17:39

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Steep schreef:Wat is er toch aan de hand met een paar hier? In het topic van IL90S ook al. Mag iemand ff balen? Of is het de bedoeling dat je lachend zegt jooooh het maakt me geen flikker uit dat je niet oplet en het haar van mijn kind nu verneukt is? Ja het is maar haar, maar goedendag zeg overdrijven is ook een vak, vooral die post van Euc slaat als een lul op een drumstel.


Nou idd. Word er allemaal niet gezelliger op met al die sarcastische berichten. Reageer dan niet als je het allemaal overdreven vind en als je reageert dan gewoon normaal.
En dan vind ik het niet uitmaken of het erger is geweest bij je eigen kind, liesje (?) baalt gewoon dat mag toch ook. Waarom dan zo stom erop reageren. Om jezelf leuker te maken hoef je het niet te doen.
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 17:46

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Balen mag. Zonde van het haar. Boos worden op schoonouders mag niet, kan gebeuren.

Dat is alles.
<<

Anoniem51

Bericht 14 Apr 2014 18:21

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Haha, ik zag laatst foto's van prinses Ariane van een paar jaar terug, zelfs die heeft de schaar een keer te pakken gekregen. Wat zeg ik, één keer, als ik het verhaal eromheen moet geloven zelfs twee keer. Het komt dus in de beste kringen voor. Gewoon foto van maken en bewaren voor later op d'r bruiloft.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Apr 2014 18:24

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Als Euc me niet voor was geweest, had ik 'em geplaatst.

Damn, wat maak ik dan een fouten als leerkracht, wanneer mijn schatjes weer eens op hun shirt tekenen, hun handen onder de inkt hebben of met een schaar een gat in hun trui poeren. Ik zou ontslagen moeten worden!

Fuck die haarlok.





Wie was deze anonieme baler eigenlijk? Ik herken haar mooie manier van typen helaas niet.
<<

Anoniem74

Bericht 14 Apr 2014 19:54

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Sjonge, voelt dat nu fijn? Even een natrap geven. Het is nu wel duidelijk lijkt me.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 20:17

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Jeetje Ig-Nore, je kunt ook alles zwaar opnemen.
<<

Anoniem83

Bericht 14 Apr 2014 20:24

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Mijn dochter loopt ook al anderhalve maand met een flinke pluk van maar 3 cm lang, in haar pony notabene. Ook in een momentje van onoplettendheid. Geen porum. Groeit wel weer aan.

Spuit elf. Ik weet het...
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 20:42

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik ben wel benieuwd naar het marrokanenkapsel trouwens Urban Naked!

En naar alle andere kindjes met verknipte kapsels :D
<<

Anoniem287

Bericht 14 Apr 2014 20:55

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 14 Apr 2014 20:56

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ja, die bedoelde ik Siamsa! Boefje is dat volgens mij, die Ariane :D
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 20:58

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Hahahaha wat leuk om te zien!
<<

Anoniem57

Bericht 14 Apr 2014 20:58

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik heb dat een keer bij mezelf gedaan, ik was zelfs een jaar of 6 geloof ik. Kan gebeuren, maar dan nog heeft mijn moeder echt wel wat tranen gelaten en ze was woest.

Er wordt door sommigen wel echt nasty gereageerd, en vooral van jou valt het me tegen exo, zo ken ik je niet.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Apr 2014 21:00

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Haha ja het is een beetje wat Pompoen zegt: zijkantjes erg kort en iets langer bovenop. Maar hoe hij het geknipt heeft staat echt totaal niet bij m'n zoon, want die heeft een vrij dikke kop en dat wordt nu nogal benadrukt :laughcry:
Voortaan doe ik het zelf wel weer.
#teammaple🍁
<<

Anoniem286

Bericht 14 Apr 2014 21:00

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik vind ook dat sommigen wat doordraven... Jammer!

Ontopic: vervelend, maar gelukkig groeit het weer aan. Hopelijk valt er nog wat van te maken bij de kapper, succes!
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 21:06

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Klinkt superhip Urban Naked! ;)
<<

Anoniem331

Bericht 14 Apr 2014 21:07

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik zal wel even showen.
Er bij bedenken dat ze net haar pony er bij had, en het haar tot over haar schouders had.

*knip* (woordgrapje)

Met een staart er in kon er ik tenminste nog iets van maken. Al zie je dan niet eens de plukken die echt tot op haar hoofd afgeknipt waren :laughcry:

*knip* (woordgrapje)

Echt, wat heb ik, en vooral mijn vriend zich er rot over gevoeld. Ze heeft op 3 plekken staan knippen. Voor de spiegel, in de douche, en op haar bed. De kapster heeft het eerste kwartier echt zitten denken hoe ze het het beste bij kon knippen.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem331 op 14 Apr 2014 21:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 21:10

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ohh Tangerine.. Ze kijkt er ook zo heerlijk bij..
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers