Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ondergoed

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 11 Apr 2014 22:12

Ondergoed

Ik ben op zoek naar ondergoed.
Weet iemand waar je dit kunt krijgen in maat 74/80?
Ik ben al bij verschillende winkels geweest en nergens te krijgen.

Die setjes bij de Hema vind ik zo leuk, alleen die beginnen volgens mij bij 86/92.
( Wie heeft dat trouwens verzonnen, die dubbele maten?! :eyes: Zó onhandig! )
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Apr 2014 22:35

Re: Ondergoed

Zeeman?

Die dubbele maten zijn idd niet altijd handig. L haar 74/80 rompers zijn te strak en 86/92 zijn nog aan de wijde kant.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 11 Apr 2014 22:47

Re: Ondergoed

Jezzie schreef:Zeeman?

Die dubbele maten zijn idd niet altijd handig. L haar 74/80 rompers zijn te strak en 86/92 zijn nog aan de wijde kant.


Daar ben ik ook geweest, maar daar hadden ze het ook niet helaas.
Bij de stretch rompers van de Hema heb je er waarschijnlijk geen last van? Die rekken heerlijk mee.
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Apr 2014 22:51

Re: Ondergoed

hmm ik vind dat eigenlijk ook met HEMA rompers..

62/68 vind ik de mouwen echt te kort en ze worden ook wat kort terwijl 74/80 nog echt te wijd is. Ik vind dat wel prima trouwens..

ot: ik heb ook even voor je op internet gezocht maar het lijkt inderdaad vanaf 86 te gaan. tot maat 80 valt nog onder de baby maatjes. Stom eigenlijk!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 11 Apr 2014 22:57

Re: Ondergoed

Ja vreemd hè Olivia.
Er zijn toch ook kinderen die misschien heel snel zindelijk zijn of iets kleiner, zoals bij mijn dochter?

Mijn kinderen hebben trouwens nooit lange mouwen rompers aan, alleen mouwloos. Met lange mouwen kan ik het me wel voorstellen.
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 11 Apr 2014 23:40

Re: Ondergoed

Babywalz heeft maat 74/80 in hemdjes en onderbroekjes

Petit bateau (merk) heeft ook kleine maat ondergoed (oa te koop bij kleertjes.com)

En verder kijken bij zeeman en wibra. Daar heb ik diverse maten gekocht. sommige vallen echt klein (geloof de 3 pak onderbroekjes voor 2 euro bij zeeman, echt simpele dingen die zijn echt 1 cm korter/smaller dan de andere in maat 92 die ik heb in huis).
Ook heb ik op de markt bij zo'n ondergoedkraam onderbroekjes gekocht. Die hadden ze niet standaard bij maar zij zou ze voor me meebrengen en de week erna heb ik ze toen gekocht.
<<

Anoniem97

Bericht 12 Apr 2014 07:37

Re: Ondergoed

De 3pack onderbroekjes van de hema vallen een stuk kleiner en als je ze dan ook een keer in droger doet dan vallen ze wel als 80 :)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Apr 2014 09:08

Re: Ondergoed

Oh goed om te weten. Die van de Hema had ik al in mijn handen.
En anders groeit ze er wel een keer in.
hebben ze ook strakke boxertjes?

Mirthe: Ik kon daar echt niets vinden. Maar zal nog eens kijken. Ik vind het er ook altijd zo door epkaar liggen, dus misschien heb ik niet goed gekeken.
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 12 Apr 2014 09:24

Re: Ondergoed

Stoort jullie dat zo erg dat die rompers te groot zijn? Hier draagt Julie echt altijd te wijde rompers, heb geen zin om er nog extra te gaan kopen zodat het net past.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 12 Apr 2014 10:00

Re: Ondergoed

Ja dat is hier ook altijd zo, ze hebben ook boxers geloof ik.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Apr 2014 11:32

Re: Ondergoed

Neehoor bij rompers stoort het me helemaal niet. Ik koop ze wat dat betreft wel ruim. Maar dat zijn dan wel mouwloze.
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Apr 2014 12:08

Re: Ondergoed

Geen tips! maar wat goed dat je dochter al zo snel zindelijk is joh!!
:heart: :heart: 2011
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Apr 2014 21:00

Re: Ondergoed

Nou ze is er nog niet helemaal hoor Studiebol ;). Maar ze is goed op weg.
Ze was al een tijdje heel geïnteresseerd en van de week dacht ik, ik ga er eens wat meer werk van maken.
Dus elk half uur/drie kwartier standaard op de pot en ze bleef tussendoor droog. Dus vanaf toen steeds een broekje aan en geen luier. En ze is steeds droog gebleven. Vanochtend waren we op visite en toen had ik wel een luierbroekje aangedaan hoor, maar die bleef vandaag wel weer droog.
Maar goed, als ze steeds naar de wc of op de pot gaat, is zo'n romper gewoon lastiger, dus vandaar het ondergoed.

Sorry heel verhaal, haha.

Vandaag heb ik die broekjes gehaald bij de Hema, waarvan er 3 in een pakje zitten en ik heb ze nog niet echt gepast, maar volgens mij vallen ze inderdaad klein. En zo schattig!
En meteen wat hemdjes erbij gehaald.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Apr 2014 21:02

Re: Ondergoed

Deze dus en ze hebben allemaal verschillende kleurtjes en patroontjes:

Afbeelding
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Apr 2014 21:28

Re: Ondergoed

Nou ik vind het knap! Hier vinden ze de wc ook heel erg leuk, er op zitten ook, handen wassen ook :-) L. die plast wel regelmatig op de wc, V eigenlijk nooit, er komt niks als ze er op zit. Maar zonder luier laten lopen dat vind ik echt al knap!
:heart: :heart: 2011
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Apr 2014 22:43

Re: Ondergoed

Dank je wel! Ik ben ook trots dat ze het zo goed doet :).
Ik moet ook heel eerlijk zeggen, dat ze hiervoor wel altijd op de wc/pot wilde zitten, maar dat er echt zelden iets uitkwam. Ineens had ze het door ofzo. Dus wat dat betreft is het wel heel snel gegaan.
Maar goed, we gaan zo door en we zien wel hoe het gaat verder.
Zoon heeft trouwens helemaal geen interesse, die gelooft het allemaal wel, haha. Hij wil ook nooit op de pot, hij zet 'm liever op zijn hoofd, haha.
Maar als dochter zindelijk is, ga ik eens kijken of hij het potje dan wat vindt.
Ik denk dat het pas zin heeft, als hij het zelf wil/ interesse erin heeft.
Maar het zal bij jouw meiden ook wel snel gaan, als ze het al zo leuk vinden.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers