Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hand-, voet- en mondziekte.

<<

anoniem196

Bericht 12 Apr 2014 07:39

Hand-, voet- en mondziekte.

Welke kindjes hebben dit ook gehad? En waren ze er erg ziek van?

Vriendin van mij is dinsdag hier geweest. Op haar kdv heerst het. En donderdag kregen haar kindjes het.
Vanacht werd E. wakker met 38.6. zetpil gegeven maar hielp amper. Ze bleef heel warm en duurde 1,5 uur voor dat ze weer sliep.
En heeft nu één blaasje in haar mondje.
<<

Anoniem97

Bericht 12 Apr 2014 07:41

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

Ja hier allebei een keer, behalve koorts hebben ze er nauwelijks last van gehad gelukkig.
<<

Anoniem133

Bericht 12 Apr 2014 08:00

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

Hier ook allebei een keer, ze hadden hoge koorts maar ook erg veel jeuk. Ik heb toen van de huisarts iets gehad tegen de jeuk en toen ging het beter.
<<

anoniem196

Bericht 12 Apr 2014 08:42

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

Wat heb je toen van de dokter gehad?
Misschien kan ik ook iets bij de apotheek halen. Die is tot 12 uur open.
Voor dat ze er meer krijgt en en last van krijgt.
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 12 Apr 2014 08:58

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

Mijn moeder heeft het een aantal x gehad en vooral last van heeeeel veel blaasjes in haar mond. Zij kreeg elke keer direct een ab kuur omdat het echt waanzinnig zeer doet, al die blaasjes.
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 12 Apr 2014 14:05

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

K heeft het ook gehad, alleen in de beginfase wat last van koorts, verder niet. Hij had overigens geen blaasj0es in zijn mond, dat scheelt.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Anoniem133

Bericht 12 Apr 2014 14:13

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

MissKnutsel schreef:Wat heb je toen van de dokter gehad?
Misschien kan ik ook iets bij de apotheek halen. Die is tot 12 uur open.
Voor dat ze er meer krijgt en en last van krijgt.


Dat weet ik niet meer. Jongste was toen nog geen 1 en nu 2,5 jaar dus het is alweer een tijd geleden. Meen dat het een soort gel was.
<<

anoniem196

Bericht 12 Apr 2014 19:35

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

Ze had vanmorgen 39.5 na een zetpil was ze weer iets vrolijker. En wou ze buiten spelen.
Even lekker in de tuin geweest.
Onverwachts bezoek van opa en oma.
En daarna storte ze in. Ze zat rillend op de bank.
Paar plakjes komkommer en tomaatjes gegeten. En toen wou ze naar bed.
Weer 39,5, zetpil gegeven en ze sliep heen snel.
Ze heeft meerdere plekjes in haar mond.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 16 Apr 2014 08:35

Re: Hand-, voet- en mondziekte.

Hier heeft M het vorige maand gehad. Hij had geen blaasjes in de mond alleen op hand en voet, maar wat ik begreep moeten die blaasjes in mond erg pijnlijk. Succes en beterschap
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers