Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Donkere kringen onder ogen / make up

<<

Anoniem253

Bericht 11 Apr 2014 19:57

Donkere kringen onder ogen / make up

Welke make up helpt nou echt tegen donkere kringen onder je ogen? Ik heb door vermoeidheid last van donkere kringen en due wil ik graag dmv make up wat minder zichtbaar maken.

Hoe kan ik dit het beste doen? Alleen foundation helpt helaas niet..
<<

Anoniem50

Bericht 11 Apr 2014 21:57

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Ik denk dat je hier de antwoorden wel vindt moderubriek-2-routine-voor-basismake-up-update-19-2-t6824.html
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 11 Apr 2014 22:03

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Bb cream?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Apr 2014 22:16

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Heeft Chiq daar niet ook zo'n last van?

Ik heb het soms en dan draag ik een zonnebril. Helpt ook goed :D
R. 2013
D. 2016
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 11 Apr 2014 22:52

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Ik gebruik daarvoor concealer, en daaroverheen doe ik foundation. De concealer moet je dan niet alleen op die donkere kring aanbrengen, maar nog ietsje eronder.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem301

Bericht 11 Apr 2014 23:04

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

BB cream gaat dat nooit verbloemen, is niet dekkend genoeg. Is daar ook niet voor bedoeld. De concealerkit van Bobbi Brown dekt als een malle, maar creast helaas heel erg. Ik vind de Toche eclat van Yves Saint Laurent heel fijn, maar dat is meer een highlighter. Hij is lekker vloeibaar, waardoor hij niet creast.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Apr 2014 23:10

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

De Catrice budget variant daarvan (de 'light reflecting concealer' oid) bevalt mij ook heel goed!
<<

Anoniem144

Bericht 11 Apr 2014 23:35

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Zo'n camouglage stick van essence. Een goede streep onder je ogen zetten en dan met je vinger uitdeppen. Ik dep het dan ook over mijn ooglid. Maar ik heb vooral donkere bruinsige kringen om heel mijn oog, dus niet zozeer vermoeidheids kringen. Hierna poeder of foundation ( of beiden) gebruiken.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 12 Apr 2014 07:49

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Rituals heeft een concealer in het assortiment die hier erg goed voor werkt. Dit is ook een beetje een highlighter die zorgt voor een frisse blik.

Je moet eerst je foundation op doen, dat geeft al wat dekking en daarna klop je met je vingers de concealer onder je ogen. Let op dat je het in je huid klopt zeg maar, niet vegen.
<<

Anoniem253

Bericht 12 Apr 2014 14:35

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Thanks voor de goede tips! Ik ga zo naar de stad :-).
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 12 Apr 2014 16:00

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Star007 schreef:Zo'n camouglage stick van essence. Een goede streep onder je ogen zetten en dan met je vinger uitdeppen. Ik dep het dan ook over mijn ooglid. Maar ik heb vooral donkere bruinsige kringen om heel mijn oog, dus niet zozeer vermoeidheids kringen. Hierna poeder of foundation ( of beiden) gebruiken.


Ik doe het ook altijd met zo'n camouflagestick van Essence. Daarmee zet ik ook een streep en die veeg ik uit.
<<

Anoniem75

Bericht 12 Apr 2014 22:20

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Ik heb wel eens gehoord dat Sperti (aambeienzalf) goed werk :D
<<

ChiQ

Bericht 12 Apr 2014 22:26

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Razz schreef:Ik heb wel eens gehoord dat Sperti (aambeienzalf) goed werk :D


Nee, dat is voor aambeien en dat zou je nooit mogen gebruiken in de buurt van je ogen! Ze zeggen dat overigens bij wallen ivm vochtafdrijving maar sowieso niet doen.

Ik heb het ook, ik heb de duurtste concealers gekocht maar de allerbeste is maybelline fit me óf estee lauder double wear concealer, maar die is zo vaak uitverkocht! Die van Bobby creast idd niet normaal, zelfs als je de poeder erop doet, stom spul.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Apr 2014 23:01

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Razz schreef:Ik heb wel eens gehoord dat Sperti (aambeienzalf) goed werk :D

Dat wordt aanbevolen voor wallen ja. Mensen verwarren wallen altijd met donkere kringen. Is niet hetzelfde. En ik zou het sowieso niet doen.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 12 Apr 2014 23:46

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Goede tips zijn al gegeven, qua producten die je kunt gebruiken. Wat je nog zou kunnen doen is de concealer niet vegend aanbrengen, maar kloppend. Kloppen (trommelen/deppen met je vingers) zorgt ervoor dat de concealer dekkender is.
Leven en laten leven
<<

Anoniem253

Bericht 13 Apr 2014 13:43

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

De stad is hem niet meer geworden dus gister naar de etos geweest. Heb een consealer (stick) van max factor gekocht. Ik moet zeggen het werkt wel maar het is toch nog een klein beetje zichtbaar. Je moet het wel echt goed deppen anders is het ondanks foundation goed zichtbaar dat je iets onder je ogen hebt gesmeerd ;-). Zodra ik in de stad ben kijk ik even naar die van yves of rituals.

Hier ben ik iig al blij mee :).
<<

Anoniem301

Bericht 13 Apr 2014 18:46

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

ChiQ schreef:
Razz schreef:Ik heb wel eens gehoord dat Sperti (aambeienzalf) goed werk :D


Nee, dat is voor aambeien en dat zou je nooit mogen gebruiken in de buurt van je ogen! Ze zeggen dat overigens bij wallen ivm vochtafdrijving maar sowieso niet doen.

Ik heb het ook, ik heb de duurtste concealers gekocht maar de allerbeste is maybelline fit me óf estee lauder double wear concealer, maar die is zo vaak uitverkocht! Die van Bobby creast idd niet normaal, zelfs als je de poeder erop doet, stom spul.

En die van Estee Lauder creast niet? Dan wil ik dat nog wel eens proberen! Is fit me een foundation of concealer? En als het een foundation is, gebruik jij heb dan alleen als concealer?
<<

Anoniem253

Bericht 13 Apr 2014 18:53

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Ik ga ook eens kijken naar fit me.. Dat is met een kwastje toch? En daar doe je dan nog foundation over heen?
<<

Anoniem75

Bericht 13 Apr 2014 18:58

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Carrie schreef:
Razz schreef:Ik heb wel eens gehoord dat Sperti (aambeienzalf) goed werk :D

Dat wordt aanbevolen voor wallen ja. Mensen verwarren wallen altijd met donkere kringen. Is niet hetzelfde. En ik zou het sowieso niet doen.


Ik dacht ook voor donkere kringen. Maar ik zou zelf ook gewoon voor een concealer gaan hoor.
<<

ChiQ

Bericht 13 Apr 2014 19:01

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Carrie schreef:
ChiQ schreef:
Razz schreef:Ik heb wel eens gehoord dat Sperti (aambeienzalf) goed werk :D


Nee, dat is voor aambeien en dat zou je nooit mogen gebruiken in de buurt van je ogen! Ze zeggen dat overigens bij wallen ivm vochtafdrijving maar sowieso niet doen.

Ik heb het ook, ik heb de duurtste concealers gekocht maar de allerbeste is maybelline fit me óf estee lauder double wear concealer, maar die is zo vaak uitverkocht! Die van Bobby creast idd niet normaal, zelfs als je de poeder erop doet, stom spul.

En die van Estee Lauder creast niet? Dan wil ik dat nog wel eens proberen! Is fit me een foundation of concealer? En als het een foundation is, gebruik jij heb dan alleen als concealer?


Nee die van estee blijft muurvast zitten en fit me is ook in concealer variant, die gebruik ik want foundation is niet genoeg hier.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Apr 2014 19:08

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Ok tnx! Ga ze beiden proberen dan. Zoek nog iets goeds en iets meer dekking dan de Touche Eclat voor m'n bruiloft.
<<

ChiQ

Bericht 13 Apr 2014 19:09

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Carrie schreef:Ok tnx! Ga ze beiden proberen dan. Zoek nog iets goeds en iets meer dekking dan de Touche Eclat voor m'n bruiloft.


Probeer ze maar, ik ben erg kritisch maar echt tevreden over beide.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Apr 2014 19:10

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

ChiQ schreef:
Carrie schreef:Ok tnx! Ga ze beiden proberen dan. Zoek nog iets goeds en iets meer dekking dan de Touche Eclat voor m'n bruiloft.


Probeer ze maar, ik ben erg kritisch maar echt tevreden over beide.

Dat weet ik, daarom durf ik ze ook meteen aan te schaffen :smile:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 13 Apr 2014 19:12

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Ga je zelf je make up doen die dag Carrie?
Ik heb daar ook aan zitten denken, maar ben een beetje bang dat ik dan door de zenuwen of zo het opeens niet meer fatsoenlijk kan. Scheve eyeliner of spinnenpoten of zo.. Geen goed plan voor dan, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 13 Apr 2014 19:20

Re: Donkere kringen onder ogen / make up

Cinnamon schreef:Ga je zelf je make up doen die dag Carrie?
Ik heb daar ook aan zitten denken, maar ben een beetje bang dat ik dan door de zenuwen of zo het opeens niet meer fatsoenlijk kan. Scheve eyeliner of spinnenpoten of zo.. Geen goed plan voor dan, haha.

Haha! Ja doe het zelf. Ik ben wel eens opgemaakt door een visagiste maar vind het toch mooier wanneer ik het zelf doe. Te kritisch misschien, het is gewoon anders wanneer een ander het bij me doet.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers