Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 14 Apr 2014 08:43

Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Hoor net op de radio dat er in Italië een vrouw zwanger is van een tweeling van iemand anders. Er waren in de kliniek 3 terugplaatsingen op 1 dag en blijkbaar is er iets verwisseld. Ze kwamen er met 12w zwangerschap achter (vraag me af hoe?!). Of de vrouw de kindjes wilt houden was nog niet bekend.

Jeetje...het zal je gebeuren! Of je bent de biologische ouders van de 2ling en iemand anders loopt met je kinderen rond. Bij hun zal de terugplaatsing wel niet zijn aangeslagen (noem je dat zo?), er werd niks gezegd over dat ze elkaars kinderen droegen.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Apr 2014 08:47

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Ja hoorde het op de tv al. Best bizar. In Rotterdam vroegen ze bij IUI (ik weet het, het is iets anders) of mijn man meneer M van .... is, voordat ze begonnen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 14 Apr 2014 08:49

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Ik las dat het bij een genetische test aan het licht was gekomen dat hun genetische profielen niet overeenkwamen. Heftige situatie lijkt me. Je bent zwanger, maar toch zijn het eigenlijk niet jouw kinderen...
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 14 Apr 2014 08:50

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Haha mijn grootste angst :-p.
Maar nooit echt bang voor geweest. En gelukkig lijken mijn meiden wel op ons ;-).
Afbeelding
<<

Anoniem130

Bericht 14 Apr 2014 09:05

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Vind het wel weer typisch dat dit precies in Italië gebeurd is, haha.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Apr 2014 09:14

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Maar er is niet tegelijkertijd iemand zwanger van haar kind(eren)? Dus als zij besluit om ze af te staan aan de biologische ouders dan moet ze gewoon die zwangerschap uitdragen en dan blijft zij vervolgens met lege handen achter?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 14 Apr 2014 09:31

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Bij ons riepen ze heel vaak de naam, maar - stel, het is vanaf het begin al omgewisseld kan je het nooit weten. Julian lijkt op ons, maar hét is in theorie mogelijk.
<<

ChiQ

Bericht 14 Apr 2014 09:31

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Le Chat Noir schreef:Haha mijn grootste angst :-p.
Maar nooit echt bang voor geweest. En gelukkig lijken mijn meiden wel op ons ;-).


Offtopic, maar hoe is het met jullie?
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 15 Apr 2014 11:21

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Met ons gaat het heel goed :-D. Meisjes zijn nu 10 wk en daarvan 7 wk thuis. Groeien als kool en t zijn tevreden baby's. Ik ben superblij om eindelijk mama te zijn. Ben enorm verliefd op ze. Af en toe is t even druk, maar je wordt er handig in. Ze krijgen om de 3,5 a 4 uur een fles. s Nachts/ avond zit er wat langer tussen maar dat is nog even zoeken naar ritme.
Hoe gaat t met jullie?
Afbeelding
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 16 Apr 2014 00:03

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Wat fijn om te lezen LCN! Het is jullie ook echt gegund na al die jaren :D

*sorry voor het offtopic*
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 16 Apr 2014 18:25

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Ik hoorde het inderdaad heftig!
Wat super lcn dat het zo goed gaat.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 19:41

Re: Verkeerde tweeling teruggeplaatst in Italie

Ik las het gisteren. Wat ontzettend heftig en slordig. Wat een schok krijg je dan als 'ouders' zijnde..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers