Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

<<

Anoniem187

Bericht 12 Apr 2014 21:43

Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Vroeger of nu..
Ik realiseerde me vanmiddag dat ik eigenlijk nog nooit een klasgenootje, vriendin of vriend heb verloren aan 'de dood'. Wel een collega die toen 6 jaar ouder was, dat vond ik al erg dichtbij komen.
Volgens mij hebben best wel veel mensen wel iemand van hun leeftijd ooit verloren..
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Apr 2014 21:46

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een paar jaar terug een ex-klasgenoot van een jaar ouder. Die is verongelukt.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 12 Apr 2014 21:47

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Nee gelukkig niet. Als ik wel eens verhalen van andere hoor realiseer ik mij dat het gelukkig nog nooit heb hoeven meemaken.
Ik ben in heel mijn leven pas op 5 begrafenissen/crematies geweest, mijn overgrootopa en -oma, opa, oma en opa, en allemaal op leeftijd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 12 Apr 2014 21:49

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen ik net bij mijn vorige werk was begonnen had mijn collega, toen een jaar of 22, zelfmoord gepleegd. Überhaupt de enige die ik gekend heb die zelfmoord heeft gekend. Maar ook de enige die overleden is op zo'n jonge leeftijd die ik persoonlijk aardig kende.

Lijkt me heel heftig om jonge mensen te verliezen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Apr 2014 21:50

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een aantal jaar geleden is een oud klasgenoot van de basisschool overleden bij een ongeluk.
Ik had toen al jaren geen contact meer met hem, maar toch deed het me wel wat.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Apr 2014 21:51

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Niet van precies dezelfde leeftijd, maar wel van mijn zusjes leeftijd toen. Een meisje van een jaar of 9, doodgereden op e fiets, een jongen van toen 16, overleden aan leukemie, en een meisje van toen 15, ook overleden bij een verkeersongeluk. En in haar kleuterklas nog een meisje van 5 aan leukemie.

In mijn klas van de middelbare school valt op dat veel mensen al 1 ouder verloren hebben. Echt een stuk of 6 van ons in de afgelopen jaren. Vind ik ook wel bizar!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem50

Bericht 12 Apr 2014 21:51

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ik was 15 jaar oud toen we een klasgenoot verloren. Hij zat tijdens oud en nieuw in een boom en viel eruit. Doodsoorzaak een hartaanval. Een vriend van de familie kwam binnen en zei:"Marley, weet je al dat *** dood is?" Nee, en bedankt. Gelukkig nieuwjaar.
<<

Anoniem287

Bericht 12 Apr 2014 22:06

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een jongen uit de kerk waar wij naartoe gingen. Hij was even oud als ik en we zaten al van kleins af aan bij elkaar in de groep van de kindernevendienst en daarna hadden we ook catechisatie samen. Hij was gestorven hartfalen toen hij aan het zwemmen was. Ik las het in een brief van de kerk die in de brievenbus zat toen we terugkwamen van vakantie. Hij was inmiddels ook al begraven. Dat vond ik wel echt heel naar. Ineens was hij er nooit meer bij met catechisatie. Echt een vrolijke en lieve jongen was het. Hij was 16 jaar geloof ik, toen hij overleed.
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 12 Apr 2014 23:15, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Anoniem75

Bericht 12 Apr 2014 22:06

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen ik 16/17 was overleed er een meisje dat bij mij in de klas zat. Ze had zelfmoord gepleegd dmv ophanging. Dat heeft toen wel diepe indruk gemaakt en nog steeds denk ik er wel eens aan. De dag ervoor waren we samen op een feestje van een andere klasgenoot en toen maakte ze nog een grapje over zelfdoding. Het was echt zo wierd toen de volgende dag de telefoon ging en een vriendin van mij dat vertelde dat ze dood was.

En op de basisschool een of twee klassen lager is er een jongen overleden toen hij van een stapelbed viel. Ik geloof dat hij een jaar of 9-10 was.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Apr 2014 22:11

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ja, helaas wel...
Bijna een jaar geleden onze beste vriendin (van februari 1982) aan hartfalen.
Verder niemand dacht ik.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:20

Bericht 12 Apr 2014 22:12

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Van mijn 1-2 Mavo klas zijn er inmiddels al 3 overleden.
Een van hen was een goede vriendin van mij, zij is verongelukt. Daarnaast nog twee jongens; een heeft zelfmoord gepleegd en de andere is overleden aan de gevolgen van zijn drugsverslaving.

Alleen met mijn vriendin had ik toen nog veel contact met de jongens niet echt meer al kwam ik ze soms nog wel eens tegen in de stad of bij feesten.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Anoniem130

Bericht 12 Apr 2014 22:33

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een paar jaar geleden begrafenis gehad van een jongen waar ik vroeger jarenlang mee geathletiekt had. Non hodgkin lymfoom.

En toen ik op de basisschool zat begrafenis van een jongen uit het dorp die zelfmoord gepleegs had. Echt heel indrukwekkend. Leek altijd zo'n perfect gelukkig gezin met sportieve, slimme, mooie jongens die altijd met hun vader gingen fietsen. :(
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Apr 2014 22:35

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ja, mijn ex vriend. Die is (in mei alweer 9 jaar geleden) verongelukt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Apr 2014 22:40

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ja, meerdere vrienden, klasgenoten en kennissen van mijn leeftijd. Door ziekte, ongelukken, zelfmoorden en moord. Heb meer begrafenissen van jonge mensen gehad dan van ouderen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Apr 2014 22:48

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ik ook meerdere. Zelfmoord, kanker, auto-ongeluk, anorexia, echt heel erg.
<<

Anoniem99

Bericht 12 Apr 2014 22:58

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Van mijn eindexamenklas zijn er al 5 overleden. Zag vandaag de klassenfoto weer en het blijft bizar.
<<

Combimagnetron

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 06 Okt 2013 20:12

Bericht 12 Apr 2014 23:08

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een vriend/klasgenoot van mijn broer die vaak bij ons kwam hij had kanker. Nog een andere vriend van mijn broer overleed aan overdosis (niet gepland).

Vriendin van mijn zus die ook vaak bij ons kwam aan kanker.

Een nichtje van mij, zij is 25 geworden en leed aan hartfalen.

De vriend van een nichtje van mij is 2 jaar geleden verongelukt.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 12 Apr 2014 23:12

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Lejow schreef:Ja, mijn ex vriend. Die is (in mei alweer 9 jaar geleden) verongelukt.


Is dat al zo lang geleden joh? Kan me nog zo goed herinneren dat je dat postte op het forum.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Apr 2014 23:13

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen ik 15 jaar was. Was er een meisje op school van 14 die overleden was. Aan het hart.
5 jaar geleden hier een jongen uit het dorp verongelukt.
Beide kon ik niet heel goed maar heeft mij wel erg geraakt.

Een vriendin van mij is ziek (kanker) en dat gaat niet zo goed.
2014 2016
<<

Anoniem152

Bericht 12 Apr 2014 23:14

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen ik 15 was is een klasgenoot van mij verongelukt. Weet nog heel goed dat hij een gedenkhoekje in de aula had.

In 2003 is een oud-klasgenoot van de middelbare school overleden aan kanker. De jongen op wie ik 4 jaar lang een crush heb gehad.

Ook in 2003 is een klasgenootje van de basisschool overleden: hartfalen.
<<

Anoniem108

Bericht 12 Apr 2014 23:20

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een voormalig klasgenootje toen ik 14 jr. was (zelfmoord) en vorige maand mijn eerste grote liefde (zelfmoord); hoewel hij wel een aantal jaren ouder was dan ik.
<<

Anoniem124

Bericht 12 Apr 2014 23:38

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen we 16 waren is een vriendin verongelukt met haar scooter. Die had ze 1 dag eerde gekregen voor haar 16e verjaardag. Het gebeurde om de hoek van school net na de zomervakantie.

3 jaar geleden een vriend heel plotseling aan een maagbloeding. Eerder die week was hij nog langs geweest en z'n handschoenen vergeten. Die heb ik nog steeds, kan ze niet weg doen.

Meisje op de middelbare school is gestikt toen ze moest spugen in haar slaap.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Apr 2014 23:45

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen ik in groep 3 zat heb ik een klasgenootje begraven. Overleden aan leukemie. Ik kan mij nog heel goed herinneren hoe ze in groep 2 in de klas zat met opgezetten klieren in de nek en dat ze daar grapjes over maakte. Maar ook dat we met iedereen waarmee ze in groep 2 zat naar de uitvaart zijn geweest. Dat wij als klasgenoten de bloemen naar de auto mochten dragen en voor in de kerk stonden te kijken wie wel en wie geen knuffeltje in het boeket had zitten.

Best bijzonder nu ik terug kijk hoeveel indruk dat toch op mij heef gemaakt.

Op het CIOS is er een medestudent verongelukt tijdens een ski-stage. Ik had verder niks met hem, maar toch komt het dichtbij.
Twee jaar geleden heeft er iemand van de studentenvereniging zelfmoord gepleegd. Hij was wel 7 jaar jonger ( nieuwe aanwas terwijl ik op het punt stond te vertrekken), toch heeft dat ook op een grote groep oudere leden een behoorlijke impact gehad dat we daar op de condoleance van de vereniging stonden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 13 Apr 2014 00:36

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen ik in groep 3 zat mijn beste vriendinnetje waar ik altijd mee speelde. Ze had hersenvliesontsteking en binnen drie dagen was ze dood. Als kind van zes kon ik daar niet goed plaatsen. Ik zag wel dat alle moeders stonden te huilen op het schoolplein, dus ik had het gevoel dat er iets heel ergs was, maar ik kon het niet echt begrijpen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Apr 2014 00:40

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Bah wat een heftige verhalen allemaal :( Een klasgenootje van de basisschool is verongelukt toen we een jaar of 15/16 waren. In de eerste waren we vriendinnen, maar ik ging naar een andere klas en toen is dat verwaterd. Toch schrok ik erg van het bericht. Verder geen mensen van mijn leeftijd verloren, wel genoeg andere mensen trouwens.

Toen ik in de 5e zat, zijn er trouwens wel bizar veel familieleden van jaargenoten overleden. Sowieso mijn broertje en verder wel vier vaders ofzo, heel heftig was dat.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers