Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

<<

Anoniem74

Bericht 14 Apr 2014 12:07

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik heb het haar vd oudste een tijdje geleden zelf 'misknipt', dat is helemaal erg. Ik kreeg van iemand de opmerking dat de kapper het bovenop raar geknipt had haha

Oeps
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 14 Apr 2014 12:07

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Nou ik kan me anders best voorstellen dat je er even van baalt hoor! Natuurlijk het is maar haar. Gelukkig geen oor oid ;) Maar leuk is anders.
Als zoiets bij mijn ouders/schoonouders zou gebeuren zou mijn eerste gedacht ook zijn 'had je niet beter op kunnen letten?'
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 12:09

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

liesje schreef:
Eucalypta schreef:Belachelijk. Ik zou serieus mijn kinderen er niet meer naartoe brengen. Dat je niet briesend de deur uit bent gelopen.

Bij jou ouders zou zoiets natuurlijk nooit gebeuren, laat staan bij jezelf. Zo zie je maar weer dat je schoonouders compleet ongeschikt zijn om op te passen.

Haar haren nog wel. :nopompom: ik bedoel, het is niet alsof dat vanzelf weer aangroeit, dus ik snap echt dat je er kapot van bent. Ik zou ze eens flink de waarheid zeggen, en voorlopig echt niet meer laten oppassen. Wie weet wat er allemaal kan gebeuren. Dus gewoon lekker jouw ouders laten oppassen.



Ik was aan het werk en me man belde erover.

Nou zie je wat ervan komt, werkende moeders.
Kun je niet minder werken? Ik bedoel, leuk zo'n baan, maar als het ten koste gaat van de haren van je kinderen....
De volgende keer zijn het hun vingers.


Ik vind het een slappe smoes ook, ' ik lette even niet op', dat is gewoon geen optie, even niet opletten.

Zijn je schoonouders vaker laks?
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2014 12:09

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

TO laat account verwijderen :P.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 14 Apr 2014 12:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 12:10

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Carool schreef:Haha volgens mij knipt Elliot zelf ook nog regelmatig in haar haar :smile:

Ja het is jammer maar om het nou zo erg te vinden, ze hebben hele leuke petjes bij de h&m :ja:

Haha ja ik knip altijd zelf de dooie punten eraf als ik zie dat het gespleten is! :banaan:

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Apr 2014 12:11

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Cotton schreef:TO laat account verwijderd :P.


In dat geval: have a nice life.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem121

Bericht 14 Apr 2014 12:23

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Cotton schreef:TO laat account verwijderen :P.


Iemand wegpesten is hier volgens mij nog nooit zo snel gegaan :palm:
<<

Anoniem331

Bericht 14 Apr 2014 12:30

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Nah? Hè? Wat? Ben je nu weg?

Mijn dochter heeft dat ook eens gedaan, haar vader had de schaar laten slingeren. Wij waren in de veronderstelling dat ze lag te slapen. Niet waar dus.
Het heeft alles bij elkaar anderhalf jaar geduurd voordat er weer wat model in zat.
Natuurlijk ben je er sneu van als het gebeurt, maar je kunt niet verwachten dat men overal met de neus boven op zit.
Ik denk dat je schoonmoeder zich er erg rot onder voelt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Apr 2014 12:31

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Wegpesten? De meeste mensen begrijpen dat ze boos is en er zijn er een paar die het overdreven vinden, als dat al wegpesten is dan was het forum intussen allang leeggelopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem121

Bericht 14 Apr 2014 12:37

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Susan schreef:Wegpesten? De meeste mensen begrijpen dat ze boos is en er zijn er een paar die het overdreven vinden, als dat al wegpesten is dan was het forum intussen allang leeggelopen.


Het was meer sarcastisch bedoeld dat ze zich wel heel snel laat kennen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Apr 2014 12:42

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Oh oké, dan zijn we het eens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem275

Bericht 14 Apr 2014 12:58

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik ben het ermee eens dat er ergere dingen zijn en dat zoiets kan gebeuren, maar ze mag er toch wel van balen?!
Mijn jongste is bij mijn ouders een keer van tafel gevallen en hierbij was ook mijn eerste gedachte 'hoe kon je dit laten gebeuren', maar mijn moeder voelde zich al schuldig genoeg en ik heb dan ook niets hierover tegen haar gezegd.

TO zegt dat dit haar eerste reactie was, ze wilde het even kwijt en dat snap ik best. Ik zou niet mijn account laten verwijderen, maar wel dit topic.
Ik zou zelf geen topic openen over zoiets, maar de reacties die ze krijgt zijn ook wel overdreven en kinderachtig.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 13:10

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Maar bubble, iedereen die reageert geeft aan te begrijpen dat TO ervan baalt. Alleen vinden de meesten (waaronder ik) het een beetje overdreven dat ze er zo boos om is.

♥♥
<<

Anoniem74

Bericht 14 Apr 2014 13:18

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Elliot schreef:Maar bubble, iedereen die reageert geeft aan te begrijpen dat TO ervan baalt. Alleen vinden de meesten (waaronder ik) het een beetje overdreven dat ze er zo boos om is.



Zeker niet iedereen...



En een post als die van eucalypta slaat natuurlijk ook nergens op. Gewoon weer even lekker de boel opstoken. Zeg dan gewoon wat je er echt van vindt.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Apr 2014 13:24

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik snap ook dat je ervan baalt.

Maar ik snap ook dat andere mensen er luchtiger over kunnen denken, prima toch, alleen jammer dat sommige mensen dat dat weer op een rare manier moeten zeggen. Zeg dan niks.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Apr 2014 13:50

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Wat is er toch aan de hand met een paar hier? In het topic van IL90S ook al. Mag iemand ff balen? Of is het de bedoeling dat je lachend zegt jooooh het maakt me geen flikker uit dat je niet oplet en het haar van mijn kind nu verneukt is? Ja het is maar haar, maar goedendag zeg overdrijven is ook een vak, vooral die post van Euc slaat als een lul op een drumstel.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Apr 2014 15:50

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik snap best dat je baalt, ik baalde ook toen Ezra een pluk had afgeknipt, want dat was ook precies aan de voorkant dus dat zag je ook wel. Ik zou alleen niet zo kwaad worden, zoiets gebeurt al als je een paar seconden niet kijkt. Het is niet dat die grootouders totaal onverantwoordelijke mensen zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 14 Apr 2014 15:56

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Eucalypta: you made my day.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Apr 2014 15:58

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Nee niet zo kwaad idd. Maar ik zou wel zoiets hebben van potver, alweer?!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 16:00

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Zelfs ik snap dat je baalt hoor. Maar het punt is: dat soort dingen gebeuren, of je nu oplet of niet. Dus het is niet de schuld van je schoonouders.

Mijn dochter heeft ooit eens in een week tijd haar trui (x2) haar haar, haar beddengoed en haar opbergnet voor speelgoed kapot geknipt. Tja. Dat gebeurt.
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 16:02

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Steep schreef:Nee niet zo kwaad idd. Maar ik zou wel zoiets hebben van potver, alweer?!

Echt? Zit jij er altijd naast als je kind, ouder dan 3, een schaar heeft? Jij loopt nooit even naar de keuken, naar het toilet, zit op je telefoon te spelen of iets anders?

Ik zou als schoonouders kwaad zijn: voed dat kind in godsnaam op zodat het weet dat je niet je haren knipt.

Net zo onredelijk toch?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Apr 2014 16:09

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Eucalypta schreef:
Steep schreef:Nee niet zo kwaad idd. Maar ik zou wel zoiets hebben van potver, alweer?!

Echt? Zit jij er altijd naast als je kind, ouder dan 3, een schaar heeft? Jij loopt nooit even naar de keuken, naar het toilet, zit op je telefoon te spelen of iets anders?

Ik zou als schoonouders kwaad zijn: voed dat kind in godsnaam op zodat het weet dat je niet je haren knipt.

Net zo onredelijk toch?


Ja ik laat hem niet alleen met een schaar zolang hij niet weet hoe hij er mee om moet gaan als ik er niet ben. Vreemd he met een baby en een hond in huis waar hij weleens in kan knippen of prikken.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 16:14

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Een kind ouder dan drie zeg ik ook. En met een kinderschaar richt je geen enorme schade aan. Ik snap dat je een kind van 2 niet alleen laat met een schaar, maar zelfs dan kijk je weleens de andere kant op en dan is er zomaar een pluk af hoor.

Mijn zoon knipte waar ik naast zat een flinke snee in zijn vinger. Met mijn neus er bovenop zat ik.

Sindsdien mag ik van mijn man niet meer alleen thuisblijven met de kinderen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Apr 2014 16:21

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

God wat doe je flauw Euc. Ik zeg ook nergens dat het niet zo gebeurd is, dat begrijp ik heus wel. Maar nee ook als hij straks 3 is blijft hij niet alleen met een kinderschaar, ik heb geen klein hondje dat alleen oppervlakkige schade aanrichten en ik vertrouw mijn hond echt wel, maar Ruben kan een echte etter zijn en dan kan ik niet voorspellen wat mijn hond doet.. De potloden e.d. staan ook in een kast (maar dat is meer omdat hij vind dat er ook op de muur getekend mag worden haha).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 16:30

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Nou dat is prima, maar dan moet je dus niet iemand anders laten oppassen, want de kans zit erin dat die er anders over denken en dat er dan dus een stukje haar af gaat.

Zo'n ramp is dat toch niet? Categorie: kut, maar shit happens.....

Of ik ben te makkelijk hoor, maar ik heb dan ook de fase van ondergetekende muren, badkamerkastjes, beddengoed, en kapotgeknipte spullen en haren wel gehad.

Die van mij raken nu gewoon alles kwijt, ik ben blij als ik een dag een volle tas mee naar huis krijg. Vorige week kreeg ik een kind met een grote schaafwond op zijn hoofd (stoeien), met een lege tas (alles vergeten, te druk met stoeien) kapotte broek (want stoeien) thuis. En de ander met een kapotte broek (ook stoeien) en een beker van een ander kind (niet opgelet, ook roze) en kapotte schoenen (6 weken oud :( ) thuis.

Dus tja. Dat hoort er een beetje bij. Ik heb laatst zelf het haar van zoonlief moeten verknippen omdat hij er kneedgum in had gestopt..... Was er niet uit te krijgen
Hele hap uit z'n haar.

Even balen, al het bovenstaande, en dan weer door. (En ondertussen proberen op te voeden uiteraard)
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers