Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


's Nachts zindelijk

<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Apr 2014 19:21

Re: 's Nachts zindelijk

Hier ook een zoon die nog geregeld in bed plast.
Hier werkt het wel om hem voordat ik ga slapen nog te laten plassen. Anders heeft hij soms rond 1/2 uur een nat bed. Meestal op avonden dat hij in bad is geweest. Andere nachten gaat het wel goed.

En als ik hem laat plassen gaat het ook altijd goed. Het is soms wel lastig om hem wakker te krijgen, maar hij gaat erna wel snel weer slapen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 15 Apr 2014 02:41

Re: 's Nachts zindelijk

Een plaswekker krijg je niet als je kind 5 is. Daarvoor moet het geloof ik minimaal 6 of zelfs 7 zijn en dan krijg je het vergoed.

Onze oudste is nu 7 en heeft lang in haar bed geplast. Ze is nu zo goed als droog gelukkig, heel af en toe (zeg 1x per 2-3 maanden) nog eens een ongelukje. Meer door bijv. spanningen enzo.

Wij hebben haar trouwens droog gekregen door elke avond voor wij gingen slapen haar te laten plassen. Eerst 3 dagen om 12 uur bijv. Als ze toen droog bleef die nachten, haar wakker maken om 23.45. Als ze dat volhield weer een kwartier eraf.. Zodat je met kleine stapjes de nachten langer maakt. Heeft heel goed geholpen.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 15 Apr 2014 06:47

Re: 's Nachts zindelijk

Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd rond 7 jaar.
Mijn zoon is net pas 's nachts zindelijk. Hij is nu bijna 5,5 jaar.

Een paar weken eerder heeft hij zelf aangegeven zonder luier te willen slapen maar helaas was om 22u zijn bed al nat en was hij er niet eens wakker van geworden.
Vorige week hield hij zijn luiers opeens droog en van de een op de andere dag was hij zindelijk. Nu gaat het al die tijd al goed.
<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 19:12

Bericht 15 Apr 2014 13:11

Re: 's Nachts zindelijk

Balloon, wat goed! Misschien moeten ze er ook gewoon aan toe zijn. Mijn andere twee kinderen waren voor hun derde ook al snachts zindelijk, dus daar ga je dan ook snel mee vergelijken.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers