Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 11 Apr 2014 12:05

Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

Ik ben mij alvast aan het orienteren op een kinderwagen, beetje vroeg, I know, wordt ook pas na de bevalling gekocht, maar ik houd nu eenmaal van (window)shoppen
Aangezien ik straks voornamelijk nog de duowagen zal gebruiken en de nieuwe wagen alleen met boodschappen of bij mijn ouders wordt gebruikt wil ik er niet teveel aan uit geven omdat het ook de laatste zal zijn.

Nu kwam ik deze tegen via google en die ziet er en leuk uit (vind ik) en heeft een leuke prijs. Maar vraag mij af of een wagen in die prijsklasse ook nog een beetje kwaliteit heeft. Voldoende om een jaar of twee mee te gaan bijv. Iemand er toevallig ervaring mee?

http://prijskiller.nl/kinderwagens/kinderwagens.html
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem162

Bericht 11 Apr 2014 12:06

Re: Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

Ik ken het verder niet maar vind ze er wel leuk uit zien. Kan je het niet ergens in een winkel gaan bekijken?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 11 Apr 2014 12:34

Re: Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

Chaos, ik wil wel ruilen ;)!
Ik je duowagen en jij mijn enkele wagen ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem112

Bericht 11 Apr 2014 13:11

Re: Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

Waarom ga je straks voornamelijk je duowagen nog gebruiken dan ? Je oudste twee zijn dan al lang vier!
Ik heb geen ervaring met t merk maar ik zou er in jouw geval voor kiezen om een goede enkele wagen te nemen.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 11 Apr 2014 13:42

Re: Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

Omdat wij 3-4 x per week zn 1,5-2 uur lopen naar en door het bos en dat nu nog te lang is voor ze om alles te lopen. Dat zal tegen die tijd vast niet anders zijn na een dag school. Dan kunnen ze om de beurt nog een stukje zitten als ze moe zijn van het voetballen etc. in het bos.
Daarnaast vind ik het makkelijk om op het buggy gedeelte een flinke tas vol boodschappen te kunnen zetten als ik de grootste voorraad haal aangezien ik alles lopend doe, dan heb ik aan alleen een mandje onder de wagen niet voldoende.

Haha Kwak, ik wil er nog niet vanaf voorlopig! Veel te makkelijk dat ding!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Apr 2014 16:44

Re: Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

Een vriendin van me heeft hem en is er erg tevreden over, ze heeft hem nu ruim een jaar.. Ik ben ook voornemens om hem bij een tweede aan te schaffen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 12 Apr 2014 07:04

Re: Bransson kinderwagen, iemand ervaring?

Dat is goed om te lezen Fearie!
Weet je ook of ze de gewone heeft of met luchtbanden?
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers