Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 13 Apr 2014 23:49

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een jaar geleden is een oud-klasgenoot (toen 27) overleden door een auto ongeluk. Echt heftig..

En een :hug: voor iedereen!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem86

Bericht 13 Apr 2014 23:52

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een jaar of zes geleden is een goede kennis overleden bij een eenzijdig brommer ongeluk. Het vreemde was dat ik de nacht van het ongeluk over hem gedroomd had en hem op Hyves ging opzoeken en het toen las, heel sneu.
<<

Anoniem173

Bericht 14 Apr 2014 01:31

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Mijn eerste vriendje / later gewone vriend aan een longembolie op z'n 21e, dat heeft echt veel indruk gemaakt. Echt van dag 1 op 2 gewoon overleden. Niet te bevatten.
Meisje van 12 uit m'n dansgroep destijds aan een hersentumor maar die kende ik niet zo goed.

Heftige verhalen hier idd
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Apr 2014 07:03

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Paar jaar geleden een studiegenootje, hartproblemen die nog niet eerder aan het licht gekomen waren.

Een ander studiegenootje van me had een behoorlijk foute vriendengroep van thuis uit. Mensen die met een flinke slok op alsnog achter het stuur kropen. Zij is gedurende onze studie 7 (!!!) van die vrienden verloren aan verkeersongelukken, zo bizar. Ik kan me niet eens voorstellen hoe zij zich daarbij moest voelen...
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem 146

Bericht 14 Apr 2014 08:16

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ik word gewoon angstig van alle verhalen. :snik:

Ik ben mijn broer verloren door een ongeluk.
En een jaar nadien een goede kennis aan zelfmoord.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 14 Apr 2014 08:24

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Toen ik 18 was is mijn nicht aan hersenvliesontsteking overleden zij was zelf 19 . Ik was met haar ook bevriend, zaten op dezelfde opleiding en in dezelfde klas.
Afbeelding
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 14 Apr 2014 08:58

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Mijn beste vriend en een klasgenootje.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Apr 2014 12:06

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Een vriendin heeft zelfmoord gepleegd toen ik 17 was.

En een jongen die van school was gegaan om te werken in overleden bij een bedrijfsongeluk :(
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem35

Bericht 14 Apr 2014 12:11

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Twee vrienden van mij aan kanker, 1 toen ik 19 was en de ander toen ik 20 was, beiden al jaren ziek geweest, en genezen verklaard en weer ziek geworden, een klasgenootje, ook aan kanker. En een goede vriend die is verongelukt een jaar of 2 geleden. En een neef die ietsje ouder was dan ik, ook aan kanker.
<<

Anoniem40

Bericht 14 Apr 2014 12:22

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Echt heftig jullie verhalen! Bij mij is er 2 keer iemand van mijn leeftijd uit hetzelfde dorp overleden, maar dat kwam niet heel dichtbij, omdat ik niet met zo omging. De ene toen ik 11 was en dat jongetje was 10 en had kanker. De andere toen ik een jaar of 14 was en die jongen was iets ouder en had een scooterongeluk.
Zo raar om te lezen dat er klassen zijn waarvan er nu al 5 overleden zijn en anderen nooit. Ik vind begraafplaatsen ook altijd heel indrukwekkend en loop op vreemde begraafplaatsen ook vaak een rondje. En dat terwijl ik bij het graf van mijn opa en oma nog nooit geweest ben (behalve bij de begrafenis natuurlijk), daar heb ik helemaal niks mee.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 12:39

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ik open nooit meer een topic als dit.
Gisteravond heeft een vriend waarmee ik van mn 14e tot 20e mee omgegaan bent zelfmoord gepleegt. Ben er echt ondersteboven van. En als ik me al zo voel, hoe moeten zijn familie en vrienden zich wel niet voelen? Pffff :snik:
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 12:42

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Sterre schreef:Wow Serendipity, ik vroeg me vandaag precies hetzelfde af n.a.v. het overlijden van dezelfde persoon als die jij noemt. Het zusje van mijn vriend kende hem goed en is gisteren naar zijn crematie geweest. Ik weet dat jij uit dezelfde omgeving komt als waar de familie van mijn vriend woont. Super verdrietig :(



Dat is toevallig! Ken ik jouw vriend en zijn zusje? Ik ken echt ontzettend veel mensen hier uit de buurt.
Mijn facebook wordt nog steeds overspoelt met berichten rondom het overlijden van M. Crematie was ook waanzinnig mooi geweest heb ik begrepen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2014 12:59

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Dopje schreef:Mijn vriend, 26-2 jl. Hartstilstand. Hij was 2,5 jaar jonger dan ik. Verder nog nooit iemand.


Wat heftig hee Dopje! Zo maar out of the blue?
Mijn man is vorig jaar juni overleden dus ik weet helaas een beetje waar je mee rond loopt.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2014 13:03

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Serendipity schreef:Ik open nooit meer een topic als dit.
Gisteravond heeft een vriend waarmee ik van mn 14e tot 20e mee omgegaan bent zelfmoord gepleegt. Ben er echt ondersteboven van. En als ik me al zo voel, hoe moeten zijn familie en vrienden zich wel niet voelen? Pffff :snik:


He bah, net nu je dit topic geopend hebt! Sterkte!
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 13:05

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Daarom open ik ook nooit meer topics over de dood. Gaat niet goed blijkbaar..
<<

Scampi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 07 Mrt 2014 17:33

Bericht 14 Apr 2014 14:32

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Wat een heftige verhalen zeg.
Ik ben een klasgenootje verloren aan kanker, hij was nog maar 12.
En een hele goede vriendin van mijn zus die ook heel regelmatig bij ons thuis kwam, die is gevallen en heeft haar nek gebroken. Ik denk dat zij rond de 24 was en ik dan 22.
Mijn zus heeft nog altijd het laatste smsje van haar bewaard in haar telefoon.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 16:25

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Dankjewel trouwens Pompoen voor je sterkte wensen. Lief van je!
<<

Anoniem123

Bericht 14 Apr 2014 18:20

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Mijn vriendinnetje is overleden aan een verkeersongeluk toen we beide 10 waren. We hadden die middag afgesproken bij een ander vriendinnetje en ze kwam er niet aan :( Ik denk nog vaak aan haar, hoe zou ze zijn geworden? Ze wou graag kok worden, zou ze dat ook daadwerkelijk geworden zijn etc etc.

En een paar jaar geleden heeft een vriendin zelf rust gezocht. Daar heb ik het nog steeds moeilijk mee want ik mis haar enorm.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Apr 2014 12:04

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Ja, dat lijkt me inderdaad raar SarahKey.. Dat je nooit weet hoe ze geworden zal zijn als je 'later groot bent'.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Apr 2014 12:37

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Te veel Te vaak.... :(

Op 14 jarige leeftijd oud klasgenootje
Datzelfde jaar zus van een oud klasgenoot
Jaar later meisje van school
17 jarige leeftijd hele goeie vriendin
22 jarige leeftijd mijn achterneefje
Datzelfde jaar een stampmaatje (kende ik van leuke feestjes)
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 15 Apr 2014 14:08

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Jeetje Serendipity, wat k*t zeg! Sterkte ermee!

Toen ik in groep 3 zat overleed er een meisje uit mijn groep. Op die leeftijd kregen we het nog niet heel erg mee. We waren wel verdrietig dat het meisje nooit meer in onze klas zou komen en we zijn naar haar begrafenis geweest, maar waren nog te jong om het echt te merken.
Toen ik op de middelbare school zat en er een meisje uit onze klas verongelukte had dat een veel grotere impact.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 15 Apr 2014 16:29

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Vorig jaar mijn beste vriendin, ze is bijna 2 jaar ziek geweest en heeft de strijd helaas verloren.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Apr 2014 17:15

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Wat een verdrietige verhalen staan ertussen!

4 jaar geleden is een oud klasgenoot van mij, tevens beste vriend van de vriend van mijn zusje, overleden. Hij is vermoord. Dat vond ik toen ook erg heftig, ook al waren we niet erg close of iets. Mijn zwager heeft er nog steeds erg veel verdriet van, wat er gebeurd is nog steeds niet te bevatten, vooral voor hem.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Apr 2014 17:55

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Twee mensen van wie ik heel goed weet wie ze waren (vrienden en/of familie ken ik goed), maar echt kennen is een groot woord.
Jongen is overreden door een vrachtwagen en meisje gestorven nadat ze longontsteking kreeg terwijl ze Pfeiffer had. Van beide is dat nu zo'n 11 jaar geleden.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 15 Apr 2014 19:06

Re: Ben jij al eens iemand van jouw leeftijd verloren?

Serendipity, veel sterkte! Lijkt me erg heftig, ook al heb je nu minder/geen contact meer.

Bij mijn zijn er 2 klasgenoten overleden, 1 door een ziekte, de ander door een ongeluk.
In mijn vriendengroep zijn er 2 vrienden die een van hun ouders zijn verloren (kanker en hartfalen). Dat vond ik ook erg heftig, dan besef je ook maar weer dat jouw ouders er ook niet meer kunnen zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers