Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Online kraamkalender

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 12 Apr 2014 18:08

Online kraamkalender

Ik hoorde hier vanmiddag voor het eerst over en het lijkt mij eigenlijk wel makkelijk; je kraamvisite online een afspraak in laten plannen, geen dubbele afspraken en de rusttijden kun je zelf blokkeren.

Wie heeft er ervaring mee?
<<

ChiQ

Bericht 12 Apr 2014 18:09

Re: Online kraamkalender

Handig, ik zou het doen.
<<

Anoniem106

Bericht 12 Apr 2014 19:05

Re: Online kraamkalender

Als je er zelf ook dagen in kunt aangeven die je vrij wilt houden, dus tijd voor je eigen gezin plannen, dan zou het me wel handig lijken.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 12 Apr 2014 19:17

Re: Online kraamkalender

Dat is inderdaad een optie Lintje.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Apr 2014 20:15

Re: Online kraamkalender

Ik vind het ook wel handig, alleen wel onpersoonlijk.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 12 Apr 2014 20:19

Re: Online kraamkalender

Ja, dat is ook een beetje mijn bezwaar al is het voor sommige mensen die niet van (lange) telefoongesprekken houden een uitkomst. Zat te denken aan 2 regels; 1e dan om te bellen voor een bezoekje, 2e met een linkje naar de agenda.
Zo kan iedereen zelf kiezen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Apr 2014 20:24

Re: Online kraamkalender

Ja precies, dat is wel weer zo. Maar moet je het dan nog bevestigen als iemand een tijd reserveert?
Ik kan me namelijk voorstellen dat je soms gewoon geen zin hebt om op een bepaalde dag iemand te zien omdat je er niet zoveel mee hebt en bijv al een paar drukke dagen hebt gehad. Dan staat die tijd wel open voor iemand waar je wel zin in hebt omdat je weet dat het gezellig wordt.

Aan de telefoon kun je dan zeggen, nee die dag komt me niet zo goed uit, maar je kunt ... Wel langs komen.

Dan kun je wat makkelijker onderscheid maken tussen bepaalde personen. Maar weet niet of dat iets is waar je misschien rekening mee wil houden. Of dat dadelijk de buurvrouw van je ouders langs wil komen op deze manier haha. Zit je wellicht ook niet op te wachten.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 12 Apr 2014 20:30

Re: Online kraamkalender

Ik had wel ergens gelezen dat je moest bevestigen geloof ik. Maar de dagen of tijden dat je niemand wilt zien kun je dus ook zelf blokkeren zodat een ander al geen afspraak op die dag(en) kan maken.
Ook de telefonische afspraken kun je zelf verwerken.

Van mij mag iedereen langs komen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
Ik verwacht niet zoveel visite te krijgen maar misschien worden we er compleet door verrast.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 12 Apr 2014 20:44

Re: Online kraamkalender

Nee ik zou dit niks vinden. Handig zal t best zijn. Maar ik vind dat kraambezoek tegenwoordig steeds onpersoonlijker word.
En dat vind ik dit dus ook. Wat is er mis met een simpel (persoonlijk) telefoontje plegen?
Maar ik vind een kraamfeest ook niks.
Dus misschien ben ik gewoon ouderwets haha
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 13 Apr 2014 00:00

Re: Online kraamkalender

Ik zeg ideaal!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem113

Bericht 13 Apr 2014 07:07

Re: Online kraamkalender

Als iedereen online is dan is het wel een goede optie. Mijn oma's en sommige familieleden zijn niet zo digitaal aangelegd dus dat zou het lastig maken.

Wij hadden een normale schoolagenda naast de telefoon liggen en schreven daar het bezoek in op. Ook werden veel afspraken via whatsapp gemaakt.
<<

Patsy

Bericht 13 Apr 2014 07:44

Re: Online kraamkalender

Ik vind het erg onpersoonlijk, ik zou er dan ook geen gebruik van maken.
<<

ChiQ

Bericht 13 Apr 2014 08:38

Re: Online kraamkalender

Wij kregen alleen whatsapjes: 'wanneer kunnen we langskomen..' Wat is het verschil? Bellen doen veel mensen niet meer hoor..soms kan je geeneens opnemen, moet je terugbellen.
<<

Anoniem123

Bericht 13 Apr 2014 09:27

Re: Online kraamkalender

Ik zou het niet doen, vind het ook onpersoonlijk. Mensen belden even, of via facebook of een smsje. Dat bellen duurde dan echt geen uren.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers